Häpeätkö itseäsi koskaan milloinkaan jatkuvasti taas?

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Menenpä ajassa vuosikymmeniä taaksepäin ja muistuu mieleeni iltapäiväkerhon jotkut kevätjuhlat jossa sain päähäni esitellä miten isoiksi sieraimet pystyy levittämään. Mahtoi vanhempia hävettää lapsensa "show". :eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sain yllytettyä siskon näyttämään pimppaa naapurin Kallelle.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Onhan sitä tullut kaikenlaista sanottavaa joita sitten jälkeenpäin miettii ettei oliskaan pitänyt sanoa...
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mun pari lapsuuden ajan kaverityttöä tykkäsivät vedellä keskenään kielareita ja kuulemma puun OKSAA olivat käyttäneet jopa reikiinsä. Yks kesäyö kun oltiin kolmestaan teltassa, niin nää kikatteli ja muhinoi siinä vieressä ja mä jossai vaihees tokaisin, et olkaa ny vittu hiljaa, että saa nukkua.

VITTU NI!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
En oo koskaan havennyt mitaan.
Tehty mika tehty.
Paitsi ehka silloin kun aiti loysi mut 8 vuotiaana belgian tulli jonossa hyppimassa alasti meidan auton katolla, kun porukat oli selvittamassa matkasuunitelmaa. Tai meidan kotikaupungin apteekin pihassa harjoittamassa samaa toimintoa.
Tai kun juoksin hotellissa jatjestetyissa haissa keskella yota juhlasaliin jossa aikuiset oli jatkamassa juhlintaa jalleen kerran ilkosen alasti taytta kurkkua huutaen, etta huoneessa on kammahakki. Veljeni oli juossut perassa isan t paitaa kantaen todeten, etta ma yritin kylla peitella sita. :D Ei kai. Ei noikaan mua haveta. Naurattaa vaan. Ei mua haveta oikein mikaan. On ihan luonnollista, etta porukka holmoilee.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En oo koskaan havennyt mitaan.
Tehty mika tehty.
Paitsi ehka silloin kun aiti loysi mut 8 vuotiaana belgian tulli jonossa hyppimassa alasti meidan auton katolla, kun porukat oli selvittamassa matkasuunitelmaa. Tai meidan kotikaupungin apteekin pihassa harjoittamassa samaa toimintoa.
Tai kun juoksin hotellissa jatjestetyissa haissa keskella yota juhlasaliin jossa aikuiset oli jatkamassa juhlintaa jalleen kerran ilkosen alasti taytta kurkkua huutaen, etta huoneessa on kammahakki. Veljeni oli juossut perassa isan t paitaa kantaen todeten, etta ma yritin kylla peitella sita. :D Ei kai. Ei noikaan mua haveta. Naurattaa vaan. Ei mua haveta oikein mikaan. On ihan luonnollista, etta porukka holmoilee.
Jossei kerran hävetä, ni anna mennä! NYT HETI! ANNA MENNÄ!

ANNA MENNÄ!

NO!!!!

ANNA MENNÄ!!!!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Onhan minulla tarinoita kerrottavaksi, mutta ei nyt.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En oo koskaan havennyt mitaan.
Tehty mika tehty.
Paitsi ehka silloin kun aiti loysi mut 8 vuotiaana belgian tulli jonossa hyppimassa alasti meidan auton katolla, kun porukat oli selvittamassa matkasuunitelmaa. Tai meidan kotikaupungin apteekin pihassa harjoittamassa samaa toimintoa.
Tai kun juoksin hotellissa jatjestetyissa haissa keskella yota juhlasaliin jossa aikuiset oli jatkamassa juhlintaa jalleen kerran ilkosen alasti taytta kurkkua huutaen, etta huoneessa on kammahakki. Veljeni oli juossut perassa isan t paitaa kantaen todeten, etta ma yritin kylla peitella sita. :D Ei kai. Ei noikaan mua haveta. Naurattaa vaan. Ei mua haveta oikein mikaan. On ihan luonnollista, etta porukka holmoilee.
Kesämöötessä tärähtää! Silloin mekin jatketaan juhlintaa ilkosen alasti täyttä kurkkua huutaen!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Muistuikin mieleen amiksen aikoina, että me kaveriporukka päätettiin saunassa talvisaikaan, että lähdetään koko porukka ulos lumihankeen pöllyttämään alasti.

Niinhän se suunnitelma sitten toteutuikin ja kipinkapin suoraan raikkaaseen lumihankeen ja samaan aikaan kävelytiellä joku tytteli huusi meille: "Mitä helvettiä?!" ja kikatti. Tuijotti aikansa meidän touhuamisiamme ja ilmeisesti salaa vilkuilen heiluvia A-luokan paisuvaisiamme.

Seuraavina päivinä ja viikoittain oli sitten aikamoinen tyttölauma tuijoitellut ja salaa flirttailtu. Arvatkaa tuliko siitä menestys?:eek:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Häpeän huonoa muistiani. Oli ahdistavaa, kun kouluissa leikittiin aina ensimmäisenä päivänä 'opetellaan muitten nimet' peliä, ja ketju katkeaa kerta toisensa jälkeen omalle kohdalle. Peruskoulussa sentään oli muitakin huonomuistisia. Yliopistollakin isoryhmässä olivat keksineet, yllätys yllätys, just tuon leikin ekalle päivälle. Miks nimet tai asiat pitäis oppia heti kättelyssä. Ihan niinku niitä ei muutenkaan oppis, kun vuosia opiskellaan yhdessä :yuck:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Häpeän tekojani pääsääntöisesti la/su-aamuisin, joskus myös viikolla. Yleensä häpeää kestää siihen saakka, kunnes seuraava kääliöinti nollaa edellisen.
 
Ylös