GP3 toimimaan ilman CD:tä?

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8256
Sijainti
Helsinki
Ei kellään sattus olemaan patchia millä sais toimimaan ilman cd:tä? Meni cd asema paskaks ja olis pikku "turnaus", eikä ole rahaa just ostaa uutta asemaa :(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuolta löytyy, kun menet sisään ja game indexin kautta ettit kohdan "grand prix 3" ja sieltä sitten sen mukaan minkäkielinen versio (oletan, että englanti) ja mikä versio (eli 1.0 vaiko 1.13).
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Hei pojat! Mistä löytyis GP3 tai GP4 demot? Tai joitain pelejähän saa kokonaan netistä, esim. nhl2005 löyty kokonaisena jostain. Etin noita pelejä eli GP3 ja 4. Mistä ne löytyis? Ainakin demo olis kiva saada, kaupoissa en oikein tahdo niitä löytää.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
OoPee sanoi:
:D :D :D

Keep on warezing! :ahem:
Jaa etkö usko? Mutta paljonkos nuo GP3 ja GP4 maksaa nykyään kaupassa? Ainakin tuo GP3 taisi ilmestyä jo monta vuotta sitten... Vähän naama venähti kun mun uus läppäri meinas seota kun pistin GP2 rompun sisään ja yritin pelata sitä :D
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Eli tarkoittaako tuo että se toimiiko ne sitten, on toinen juttu? Ite kokeilin polttaa toisen nhl2004:sen rompuista tyhjälle ja kyllä se sillä tyhjällä toimi ihan normaalisti. Kokeilin näes sitä koska äiti kielsi viemästä änäriä mukana opiskelupaikkakunnalle eli Ouluun kun muutan lopullisesti. No, vaikka onkin poltettu levy ja pystyn pelaamaan sitä niin en ny sentään niin hullu oo että tuhoan opiskelujani änärin takia... Opiskelut toki ensin! Voi olla että änäri jää sivuosaan talvella :) Kemia ei ole mikään helppo aine ja vielä kun yliopistossa sitä luen niin tekemistä tulee piisaamaan...

Niin taas asiaan. Eli, sattusko sulla olemaan tietoja tällaisiin kysymyksiin?

1: Mistä löytyy gp3 ja/tai gp4 demo?
2: Paljonko ne maksaa.

Tota grandprixgames-sivustoa katoin mutten demoja sieltä löytäny.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Teemu Puumala sanoi:
Eli tarkoittaako tuo että se toimiiko ne sitten, on toinen juttu? Ite kokeilin polttaa toisen nhl2004:sen rompuista tyhjälle ja kyllä se sillä tyhjällä toimi ihan normaalisti.
No kyllähän ne yleensä toimii, mutta tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että laillisestihan sä et varmasti saa nhl2005:tä sen paremmin kuin mitään muutakaan vähänkään uudempaa kaupallista peliä ladattua netistä ilmaiseksi ;)

Demojen saatavuudesta ei ole tietoa, sori :dunno:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Pistäisitkö vaikka sinä Oopee GP3 tai GP4 demon linkin? Eli suoran linkin mistä sen sais koska tavallaan demon löysin mutta en jostain syystä saa imuroitua. Please could you help me :) Sori mutta mulla on kyllä miljoona sormea keskellä kämmentä tässä asiassa :) :) Olen pahoillani! :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Teemu Puumala sanoi:
Pistäisitkö vaikka sinä Oopee GP3 tai GP4 demon linkin? Eli suoran linkin mistä sen sais koska tavallaan demon löysin mutta en jostain syystä saa imuroitua. Please could you help me :) Sori mutta mulla on kyllä miljoona sormea keskellä kämmentä tässä asiassa :) :) Olen pahoillani! :D
Pikaisen silmäilyn perusteella GP4:ään ei edes ole olemassa demoversiota. Tai siis näin ainakin jossain joku väitti.

GP3:n demo löytyy mm. tuolta. Koko 121.2 MB.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Njoo, ei taida GP4:sta olla demoa. Tosin eipä GP4 paljoa GP3:sta eroa, lähinnä grafiikkapäivitys.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola
Joo tavallaan siellä BH motorsportin sivulla se GP3 demo löytyi mutta siellä on niin himskatisti niitä linkkejä etten päässyt lataamaan sitä. Formulademojen helmen (voisi olettaa) eli GP Legendsin sain ladattua kun olin klikannut varmaan miljoona kertaa sitä linkkiä.

Kiitos OoPee linkistä :D
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
mulla taitaa olla tuo gp4, josta voisin haluta eroon.. :)
Minun koneella se ei oikein toiminut, kun kaatuili aina silloin tällöin ja kun en omaa rattia oli pelaaminenkin aika vaikeaa.
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Olisi kiva tietää minkälaisia aikoja F1-Forumilaiset on GP3:lla ajanut milläkin radoilla. ;)

Itse olen tahkonnut ko. peliä jo julkaisuvuodesta lähtien. Luulen olevani siinä hyvä, mutta en ole koskaan oikeen päässyt vertaamaan ajotaitojani mihinkään muuhun, kuin isoveljeeni. :D

Mulla on 2005 carsetti ja ihan default-radat.
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
Nick_W sanoi:
Olisi kiva tietää minkälaisia aikoja F1-Forumilaiset on GP3:lla ajanut milläkin radoilla. ;)

Itse olen tahkonnut ko. peliä jo julkaisuvuodesta lähtien. Luulen olevani siinä hyvä, mutta en ole koskaan oikeen päässyt vertaamaan ajotaitojani mihinkään muuhun, kuin isoveljeeni. :D

Mulla on 2005 carsetti ja ihan default-radat.
Ootko kokeillu, että toimiiko se verkkopeli nykyään? :doubtful:

Joskus pelattiin serkkupojan ja parin kaverin kanssa ja hyvin toimi, sitten jostain syystä se ei enää toiminutkaan vaikka mitä yritettiin. :frown:

Olis kiva pelailla, vaikka ei ole enää tullut kauhean intensiivisesti ajeltua. Toisaalta siinähän sitä taidot paranis taas. :thumbup:
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Henri sanoi:
Ootko kokeillu, että toimiiko se verkkopeli nykyään? :doubtful:

Joskus pelattiin serkkupojan ja parin kaverin kanssa ja hyvin toimi, sitten jostain syystä se ei enää toiminutkaan vaikka mitä yritettiin. :frown:

Olis kiva pelailla, vaikka ei ole enää tullut kauhean intensiivisesti ajeltua. Toisaalta siinähän sitä taidot paranis taas. :thumbup:
Muutama kuukausi sitten tuli kokeiltua, ei toiminut. En ole koskaan saanut nettipeliä toimimaan. Lähiverkossa kyllä pelittää hyvin.
 
Ylös