Teemu Puumala sanoi:Tai joitain pelejähän saa kokonaan netistä, esim. nhl2005 löyty kokonaisena jostain.
OoPee sanoi:![]()
![]()
![]()
Keep on warezing! :ahem:
Teemu Puumala sanoi:Jaa etkö usko?
Teemu Puumala sanoi:Eli tarkoittaako tuo että se toimiiko ne sitten, on toinen juttu? Ite kokeilin polttaa toisen nhl2004:sen rompuista tyhjälle ja kyllä se sillä tyhjällä toimi ihan normaalisti.
Teemu Puumala sanoi:Pistäisitkö vaikka sinä Oopee GP3 tai GP4 demon linkin? Eli suoran linkin mistä sen sais koska tavallaan demon löysin mutta en jostain syystä saa imuroitua. Please could you help meSori mutta mulla on kyllä miljoona sormea keskellä kämmentä tässä asiassa
![]()
Olen pahoillani!
![]()
Nick_W sanoi:Olisi kiva tietää minkälaisia aikoja F1-Forumilaiset on GP3:lla ajanut milläkin radoilla.![]()
Itse olen tahkonnut ko. peliä jo julkaisuvuodesta lähtien. Luulen olevani siinä hyvä, mutta en ole koskaan oikeen päässyt vertaamaan ajotaitojani mihinkään muuhun, kuin isoveljeeni.
Mulla on 2005 carsetti ja ihan default-radat.
Muutama kuukausi sitten tuli kokeiltua, ei toiminut. En ole koskaan saanut nettipeliä toimimaan. Lähiverkossa kyllä pelittää hyvin.Henri sanoi:Ootko kokeillu, että toimiiko se verkkopeli nykyään? :doubtful:
Joskus pelattiin serkkupojan ja parin kaverin kanssa ja hyvin toimi, sitten jostain syystä se ei enää toiminutkaan vaikka mitä yritettiin. :frown:
Olis kiva pelailla, vaikka ei ole enää tullut kauhean intensiivisesti ajeltua. Toisaalta siinähän sitä taidot paranis taas. :thumbup: