Haitanneeko moottoriurheilu elämääsi?

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tai siis sen fanittaminen itse asiassa. Ihan ajattelin näin heittää käytännön pöljyyden ilmoille.

Moottoriurheilijat, kuten kaikki urheilijat, ovat kovasti professionaalisia ihmisiä. Itse en niinkään ole virastossa papereita pyöritellessäni hirveän innostunut duunistani. Ei voi verratakaan näitä hommia keskenään nauramatta. Ihailen kai tämän takia sankareita radalla.

No, käväisin eilen treffeillä todella professionaalisen naisen kanssa. Melkoisen ihailtava hänkin, mutta ihan pinnallisesti arvioin. Ammatiltaan ekonomi, samanikäinen kuin minä (~30) . Hän kun kertoi haasteistaan ja tavoitteistaan, niin ei ollut muuta vertailupohjaa minulla kuin F1 ja Senna & Prost, Hamilton & Alonso, Kimi & muut tallikaverit. Helevetin perse.

No eihän se nainen tajunnut ollenkaan, enkä minäkään tajunnut hänen juttujaan. Eipä tuo haitanne mitään, mutta tuli vaan mieleen, että pitäisiköhän repertuaaria ja referenssipohjaa jatkaa muihinkin suuntiin.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ei haitannee eikä myöskään haittaa.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ei. taman lajin takia on nahty paljon paikkoja ja tavattu paljon ihmisia joita muuten ei olisi nahnyt.:thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
K.yrjolalla oli kyllä pointtia tossa, vaikkei avataria olekaan.

Mutta kyllä se vaan tuo F1-aikataulu menee valitettavasti monenlaisen muun edelle. Ja Motogp ja WRC ja joskus jopa DTM(se autourheilujuttu eikä homobaari), WSBK ja WTCC ja onhan niitä muitakin kirjaimia.
Jos en moottoriurheilua seuraisi, jäisi aika paljon aikaa kaikenlaiseen kehittävään toimintaan. Voi hitto, nyt mä hokasin että mun tarttee hylätä moottoriurheilu.

Soon morjens.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
K.Yrjola sanoi:
Haitannee, mikäli lehtipuhaltimet, ruohonleikkurit, lumiaurat ja vittu noi kaikki tollaset lasketaan moottoriurheiluun kuuluviks'.
Entäs hiustenkuivaajat ja sähköhammasharjat? Vai rajaako polttomoottorin puuttuminen ne ulos?
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Törni sanoi:
Entäs hiustenkuivaajat ja sähköhammasharjat? Vai rajaako polttomoottorin puuttuminen ne ulos?
Eikäkun noi toiset on rajattu ULOS ja sielläkin ne pitää järjetöntä meteliä.:jaska:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
K.Yrjola sanoi:
Eikäkun noi toiset on rajattu ULOS ja sielläkin ne pitää järjetöntä meteliä.:jaska:
No eikö se helpota jos rajaat itsesi sisälle :)
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
No eipä haittaa MUN elämääni. Sen sijaan muutamien kanssaihmisten eloa on joskus mun fanittamiseni (schumittamiseni:rolleyes: ) häirinnyt... :eek:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Mitä helvettiä mä kirjoittelisin tänne forumille jos moottoriurheilu haittaisi mun elämää?! :D
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
No kyllä haittaa. Ensinnäkin mie linnoittaudun useana sunnuntaina kotio tuijottamaan televiisorista kun autot kiertää rinkiä. Toisekseen mie pyörin yhellä moottoriurheilufoorumilla joka on kansoitettu muilla kaltaisillani hörhöillä. Ihan älyvapaata touhua on se.. aikaa menee semmoiseen ja kaikkea muuta jää tekemättä.

Kirottua! :mad_old:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Miss Piggy sanoi:
No eipä haittaa MUN elämääni.
Oli oikein kiva saada tähän naisihmisenkin vastaus. Oikeasti.

Tai mistäs näistä nyt tietää, onhan täällä sukkahousu-, korkokenkä ja mitä feminiinistä fetismiä ja sen sellaista, kaikkea näkee. Monenlaista tyyppiä puskee.

Älkää nyt hiillostujat ottako pahalla. En pilkkaa. Kukin tavallaan ja minäkin hieman jäyhänä, aloitustekstin mukaisesti, en niin kyllä itseäni ja iskutaitojani korottamaan ala.

Nim. M. Vanhanen.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1405
Sijainti
Home
Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?.


Minä katson F1 sarjaa ja muitakin luokkia laajalta näkökulmalta mutta on myös omat suosikit. Itse olen ollut iät ja ajat Trullin fani, tiimi puolella ensiksi Toyotan nykyään Lotuksen, sitä vaan tällä tarkoitin että kiva jos on muitakin faneja sellaisia joiden suosikkikuski/talli ei vaihdu joka kausi esim kuskin vaihtaessa tallia.
 
Ylös