Sue_me
Well-known member
Jos sotkee auton niin sitten ainakin laskuttavat ekstraa.Ottaako ne tuplamaksun taksissa jos pää on takapenkillä ja mies etupenkillä?
Jos sotkee auton niin sitten ainakin laskuttavat ekstraa.Ottaako ne tuplamaksun taksissa jos pää on takapenkillä ja mies etupenkillä?
Asiaa voisi tiedustella enemmän Alpulta ja Otolta...Jos sotkee auton niin sitten ainakin laskuttavat ekstraa.
Follo tyytyi lähinnä rapoilemaan tuskaansa ja puristamaan nyrkkiä taskussaan. Kunnon suomalainen.Asiaa voisi tiedustella enemmän Alpulta ja Otolta...
Eiköhän täältä löydy useampikin vapaaehtoinen raapija.Näin alkuun kutisee ensimmäiset puoli tuntia pillerin ottamisen jälkeen kaikki paikat solisluista ylöspäin
Kanssafoorumistin sormet korvassani on aina ollut salainen fantasiani.Eiköhän täältä löydy useampikin vapaaehtoinen raapija.
Näinhän se meni.Follo tyytyi lähinnä rapoilemaan tuskaansa ja puristamaan nyrkkiä taskussaan. Kunnon suomalainen.
Nyt taisikin käydä niin, että innostuksen puuskassani sekoitin solisluut lonkkaluihin :thumbfh:Kanssafoorumistin sormet korvassani on aina ollut salainen fantasiani.
Autokorjaamolla maksaa puolet enemmän pelkkä konepellin alle kurkistus. Halpaa on ihmisen huolto.29.30 euroa on ainakin Taysin poliklinikkamaksu. Arvausasemalla varmaan samaa luokkaa.
Onhan se mieletön summa.
Matematiikkataidottamat ihmiset sekoittavat aina "puolet enemmän" ja "kaksi kertaa enemmän" termit.Autokorjaamolla maksaa puolet enemmän pelkkä konepellin alle kurkistus. Halpaa on ihmisen huolto.
Puolet enemmän on tietenkin 29.30 + 0.5*29.30.Matematiikkataidottamat ihmiset sekoittavat aina "puolet enemmän" ja "kaksi kertaa enemmän" termit.
Kumpaa nyt tarkoitat?
Kuten myös "kaksi kertaa niin paljon kuin"!Matematiikkataidottamat ihmiset sekoittavat aina "puolet enemmän" ja "kaksi kertaa enemmän" termit.
Nyt tulee varmana kauhee jarnaskaba, mutta mun mielestä sillä "puolet enemmän" ilmaisulla ei tarkoiteta yleensä "kaksi kertaa enemmän" vaan "kaksi kertaa niin paljon kuin".Jopa iltapäivälehdissä viljellään termiä "puolet enemmän" kun itse asiassa tarkoitetaan "kaksi kertaa enemmän".
No mun mielestäni kaksi kertaa 10 on 20, joten kaksi kertaa enemmän kuin 10 on 30.Viimeinen oli väärin.
En tietääkseni.Oletkin taloustieteilijä.
Oletpas. Kyllä me tiedetään nää asiat sua paremmin.En tietääkseni.