Hämmästyksesi Dieter Gass siirtyi Audi Sportin WEC-tiimiin.Gass jättää tiimin ja palaa Saksaan. En hämmästyisi, jos päätyisi Toyotan Le Mans -ohjelmaan.
Saas nähdä kuka näiden Wurzien, Lamyjen tilalle tulee. Peugeot on toki testauttanut Lucas di Grassia ja Bertrand Baguettea, mutta heidän lisäksi huhuissa ovat olleet myös mm Loic Duval, Olivier Pla, Julien Jousse. Minassian kuulemma lähtee pois Pösöltä.En tiedä oliko Lamyn ulospotkiminen kovinkaan järkevää kesken kisan, mutta kausi oli Pedrolla sen verran umpisurkea ja virheitä täynnä (wtf Spa), että ne olisivat tulleet joka tapauksessa. Ja sinälläänhän tuolla Genen mahd HRT-siirolla tuskin olisi väliä sillä mies saanee Peugeotilta potkut joka tapauksessa.
Eilen Japanin Autosport oli uutisoinut Toyotan toisen auton kuljettaja ehdokkaiksi, Hiroaki Ishiuran ja Kohei Hiraten.Marc voi olla myös ehdokkaana toiseen Toyotaan, jos sellaista nyt ylipäätään missään nähdään.
Toyotalla otettiin paras sijoitus vuoden 1999 le mansissa, kun Ukyo Katayaman, Keiichi Tsuchiyan ja Toshio Suzukin ajama auto sijoittui toiseksi. Toyota-tiimi olisi mahdollisesti saattanut voittaa koko kisan ellei Katayaman rengas olisi räjähtänyt kärkipaikalta kisan loppupuolella.Mikä on muuten Toyotan paras sijoitus 24 h:n kisassa?
Ranskalaisen Autohebdo lehden mukaan, Minassian jättää Peugeotin ja etsii LMP1/LMP2/GT tiimi paikkoja euroopasta ja yhdysvalloista. Pagenaud joka siirtyi IndyCar-sarjaan, niin hän ajaisi silti Spa:n ja Le Mans 24h kisat Peugeotin kolmoskuskina, joissain autokunnassa. Bourdais ajaa täyden WEC kauden yhdessä Davidson kanssa. Olettaen Montagny ja Sarrazin pysyvät myös kuljettajina. Gene pysyy, mutta on epäselvää minkälainen kausi ohjelma hänellä on. Di Grassin ja Verneyn saapumisesta Peugeotille ilmoitettaa tammikuun lopussa. Luultavasti Peugeot ajattaa Le Mansissa kahta nykyistä ajokkiaan ja yhtä hybridiä. Muiden Peugeotilta lähtijöiden tilalle huhuttuja kuljettajia ovat Loïc Duval, Frédéric Makowiecki, Franck Mailleux, Olivier Pla, Bertrand Baguette ja Marino Franchitti.NISSAN
#1 MOLA: Masataka Yanagida*, Ronnie Quintarelli*
#12 IMPUL: Tsugio Matsuda*, J.P Oliveira(??), Bjorn Wirdheim(??)
#23 NISMO: Satoshi Motoyama*, J.P Oliveira(??), Michael Krumm(??), Bjorn Wirdheim(??)
#24 KONDO: Hironobu Yasuda*, Michael Krumm(??), Bjorn Wirdheim(??), Yuhi Sekiguchi(??)
HONDA
#8 ARTA: Ralph Firman*, Kosuke Matsuura(??), Hideki Mutoh(??), Takashi Kobayashi(??)
#17 REAL: Toshihiro Kaneishi*, Kodai Tsukakoshi(??), Yuhki Nakayama(??), Hideki Mutoh(??), Takashi Kobayashi(??)
#18 DOME: Takashi Kogure*, Kodai Tsukakoshi(??), Carlo van Dam(??), Andrea Caldarelli(??), Hideki Mutoh(??), Yuhi Sekiguchi(??)
#32 Nakajima: Ryo Michigami*, Yuhki Nakayama(?), Daisuke Nakajima(??)
#100 Kunimitsu: Takuya Izawa*, Naoki Yamamoto*
LEXUS
#6 LeMans: Daisuke Ito*, Kazuya Oshima(?), Richard Lyons(??)
#19 Bandoh: Tatsuya Kataoka(??), Seiji Ara(??), Takuto Iguchi(??), Yuji Kunimoto(??), Tomonobu Fujii(??)
#35 KRAFT: Juichi Wakisaka(??), Takuto Iguchi(??), Yuji Kunimoto(??), Richard Lyons(??), Andrea Caldarelli(??), Tomonobu Fujii(??)
#36 Tom's: Kazuki Nakajima* Loic Duval(?), Kazuya Oshima(??), Richard Lyons(??)
#38 Cerumo: Yuji Tachikawa*, Kohei Hirate*
#39 SARD: Hiroaki Ishiura*, Takuto Iguchi(??), Juichi Wakisaka(?), Kazuya Oshima(??), Richard Lyons(??)
Vahvistamattomat tiedot kertovat että JMB Racing on Endurancesportscar-twitterin mukaan valinnut kuljettajikseen ykkös-autoon David Brabhamin, Peter Dumbreckin ja Karun Chandhokin.JRM Racing valmistautuu LMP-1 luokkaan osallistumiseen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/96891
Ensimmäisestä MM-kaudesta (sitten vuoden 1985) pitäisi tulla todella mielenkiintoinen.
Mielenkiinnolla odotan minäkin WEC kautta, tulee olemaan itselleni ehdottamasti seuratuin sarja tänä vuonna. WEC:iä ja Ratelin FIA GT sarjaa ei voi verrata oikeastaan mitenkään samassa yhteydessä, vaikka GT-sarja on myös MM-sarja mutta siellä ei ajeta kilpaa enää todellisilla GT autoilla niin hohto on hävinnyt. Ei ollut mielestäni Tom Kristensen syksyllä 2009 väärässä kun sanoi että tulevaisuus on prototyypeissä. Kristensen ilmaisi silloin, myös että Le Mans-autoissa valmistajilla on selvästi parempi mahdollisuus kehittää tekniikkaansa kuin vaikkapa F1:ssä, näin ollen myös isot autotehtaat tulevat harkitsemaan siirtymistä LMP1-luokkaan.
UserCP > Edit Options > Messaging & Notification-laatikon Private Messages-osastosta täppä ylimpään "Enable Private messaging". Jos siinä on sinulla täppä, niin sitten vika on softassa eikä käyttäjässä.Olisin jo aikoja sitten sallinut jos vain osaisin (joku helppaisi mistä, olen kyllä asetuksia tutkinut), mutta aika jännää että toiset kuitenkin loppupeleissä pystyvät ja toiset puolestaan ei siis lähettämään minulle yksityisviestejä. En ole lopulta jaksanut välittää koko ongelmista, vaikka olen siitä aikoinaan kysynyt ihan ylläpidolta.
Harmillista jos Peugeot Sport ajattaisi vain kahta autoa, mutta toivottavasti myös kolmas auto nähtäisiin. Tosin onhan PSA konsernin pomo Philippe Varin sanonut aikovansa vähentää työvoimaa ja kuulemma saattavat jopa sulkea Aulnayn-tuotantolaitoksen, ellei kotimaan toimintojen kilpailukyky parane. Toivottavasti eivät tee mitään sellaista kilpa-autopuolelle, että heidän autoista yksi vähennettäisiin Le Mansista pois.
Valmistaudu nauramaan...Joku Dubain kisasta minua enemmän ymmärtävä voisi selvittää, että miten aika-ajo oikein toimii. Leipertin autokunta sai ilmeisesti rankkua, koska Mika kiersi radan liian nopeasti!
Eihän tätä pelleilyä pokerinaamalla kyllä voi katsoa, mutta onhan tuolla muitakin luokkia takana. Mikäli oikein käsitin niin tuo BoP-jokeri-sekoilu koski vain A6 eli GT3:sta. Saatan olla toki väärässä.Pöljää touhua. Tykkään GT3:sta aina vaan vähemmän.