Häpeätkö itseäsi koskaan milloinkaan jatkuvasti taas?

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Kyllä hävetti kun olin Nelosluokan kesälomalla, kun yks ilta kaverin rivitalon takapihalla näytin keskellä pihaa kahdelle tytölle kaluni. En tiedä muistavatko enää sitä tilannetta, enkä muista että yllyttivätkö edes näyttämään mutta kyllä siitä sai kuulla jälkeen päin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kyllä hävetti kun olin Nelosluokan kesälomalla, kun yks ilta kaverin rivitalon takapihalla näytin keskellä pihaa kahdelle tytölle kaluni. En tiedä muistavatko enää sitä tilannetta, enkä muista että yllyttivätkö edes näyttämään mutta kyllä siitä sai kuulla jälkeen päin.
Eihän tuollaista tartte hävetä. Tuohan on investointi tulevaisuuteen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Häpeän tekojani pääsääntöisesti la/su-aamuisin, joskus myös viikolla. Yleensä häpeää kestää siihen saakka, kunnes seuraava kääliöinti nollaa edellisen.
:ahem: Turku vs. Tampere -iltaman meiningit hävettää yhä melkein viikko tapahtuman jälkeen. Helpottaisi jo. Noh, uusiä kääliöintejä odotellessa..
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Millanen on sivistynyt viinilasi? :doubtful:
Sellanen joka artikuloi tosi selvästi, käyttää sivityssanoja ja kuuntelee Bachia. Eikä siihen kaadettu viini lämpene yli optimilämpötilan ikinä. Eikö sinulla ole vielä moista?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Kerran yläasteella kaveri naispuolinen esitteli uutta vyötään sitten kysäsin häneltä että saisinko katsoa sitä hän vastasi myöntävästi, niin sillä hetkellä käteni olivat hänen rinnoissa kiini, vähän tyttö kirkui ja minä lähdin juoksemaan pakoon.

Eihän toi näin jälkeen päin ajateltuna varmaan mikään järkevin teko ollut.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Kerran yläasteella kaveri naispuolinen esitteli uutta vyötään sitten kysäsin häneltä että saisinko katsoa sitä hän vastasi myöntävästi, niin sillä hetkellä käteni olivat hänen rinnoissa kiini, vähän tyttö kirkui ja minä lähdin juoksemaan pakoon.

Eihän toi näin jälkeen päin ajateltuna varmaan mikään järkevin teko ollut.
 
Ylös