Formula1Fan
Well-known member
Onhan se helppoa olla pessimistinen, en mäkään mikan paluuseen uskonut. Toivoin vaan.mustakaari sanoi:Kyllä taas vietiin pässejä narusta ja jengi meni tosi helppoon
Onhan se helppoa olla pessimistinen, en mäkään mikan paluuseen uskonut. Toivoin vaan.mustakaari sanoi:Kyllä taas vietiin pässejä narusta ja jengi meni tosi helppoon
mut se ei ookkaa neekeriforti sanoi:aloittihan prostkin uransa mclarenilla -80
McLaren oli kyllä varsin monella tapaa eri talli silloin. Dennisin aikana talli on ajattanut tulokasta vain kahdesti, Andretti 1993 ja Magnussenin Häkkis-tuuraus 1995.forti sanoi:aloittihan prostkin uransa mclarenilla -80
Pettämätön logiikka. Koska sinä lujasti uskoit Häkkisen paluuseen, niin me epäuskoisemmat saimme koivillemme... Ei selkene ei.Oho sanoi:No jos kohta usko tai toivo Häkkisen pluusta osottautui katteettomaksi vähintään samalla tavalla koivilleen sai ylimieliset "Se on markkinointikikka hölmöjen kusettamiseksi" hahmot.
Väitätkö että Coulthard olisi parempi ratkaisu? Hitto minä sanon että loistava soppari McLarenilta. Heillä on ykköstykki jo tallissa, joten kakkonen voi olla "kuka vain", mutta Hamiltonin tapauksessa siitä "kuka vain" voi tulla ja kehittyä uusi ykköstykki. Eihän Hamilton ole sen kummempi kuin Heikkikään, vähemmän testejä mutta meriitit "melkein" samat.Formula1Fan sanoi:En kyl tajuu et miten nykyään ajatetaan jotain ihan just päälle 20-vuotiaita huipputiimeissä.
Täysin asiaton kommentti :nope:Formula1Fan sanoi:sinne meni neekerille paikka...
Hurmurisija sanoi:Pettämätön logiikka. Koska sinä lujasti uskoit Häkkisen paluuseen, niin me epäuskoisemmat saimme koivillemme... Ei selkene ei.
Joo, tuosta olen täysin samaa mieltä.Oho sanoi:En mä niin kovasti uskonut Häkkisen paluuseen vaikken toki mahdottomankaan pitänyt, mutta vielä vähemmän mä uskoin siihen että tää huhumylly ois vasiten luotu McLarenin PR tarpeita varten, mikä oli besser wissereiden laajasti omaksuma näkökulma, joka sekin sitten osottautui uutisankaksi siinä missä Häkkisen paluu.
Miksi Häkkinen pelkäisi ajajaa, jonka hän pöllytti ja jonka seurauksen tämä melkein joutui harha-askeleen seurauksena lopettamaan uransa.Hurmurisija sanoi:Eiköhän kysymys ole yksinkertaisesti siitä, että Häkkinen on pelännyt Schumacheria kaikki nämä vuodet ja yrittää nyt paluuta Schumin lähdettyä, jos vauhti vain testeissä riittää. Alonsoa hän ei pelkää lainkaan, mikä todistaa, että Alonso on p*ska ja Schumi maailman paras. En ihmettelisi, vaikka Schumi olisi maksanut Häkkiselle, jotta tämä palaisi nostaakseen omaa arvoaan.
Näin se on!
Pitäisi kai käyttää enemmän hymiöitä.mn97 sanoi:Miksi Häkkinen pelkäisi ajajaa, jonka hän pöllytti ja jonka seurauksen tämä melkein joutui harha-askeleen seurauksena lopettamaan uransa.
Ei Häkkisen tarvitse mitään todistella.
Tuloksilla on merkitystä. Kimin valinta oli järkevä, N. Rosbergin ei.MattiKyllönen sanoi:Vai sai se Hamiltoni nyt sittenkin se macin toisen paikan..:dunno: hmm.. minua henkilökohtaisesti harmittaa tuo nykyinen suuntaus, jossa rookiet hyppäävät alemmista sarjoista suoraan "huipputalleihin". Kyllä kokemuksella pitäisi olla vielä jotain tekemistä kuskivalintojen kanssa.