Entäpä moottoriurheilua sivuavat keskustelupalstat?Moottoriurheilu ei haittaa elämääni.
Aika harvoin nekään ovat avauspostauksen kaltaisesti elämääni haitanneet.Entäpä moottoriurheilua sivuavat keskustelupalstat?
Enhän mä lukenu, kuin ton viimesimmän.Aika harvoin nekään ovat avauspostauksen kaltaisesti elämääni haitanneet.
Fapitukseni kohde vaihtuu joka kausi esim. kuskin vaihtaessa vaatteita.Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?.
Minä katson F1 sarjaa ja muitakin luokkia laajalta näkökulmalta mutta on myös omat suosikit. Itse olen ollut iät ja ajat Trullin fani, tiimi puolella ensiksi Toyotan nykyään Lotuksen, sitä vaan tällä tarkoitin että kiva jos on muitakin faneja sellaisia joiden suosikkikuski/talli ei vaihdu joka kausi esim kuskin vaihtaessa tallia.
No ei häiritse myöskään viimeisimmän postauksen kaltaisesti.Enhän mä lukenu, kuin ton viimesimmän.
Pieni on oltava jos viivotin riittää.Turhat puheet pois: iskee slaikkarin pöytään ja viivottimen siihen viereen. Jää pois turhat spekulaatiot ja höpinät.
Talli puolella olen aina kannattanut Benetton/Renault akselia (Tosin nykyään kun omistus pohja muuttunut niin Ferrari ehkä hieman edellä).Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?..
Suomalaisia f1 -kuskeja fanittanut, tietenkin. Nykyisellään ei jaksa kiinnostaa koko typerä laji juuri lainkaan.Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?.
ÄHÄHÄHÄ! Ihan avutonta! Jätkä kirjotti "haittaa" yhteen.Itse olen aina kannat tanut Suomalais kuskeja. Kimi on paras. Keke on paras myös.
Inhonnut olen aina kuskeja joilla on lii an suuri leu ka tai liia n suuret kulma karvat.
Ei moottori urheilun seuraa minen haittaa elämääni, paitsi silloin kun jää jotain muuta teke mättä kun täytyy seu rata moottori urheilua.
:frank: Haittaa on yhdyssana, joka kuvaa sitä mitä signaturet tekevät keskustelun sujuvalle lukemiselle täällä.ÄHÄHÄHÄ! Ihan avutonta! Jätkä kirjotti "haittaa" yhteen.
Minulle tulee kyllä mieleen noin 15.000 muuta viestiä, jotka taustoittavat tuota purkausta vielä paremmin.Avausviestin lukeminen auttoi kummasti ymmärtämään tämän purkauksen taustaa.