Haitanneeko moottoriurheilu elämääsi?

markoj

Custom User
Lähinnä suomalaista (+Alesi ja Ferrari) se alko, mutta nykyisin olen sangen laajapohjainen fapittaja.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?.

Minä katson F1 sarjaa ja muitakin luokkia laajalta näkökulmalta mutta on myös omat suosikit. Itse olen ollut iät ja ajat Trullin fani, tiimi puolella ensiksi Toyotan nykyään Lotuksen, sitä vaan tällä tarkoitin että kiva jos on muitakin faneja sellaisia joiden suosikkikuski/talli ei vaihdu joka kausi esim kuskin vaihtaessa tallia.
Fapitukseni kohde vaihtuu joka kausi esim. kuskin vaihtaessa vaatteita.

Örfil

Guest
Turhat puheet pois: iskee slaikkarin pöytään ja viivottimen siihen viereen. Jää pois turhat spekulaatiot ja höpinät.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?..
Talli puolella olen aina kannattanut Benetton/Renault akselia (Tosin nykyään kun omistus pohja muuttunut niin Ferrari ehkä hieman edellä).

Kuski puolella oli ensiksi J Villeneuve, sitten Alonso. (Nuiden lisäksi lähinnä Kubica/Sutil, joita myös yhtä innokkaasti seuraillut)

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Toki muutkin voisivat vastailla, mutta on näinkin hyvä jos ei irtoo.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Itse olen aina kannat tanut Suomalais kuskeja. Kimi on paras. Keke on paras myös.

Inhonnut olen aina kuskeja joilla on lii an suuri leu ka tai liia n suuret kulma karvat.

Ei moottori urheilun seuraa minen haittaa elämääni, paitsi silloin kun jää jotain muuta teke mättä kun täytyy seu rata moottori urheilua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Itse olen aina kannat tanut Suomalais kuskeja. Kimi on paras. Keke on paras myös.

Inhonnut olen aina kuskeja joilla on lii an suuri leu ka tai liia n suuret kulma karvat.

Ei moottori urheilun seuraa minen haittaa elämääni, paitsi silloin kun jää jotain muuta teke mättä kun täytyy seu rata moottori urheilua.
ÄHÄHÄHÄ! Ihan avutonta! Jätkä kirjotti "haittaa" yhteen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
ÄHÄHÄHÄ! Ihan avutonta! Jätkä kirjotti "haittaa" yhteen.
:frank: Haittaa on yhdyssana, joka kuvaa sitä mitä signaturet tekevät keskustelun sujuvalle lukemiselle täällä.

Hait taa on sitten aivan eri asia, ja siitä voi kysyä lisätietoja Peter Benchleyltä. Jos omistaa Ouija-laudan.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Moottoriurheilun aloittaminen pelasti elämäni.

öö ruz

Speed for ever
Eihän se haittaa, tuo mukavan lisämausteen elämään. Vaimon elämää se on välillä haitannut.