Jos joku ei vielä ole jostain syystä huomannut, on Le Mansista (perinteiseen tyyliin) jo vaihtunut parisen autoa alkuperäisen listauksen jälkeen. Kuten Nordschleife tuossa taannoin ilmoitti, on Loeb Racing perunut LMP2-osanottonsa ja korvautunut Race Performancen entryllä. GTE-AM:ssa ESM myös heitti hyvästit osanotolleen, mikä ei ollut kovin yllättävää tiimin vaihdettua menopelit Ferrareista HPD-protoihin ALMS:ssä. Heidät on korvattu Aston Martinin viidennellä tehdasautolla. Muuten listaukset ovatkin tiimien osalta samat kuin helmikuun alussa, mitä nyt TRG hiippaili rahahanojen sulkeuduttua pois GT-reservilistalta (vaikka jostain syystä he edelleen näkyvät ACO:n listassa), ja Signatech sai uudelleenbrändätyt Alpine-tarrat autonsa kylkeen.
Kuskipuolelta ei ole tullut kovinkaan järisyttäviä uutisia oikeastaan mistään luokasta, odotettuja nimiä (jotka toki urheiluautorintamalla ovat monessa tapauksessa erittäin kovia) on paljon. Kobayashi nyt on toki kiva nähdä PRO:ssa. Sebringissäkin mukana heilunut Briscoe (sort of) julkistettiin myös juuri Level 5:n kolmospilotiksi kisaa varten.
--- --- --- --- ---
Kapinaliitoista puhuen. Ihan mielenkiintoista nähdä miten tämän ketjun käyttäjäkunnalle, tai siis oikeastaan koko Muu Moottoriurheilu -osiolle käy nyt kun tuo kovin pauhattu uusi F1 Areena aukeaa. Jääkö junnaamaan paikalleen vai siirtyykö väkeä mukana. Sikäli mikäli siellä siis edes F1:n ulkopuolista materiaalia on. Ei minulla itselläni kiinnostusta juuri muuhun kuin tämän ketjun inkarnaatioihin ole.