Häpeätkö itseäsi koskaan milloinkaan jatkuvasti taas?

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Ruotsinlaivalla juossut lievässä humalatilassa alasti ympäri käytäviä viideltä aamulla. Lieventävä asianhaara on se, että en ollut ainut (meitä oli kolme tyyppiä) ja se, että meillä oli alaston nainen ostoskärryissä (jonka nimi oli muuten Olga...).

Eihän siinä muuten mitään, mutta päädyttiin meidän opiskelijaporukan hyttikäytävälle, ja tottakai joku bongaa meidän kulkueen ja lähes kaikki kaverit ja tutut hyppäävät katsomaan. Nykyään saan kuulla tuosta harva se päivä.

Tämä tapahtui siis marraskuun alkupuolella... :thumbfh:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ruotsinlaivalla juossut lievässä humalatilassa alasti ympäri käytäviä viideltä aamulla. Lieventävä asianhaara on se, että en ollut ainut (meitä oli kolme tyyppiä) ja se, että meillä oli alaston nainen ostoskärryissä (jonka nimi oli muuten Olga...).

Eihän siinä muuten mitään, mutta päädyttiin meidän opiskelijaporukan hyttikäytävälle, ja tottakai joku bongaa meidän kulkueen ja lähes kaikki kaverit ja tutut hyppäävät katsomaan. Nykyään saan kuulla tuosta harva se päivä.

Tämä tapahtui siis marraskuun alkupuolella... :thumbfh:
Kiistän kaiken. :doubtful:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Elämäni kunniakkaimpiin hetkiin ei kuulunut se, kun päästin ison kakkosen kaverin keittiössä allaskaapin oveen kiinnitettyyn roskikseen.
Lieventäväksi asianhaaraksi luettanee, että vessa oli tiukasti lukossa ja varattuna - poika vauhdilla ja varren kanssa jo tulossa - joten vaihtoehtona olisi ollut pasko housuihinsa tai johonkin muuhun paikkaan asunnossa.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Elämäni kunniakkaimpiin hetkiin ei kuulunut se, kun päästin ison kakkosen kaverin keittiössä allaskaapin oveen kiinnitettyyn roskikseen.
Lieventäväksi asianhaaraksi luettanee, että vessa oli tiukasti lukossa ja varattuna - poika vauhdilla ja varren kanssa jo tulossa - joten vaihtoehtona olisi ollut pasko housuihinsa tai johonkin muuhun paikkaan asunnossa.
Tuohon vielä kotimaan kakkosella kuitataan vessan oven läpi, kotia kohti kiirustaen: vassoguud.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Ruotsinlaivalla juossut lievässä humalatilassa alasti ympäri käytäviä viideltä aamulla. Lieventävä asianhaara on se, että en ollut ainut (meitä oli kolme tyyppiä) ja se, että meillä oli alaston nainen ostoskärryissä (jonka nimi oli muuten Olga...).

Eihän siinä muuten mitään, mutta päädyttiin meidän opiskelijaporukan hyttikäytävälle, ja tottakai joku bongaa meidän kulkueen ja lähes kaikki kaverit ja tutut hyppäävät katsomaan. Nykyään saan kuulla tuosta harva se päivä.

Tämä tapahtui siis marraskuun alkupuolella... :thumbfh:
Nyt on sen verran tutun kuuloista settiä, että pakko kysyä milloin tämä tapahtui?

Edit: Eikun tossahan se lukikin. Ollaan oltu samalla laivalla :D
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Sentään. Huhhuh, olisi hävettänyt astetta enemmän. :eek:

Mitäs, siellä oli muistaakseni porukkaa boksereissa muutenkin hillumassa? Ja jotain rasteja?
Se oli meidän tiedekunnan fuksiristeily, mikä selittää suurimman osan alastomuudesta (mihin ei voinut olla törmäämättä jossain vaiheessa reissua) ynnä muusta mielenkiintoisesta toiminnasta.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Se oli meidän tiedekunnan fuksiristeily, mikä selittää suurimman osan alastomuudesta (mihin ei voinut olla törmäämättä jossain vaiheessa reissua) ynnä muusta mielenkiintoisesta toiminnasta.
Se voi selittää. Se ei selitä miksi lauloin illalla karaokebaarissa titanicin.

Onko totta, että jotkut olivat viuhahtaneet toisena iltana 19 aikaan promenade-käytävällä? Tuollaista juttua kuulin itse.
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
Kyllähän on tullut hölmöiltyä... Esimerkiksi nuoruudessa kokeillut laittomat virkisteet hävettävät (nuoruudessa ja nuoruudessa, oonhan vieläkin 19, mutta nämä tapahtu sillon ku olin jotain 16). Oltiin kaverin luona ja juotiin viinaa (yllätys yllätys) ja sitten eräs mun luokkakaveri amiksesta tuli käymään ja tarjos meille kyykästä tötsyt. Myöhemmin illalla mentiin johonkin bileisiin ja tuijotin siellä tunnin verran jotain taulua. Ilta oli päätöksessään ja eräs kaveri tuli meitä autolla noutamaan. Autossa olin kuulemma sanonut: "Tää auto on kuin lentävä taikamatto".

Vitosluokalla dokaaminen ja röökaaminen hävettää nykyään.

Onneks oon nykyään viisastunut =)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oltiin kaverin luona ja juotiin viinaa (yllätys yllätys) ja sitten eräs mun luokkakaveri amiksesta tuli käymään ja tarjos meille kyykästä tötsyt.
:confused:


Amikset, niistä ei oo kyllä kun harmia. Just tuollasia, ihan kaikki.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oon niin pöljä, etten tiedä mikä on kyykkä josta otetaan tötsyt. Tommosta kuvaa tarjos google.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Onko totta, että jotkut olivat viuhahtaneet toisena iltana 19 aikaan promenade-käytävällä? Tuollaista juttua kuulin itse.
Enpä kuullut tuollaisesta. Totta sen sijaan on ainakin, että toisena iltapäivänä joskus laivan lähdettyä Tukholmasta hyttikäytävillä vaelteli pelkkään sukkaan pukeutunut mies sekä alaston nainen, joka pyysi kanssaristeilijöitä mukaan orgioihin. Kaverini olivat pelaamassa korttia hytin ovi auki kutsun käydessä, mutta kieltäytyivät kohteliaasti ja jatkoivat kortinpeluutaan. Itse olin tuohon aikaan jossain toisaalla juomassa olutta. Kyllähän tuolla reissulla tapahtui vaikka mitä jännää.
 
Ylös