GPL Harkka!

Sohvaperuna

Well-known member
Olen mukana klo 20:sta eteenpäin. Radaksi sopisi Silverstone tai Watkings Glen, tuota Bugatti/Lemans-rataa ei mulla vielä ole...joten tulisi aika kiire treenata...

Sohvaperuna

Well-known member
Asensin Bugatti-radan ja ajoin kolme kierrosta; viimeinen aikaan 1:41,xx, jos tuo ei ole kovin kaukana normaalivauhdista, käy rata mulle ihan hyvin. Jos vielä löytyis jostain valmiit hyvät säädöt tuolle radalle...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eka sessio käynnistyy 18.15!!!!

Käykää katsomassa uusittu uutissivu. Muutkin sivut uudistuu kun kerkeän ne päivittää!

http://www.tutka.net/~dominic/GPL/

PS. Kannattaa painasta ainakin kerran sitä selaimen Refresh-nappia, jotta uusi sivu latautuu. Tuolla sivulla on kerrottu myös serverin IP.

[ 30-06-2001: Message edited by: Dominic ]

Hënkka

Guest
Voi hemmetti kun mä en nyt pääse ajelemaan. En ole nyt kesällä kiinteän yhteyden päässä...

Sohvaperuna

Well-known member
Olipa ihan kiva ajaa kisaa ensi kerran (melkein) loppuun asti... saakelin (tieto)kone jumahti jäähdyttelykierroksella viimeisessä mutkassa, vaikka pudotin 300@450:stä 300@374:ksi... Silloinhan on kisa ohi kun lippumiehet liputtaa vihreetä jokapaikassa...?

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Joo, olihan se kisa ohi, mutta minäpä en sitä tiennyt! Paahdoin mitä Eaglellani pääsin ja havahvuin vasta, että miksikäs helvatassa joka mutkassa on keltaiset mutta sohvaperunan Lotusta ei näy missään ;)

Hieno kisa silti, voitto oli lähellä mutten lopulta voinu nopeimmalleni mitään.

markus

Active member
lauantai missattiin, mutta sunnuntaina yritän päästä mukaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Noniin. Tämän aamuisten suurien ongelmien jälkeen olen saanut koneen jälleen ylös.

Yritetään ajaa sitä Silverstonea kello 20.00 tänään. Ja ip on _todennäköisesti_ 212.116.33.92

Jos tuo muuttuu niin ilmoitan tänne.

Käyttikseksi todellakin vaihtui Windows 2000 Professional, koska Windows 98 tuhoutui aamulla täysin mystisesti pois. Siis koko Windows hakemisto hävisi ASUKSEN BIOS-päivitysohjelmaa tutkiessa. En edes mitään yrittänyt päivittää, katselin vaan millainen ohjelma se oli, ja kas kummaa koko Windows hakemisto oli lähtenyt bittitaivaaseen. Toivotaan että kaikki kuitenkin pelaa illalla hyvin ja päästään ajamaan hyvä kisa.

[ 01-07-2001: Message edited by: Dominic ]

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Sijainti
Ojakkala
Mut saatta bongata servulta, vaikka ajoissa jään (reilusti) jälkeen..

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Mitenkäs siellä Silverstonessa eilen kävi..? :)

Omat ongelmani pelin suhteen liittyvät ilmeisesti käyttöjärjestelmään verkkoyhteyden toimintaan windows me:ssä. nimittäin myös toinenkin verkkopeli tökkii omituisesti.. itse verkkoyhteydessä taasen ei pitäisi olla ongelmia, sillä windows 2000:lla muut verkkopelit toimivat ns. normaalisti. Ratti on actlabsin force rs serial ja siihenpä eivät olekaan tehneet ajuria windows 2000:lle kuten usb-versiolle. Sen sijaan kaupittelevat parin sadan markan arvoista usb-cartridgea.. no, suunnitelmissa on muutenkin ostaa toinen ohjain, jo tällä viikolla. logitechin ajattelin hankkia.. tuo actlabsin force rs oli hienoinen pettymys. voimat siinä on kyllä huomattavasti vahvemmat kuin logitechissa, mutta sellainen tietynlainen tarkkuus mielestäni puuttuu. jossain rallipelissä ei niinkään haittaisi, mutta mutta.. gpl:ssä kylläkin. poljinten toiminta on myöskin ihmeellinen, perin monimutkainen toteutus, tuntuma on niilläk in heikompi jollain merkillisellä tavalla :).. ihmettelin kun muut ajavat sen kummemmin jarruja lukitsematta mutta mulla suttuaa miltei joka mutkassa. Henkan luona sitten kokeilin logitechiaan ja sillä sitten kylmiltään tulos oli ihan toista, taisin saada aikaan ennätykseni zandvoortissa alta kymmenen kierroksen ajelun jälkeen. :)

muitakin miinuksia kyseisessä actlabsin vempaimessa on, en suosittele.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Jahas. no nyt eksyin dominicin gpl-sivulle, ja sieltähän tulos selvisi.. :)

Voin tarvittaessa toimia serverinä tämän viikon alkupuolella. Torstaina ilmeisesti lähden Helsinkiin käymäss joten sillon sitten on hiljaista mun suunnalta..

SJM

Banned
Sijainti
Suomi
Perkele en päässyt ajamaan, kun ei ole siinä multiplayer-kohdassa sitä IP-osoitteelle kuuluvaa ruutua.

Johtuukohan se siitä, että peli on ostettu Tallinnasta?

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Sijainti
Ojakkala
Originally posted by Wilpuri:
<STRONG>Mitenkäs siellä Silverstonessa eilen kävi..? :)

Omat ongelmani pelin suhteen liittyvät ilmeisesti käyttöjärjestelmään verkkoyhteyden toimintaan windows me:ssä. nimittäin myös toinenkin verkkopeli tökkii omituisesti.. itse verkkoyhteydessä taasen ei pitäisi olla ongelmia, sillä windows 2000:lla muut verkkopelit toimivat ns. normaalisti. Ratti on actlabsin force rs serial ja siihenpä eivät olekaan tehneet ajuria windows 2000:lle kuten usb-versiolle. Sen sijaan kaupittelevat parin sadan markan arvoista usb-cartridgea.. no, suunnitelmissa on muutenkin ostaa toinen ohjain, jo tällä viikolla. logitechin ajattelin hankkia.. tuo actlabsin force rs oli hienoinen pettymys. voimat siinä on kyllä huomattavasti vahvemmat kuin logitechissa, mutta sellainen tietynlainen tarkkuus mielestäni puuttuu. jossain rallipelissä ei niinkään haittaisi, mutta mutta.. gpl:ssä kylläkin. poljinten toiminta on myöskin ihmeellinen, perin monimutkainen toteutus, tuntuma on niilläk in heikompi jollain merkillisellä tavalla :).. ihmettelin kun muut ajavat sen kummemmin jarruja lukitsematta mutta mulla suttuaa miltei joka mutkassa. Henkan luona sitten kokeilin logitechiaan ja sillä sitten kylmiltään tulos oli ihan toista, taisin saada aikaan ennätykseni zandvoortissa alta kymmenen kierroksen ajelun jälkeen. :)

muitakin miinuksia kyseisessä actlabsin vempaimessa on, en suosittele.</STRONG>
Ei kannata ostaa ainakkaan sitää uudempaa Logitechia. En ole kokeillut, mutta huono se on ainakin muutamien arvostelujen mukaan. Jos löydät jostain sen vanhemman ratin. Osta...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eilen päivitin pelkästään uutissivulle nuo tulokset, mutta tänään teen omat tulossivut vielä tuohon.

Sohvaperuna

Well-known member
Rateista puheenollen, onko siitä hyötyä GPL:ssä, jos polkimet toimivat toisistaan riippumatta? Omassa Dexxan halpisveivissä ne ovat samassa, kuten joystickeissa, joten jarrutus ja kaasutus yhtäaikaa ei onnistu.
Rallipuolellahan vasemman jalan jarrutusta käytetään, mutta mites radalla?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
http://www.tutka.net/~dominic/gpl

Sivut päivitetty ja maanantain Silverstonen tulokset lisätty.

Keskiviikkona siis ajetaan mahdollisesti Kyalamia. Muitakin ratoja saa ehdottaa.
Kellon aika todennäköisesti 20.00.

Torstaiksi on ehdotettu LeMans Bugatia. Sivuilta löytyy linkki radan kotisivuille ja sieltä voi sen itselleen ladata.

Ehdotan tutustumista ratoihin etukäteen, ettei olla ihan sormisuussa sitten kun tosi paikka koittaa! ;)

45 minuutin harjoitus ja short-race päälle.

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Sijainti
Ojakkala
Originally posted by Sohvaperuna:
<STRONG>Rateista puheenollen, onko siitä hyötyä GPL:ssä, jos polkimet toimivat toisistaan riippumatta? Omassa Dexxan halpisveivissä ne ovat samassa, kuten joystickeissa, joten jarrutus ja kaasutus yhtäaikaa ei onnistu.
Rallipuolellahan vasemman jalan jarrutusta käytetään, mutta mites radalla?</STRONG>
Ainakin "oikeat" f1-kuskit käyttää "oikeissa" f1-autoissa tuotakaasujalan jarrutusta