Ei ollut.
Stigulla oli "ylikiristetty" kone, ja sen kävi kuten sopi odottaakin, moks.
Muut olivat tiettävästi sen hetken "normaalilla" viritystasolla, mutta ei varmaa tietoa. Tehoa näistä kuitenkin tuli alkukauteen verrattuna jo runsaasti enemmän (tietolähteestä riippuen + 40-100 hv)
2,1 -litrainen kone oli evoluutiomallin, ja sitä ei ehditty luokittelemaan*, eli yhtään rallia ei Evolla ajettu.
Ko. moottori, BDT-E on käytännöllisesti katsoen eri kone kuin 1,8 BDT. Eroja mm. lohko ja kansi pidempiä jne jne. Tällä koneella ei ollut oikeastaan mitään tekemistä Cosworthin kanssa, kehittely ja tuotantotyön teki Brian Hart.
Rallicrossissa 2,1 -koneisia oli seuraavina vuosina paljonkin.
EDIT:
* katsoin luokkarit: EVO 2,1 on luokiteltu 12/86 mutta luonnollisesti varustettu leimalla "Not valid in rally use" tjsp.