Moottoriurheilu ei haittaa elämääni.
Entäpä moottoriurheilua sivuavat keskustelupalstat?
Aika harvoin nekään ovat avauspostauksen kaltaisesti elämääni haitanneet.
Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?.
Minä katson F1 sarjaa ja muitakin luokkia laajalta näkökulmalta mutta on myös omat suosikit. Itse olen ollut iät ja ajat Trullin fani, tiimi puolella ensiksi Toyotan nykyään Lotuksen, sitä vaan tällä tarkoitin että kiva jos on muitakin faneja sellaisia joiden suosikkikuski/talli ei vaihdu joka kausi esim kuskin vaihtaessa tallia.
Enhän mä lukenu, kuin ton viimesimmän.
Turhat puheet pois: iskee slaikkarin pöytään ja viivottimen siihen viereen. Jää pois turhat spekulaatiot ja höpinät.
Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?..
Ei haittaa, mutta kysyisinkin että minkälaisen fani pohjan poikia/tyttöjä te foorumilaiset olette?.
Itse olen aina kannat tanut Suomalais kuskeja. Kimi on paras. Keke on paras myös.
Inhonnut olen aina kuskeja joilla on lii an suuri leu ka tai liia n suuret kulma karvat.
Ei moottori urheilun seuraa minen haittaa elämääni, paitsi silloin kun jää jotain muuta teke mättä kun täytyy seu rata moottori urheilua.
ÄHÄHÄHÄ! Ihan avutonta! Jätkä kirjotti "haittaa" yhteen.
Avausviestin lukeminen auttoi kummasti ymmärtämään tämän purkauksen taustaa.