Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

Örfil

Guest
Hikinen.

Kolasin lunta 1/2 -untia.
Muistelin samalla Helenaa, joka jäykisti tunnelmaa.

Sijainti
Katabolia
Luulen että Zai..Mang..Rombelt keksii nuo vaivat, oireet ja mitat. Eihän oikea ihminen voi olla tuollainen mitä on kirjoittanut viime vuosina?
Jostain syystä mulla on aika paljon samoja oireita kuin roinaajilla, vaikken mitään ole käyttäny. Nyt on punaisia läiskiä polvissa. Pari päivää sitten kaulassa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mee kuitenkin hakemaan se resepti, jos ei pikapuoliin helpotu, saatikka jos pahenee. Yleensä kun tota hoidetaan antibioottisalvalla. Ja se on sitten myös tarttuvaa sorttia tuo eli älä koskettele sitä ja jos, niin pese kätes kunnolla.

Jos kyse siis on tosiaan näärännäpystä, niin siellä sisällä on jossian tulehtunut paise, jonka tarttis puhjeta tai kuivua. Lämpö tätä puhkeamista edesauttais, mutta kuten jo todettua, ei missään nimessä mitään kosteaa lämmintä pyyhettä siihen päälle. Mieluummin vaikka infrapunaa tai kuivaa pyyhettä (millä sen sitten kuumaksi saatkin). Infrapunalla siis vaan lämpöä sinne silmään, ei siis suoraan lamppuun tuijotusta :rolleyes:Infrapunalamppu ei paljoa maksais, parillakympillä niitä yleensä saa.

Jos ei muutamassa päivässä lähde, niin tosiaan kannattais mennä lääkäriin hakemaan se resepti. Toi voi muutua hoitamattomana pahemmaksi luomirauhasenkin tulehdukseksi ja silloin on ehkä tiedossa silmälääkärireissu sen sijaan, että käyt päivystävältä arvuuttajalta hakemassa reseptin.
Enpäs mennyt, ja turvotus laskemaan päin ollut tänään. Arvauskeskus jäi siis välistä ja turhat laskut ynnä troppireseptit.

burb

.
Taas on selekä kipiä.
Jos olisin fiksu, niin aina silloin kun selkä on kivuton, harjoittaisin liikunnallisia toimintoja. Tai edes venyttelisin. Mutta koska olen tyhmä, en toimi tuoll' tavoin.
Siispä kärsin ja kiukuttelen itselleni.

Sijainti
Katabolia
Vaihda täysjyväleipään. Ei vehnää.
Lueskelin einen forumia, jossa ihmiset ihmettelivät kun jotkut ostaa kaupasta pari pussia leipää ja makkaran, laittoivat oksennushymiöitä ja moralisoivat mitä noidenkin lapsista tulee, ihmettelivät missä maito ja sitten laittoivat kuvia jauhottomista lätyistä ja salaateista, ja heillä oli niin mukavaa keskenään.

burb

.
Lueskelin einen forumia, jossa ihmiset ihmettelivät kun jotkut ostaa kaupasta pari pussia leipää ja makkaran, laittoivat oksennushymiöitä ja moralisoivat mitä noidenkin lapsista tulee, ihmettelivät missä maito ja sitten laittoivat kuvia jauhottomista lätyistä ja salaateista, ja heillä oli niin mukavaa keskenään.
:D

Hartsa76

Well-known member
Taas on selekä kipiä.
Jos olisin fiksu, niin aina silloin kun selkä on kivuton, harjoittaisin liikunnallisia toimintoja. Tai edes venyttelisin. Mutta koska olen tyhmä, en toimi tuoll' tavoin.
Siispä kärsin ja kiukuttelen itselleni.
Sinun kannattaisi käydä kiropraktikolla selkäsi ollessa kipeä, mutta ennen hoitosession aloittamista kannattaa varmistaa se, että kiropraktikko on varmasti alansa asiantuntija ellet halua päätyä pyörätuoliin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tää on jännä juttu muuten noin yleensäkin. Jos jollekin sopii joku ruokavalio ja auttaa häntä voimaan hyvin, niin pitäähän se jumalauta kaikille tyrkyttää. Itsehän syön hyvinkin paljon täysjyvätuotteita leipänä, pastana yms. verraten 'vehnähöttöön'. No sitten olin erään tapettiedustajan kanssa syömässä ja hänellä on kaikenlaisia suoliongelmia. No hänpä ei pysty syömään yhtään täysjyvätuotteita, vaan ihan pelkkää 'pullahöttöä', josta taas mulle tulee vittupaskaläskiihraolo.

Tankkausjuomia kilpailuihin en pysty taas käyttämään enkä urheilujuomia koska niissä on fruktoosia. Joten tankkaus hoidettava pullaa syömällä ja muuta höttöä ja olohan on taas vittupaskaläskiihra.

Mutta joo, ei varmaan ole yhtään diettiä, jota jotkut eivät olisi vaatimassa kaikkia kokeilemaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hyvä alku kuitenkin se, että olet tämän jo pikkuhiljaa itsekin oivaltanut. Ei ole tuokaan välttämättä kaikille selviö.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tää on jännä juttu muuten noin yleensäkin. Jos jollekin sopii joku ruokavalio ja auttaa häntä voimaan hyvin, niin pitäähän se jumalauta kaikille tyrkyttää. Itsehän syön hyvinkin paljon täysjyvätuotteita leipänä, pastana yms. verraten 'vehnähöttöön'. No sitten olin erään tapettiedustajan kanssa syömässä ja hänellä on kaikenlaisia suoliongelmia. No hänpä ei pysty syömään yhtään täysjyvätuotteita, vaan ihan pelkkää 'pullahöttöä', josta taas mulle tulee vittupaskaläskiihraolo.

Tankkausjuomia kilpailuihin en pysty taas käyttämään enkä urheilujuomia koska niissä on fruktoosia. Joten tankkaus hoidettava pullaa syömällä ja muuta höttöä ja olohan on taas vittupaskaläskiihra.

Mutta joo, ei varmaan ole yhtään diettiä, jota jotkut eivät olisi vaatimassa kaikkia kokeilemaan.
Mulla tuo sama kuin sillä tapettimiehellä eli syön tällä hetkellä pääasiassa noita epäterveellisiä venhävirityksiä enkä edes uskalla koskea täysjyvätuotteisiin. Kunnon ollessa normaali, ei kokojyvätuotteet haittaa, eikä itseasiassa mikään muukaan.

Ootko muuten koskaan käyny testauttamassa, josko olisit fruktoosi-intolerantti? Mä kävin aikoinaan ja en luojan kiitos ollut. On meinaan noin lonkalta arvioiden ziljoonakertaa paskempi asia kuin laktoosi-intoleranssi, jonka kanssa on nykypäivänä helppo elää. Fruktoosia on taas periaatetessa kaikkialla, joten aika helvetin rajoittunutta ruokavaliota saa noudattaa, jos sitä vastaan haluaa tehdä jotain.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Erilaiset muodikkaat intoleranssit ovat vain toinen nimi sille, että ei vaan pysty vetään, kun on niin heikko. Evoluutio se siinä hiippailee hiirenaskelin kyynärpäät ylhäällä.