GT ja protot 2009

imsa

Well-known member
Liittynyt
21.8.2006
Viestit
373
McNish saanut hiukan eroa, 8s Lamyn Pösöön, 10s toiseen Audiin ja jo 23s de Ferranin Acuraan.
 

imsa

Well-known member
Liittynyt
21.8.2006
Viestit
373
Klo 20 loppu selostus mutta sen jälkeen on tullu incar-kuvaa.:ahem:

Kovin vaan on röykkynen tuo rata LMP1:n jousitukselle.
Speed TV:n lähetys jatkuu ja virallinen streami loppu, joten tv-kuvaa joutuu tästä eteenpäin seuraamaan Justin.tv:stä (vaikka http://www.atdhe.net/live-tv-5400.html).

Kaksi safety car jaksoa ovat pitäneet kärjen todella hyvin kasassa. Dieselit järjestyksessä 07-08-2-1 neljän sekunnin sisällä. Salolla ja kumppaneilla on kierroksen johto GT2:ssa eikä ainakaan ongelmiin joutuneista Porscheista ole vastusta. Müller bemarilla tällä hetkellä toisena ja ralli kuvioistakin tuttu Luís Pérez Companc kolmantena.
 
Viimeksi muokattu:

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4727
Sijainti
Event horizon
Eihän tuota Jussin TV:tä katso itse Erkkikään.... Mieluummin incar feediä SpeedTV:ltä ilman selostuksia.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
mä itse asiassa pidin tosta enemmän kuin nascarpovver:sta silloin kun kummatkin toimivat - tökkivä fps haittaa enemmän kuin tuo "fish eye" ilmiö kun on kuvattu suoraan telkkarista :D
 

Quklis

oiyp)ia
Liittynyt
13.4.2008
Viestit
4119
Sijainti
Behind 7 proxys
Klienillä ja Luhrilla nyt siellä puolen sekunnin ero kolmos ja nelossijoilla.. Ei ois pahitteeks senkää näkeminen. :thumbfh:

Niin ja Salokin päässyt ajamaan.
 

imsa

Well-known member
Liittynyt
21.8.2006
Viestit
373
Live timingin mukaan Salo tuli peliin vasta hetki sitten kahden kierroksen johtoasemassa..
Salo on siis nyt toista kertaa radalla. Hän veti ensimmäisen stintin, jonka jälkeen Melo ja Kaffer olivat ratissa.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Tummaa pilveä, mut ei ilmeisesti sen kummempaa sadealuetta ole.

sportzone4 tuntuis tökkivän nyt aika pahasti ainakin minulla.
 

Zamppa

Well-known member
Liittynyt
6.4.2006
Viestit
211
Mulla lähti lopulta sportzone pyörimään mutta otti aikansa että heräsi. Nyt pyörii ihan mukavasti (fingers crossed...)

Kyllä olis poikaa jos Speed tai edes Motors olis saatavilla kaapelissa suomessa. Säästyis paljolta säätämiseltä...
 
Ylös