Half-Life2

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
178 minutes 34 seconds

Ilmeisesti kerkeis vielä käydä kusellakin :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eniten mua tässä kuitenkin naurattaa se, että toi toinen cd-paketti kuuluu mun kaverille, jolla on analoginen modeemi :D :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Oli yönaikana lataantunut.

Loistavaa, upeeta, hienoa, kertakaikkiaan aivan mahtavaa!!!

Suorastaan jo täräjän innostuksesta ja odottelen, milloin seuraava update ilmestyy!!! :)

:confused:

:eek!:

:doubtful:

:jaska: :jaska: :jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Oli yönaikana lataantunut.

Loistavaa, upeeta, hienoa, kertakaikkiaan aivan mahtavaa!!!

Suorastaan jo täräjän innostuksesta ja odottelen, milloin seuraava update ilmestyy!!! :)

:confused:

:eek!:

:doubtful:

:jaska: :jaska: :jaska:
Mä muistan ajan, jolloin virittelin Mäkkiä modeemiyhteyksiin. Nopeus oli huimat 9,6 kbps. Mietin, viitsiikö ladata megojen pelidemoja. Laitoin yöllä latauksen päälle ja kävin aamulla katsomassa lopputulosta. Joskus lataus oli jopa onnistunut.

Suuri läpimurto oli päästä korkeakoulun verkkoon ja ladata sieltä pc:den kautta mäkkikamaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Mä muistan ajan, jolloin virittelin Mäkkiä modeemiyhteyksiin. Nopeus oli huimat 9,6 kbps. Mietin, viitsiikö ladata megojen pelidemoja. Laitoin yöllä latauksen päälle ja kävin aamulla katsomassa lopputulosta. Joskus lataus oli jopa onnistunut.

Suuri läpimurto oli päästä korkeakoulun verkkoon ja ladata sieltä pc:den kautta mäkkikamaa.
Jos noi peelot antais ihmisten ladata updatet niinkuin muutkin pelifirmat, niin toihan ei olis mikään ongelma, mutta kun:
a) päivitys onnistuu käsittääkseni ainoastaan steamin kautta
b) steam on hel-vetin hidas
c) et voi pelata edes yksinpeliä ilman päivityksiä, paitti jos pistät steamin tarpeeksi ajoissa off-line moodiin ja sun steamis ei hiffaa, että päivityksiä on tulossa

On kyllä ehkä yksi maailmankaikkeuden typerimmistä ja ennenkaikkea huonoimmista keksinnöistä tuo steam.

Ainoo positiivinen seikka on, että tää Ati:n 5 cd:n paketti ei sisällä kopiosuojausta eli ei tartte tunkea cd:tä asemaan pelatessa (tosin tuohon on olemassa crack, joka tosin saattaa lakata toimimasta heti ensimmäisen päivityksen jälkeen). Ts. nähtävästi tämä "ilmaisversio" on steamversio, joka on pakattu cd:lle.

Mike Milk

Well-known member
Sijainti
Milkyland
Se Steami oli paska silloin kun se tuli. Vanhaan HL1 + CS jo ennestään huteraan pakettiin kun lisättiin buginen steami niin ainakin meikäläiseltä se tappoi innon koko peliin/peleihin. Tämä nykyinen Steam on kuin taivaan lahja verrattuna siihen tekeleeseen :) Itselläni se on jopa toiminut kiitettävän hyvin, eikä latauksetkaan ole kestäneet kovin pitkään. Tosin siihen saattaa vaikuttaa myös nopeahko nettiliityntä. :)

Jeeves

Well-known member
Kertokaas minkälaisia fps-lukemia saatte pelissä. Itselläni kun ei tunnu pyörivän sitten ollenkaan kunnolla. Heti kun on vähänkin enemmän tapahtumaa ruudulla tai sattuu hivenen laakeampi kenttä(etenkin rannikko), niin peli tahmaa aivan käsittämättömästi. Ei auta, vaikka asettaa DirectX-tilaksi 7.0, noissa rannikkokentissä silti fps-lukemat pyörii tuolla 8-20 tietämissä.

Intel Celeron 2.4, Radeon 9600XT, 768mb ram, win98, directX 9.0c

Antialiasingit, Anisotropic filteringit sun muut hienoudet on pois päältä.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Jeeves sanoi:
Kertokaas minkälaisia fps-lukemia saatte pelissä. Itselläni kun ei tunnu pyörivän sitten ollenkaan kunnolla. Heti kun on vähänkin enemmän tapahtumaa ruudulla tai sattuu hivenen laakeampi kenttä(etenkin rannikko), niin peli tahmaa aivan käsittämättömästi. Ei auta, vaikka asettaa DirectX-tilaksi 7.0, noissa rannikkokentissä silti fps-lukemat pyörii tuolla 8-20 tietämissä.

Intel Celeron 2.4, Radeon 9600XT, 768mb ram, win98, directX 9.0c

Antialiasingit, Anisotropic filteringit sun muut hienoudet on pois päältä.
Voisikohan prosessorisi olla syypää? Se kun on tehoiltaan aika lähellä Duron 1,6GHz, eli on selvin jarru tuossa kokoonpanossa.

Olen kuullut sellaisestakin että Windows 98 + >512Mt muistia voisi aiheuttaa ongelmia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mul o AMD XP 1700+ ja Radeon 8500.. pyörittelee jotain 10-30 fps:ää muistaakseni. Mulla tod.näk. pullonkaula taas on pidemmälti tuo näytönohjain...koskapa prossun kellotus ei merkittävästi fps:ään vaikuttani... paitti CS:s:ssä.... ei oo kyl mitään tarkkoja tuloksia....arvioita lähinnä.

Jeeves

Well-known member
Rusina sanoi:
Voisikohan prosessorisi olla syypää? Se kun on tehoiltaan aika lähellä Duron 1,6GHz, eli on selvin jarru tuossa kokoonpanossa.
Ilmankos se oli niin halpa. :rolleyes: Olin kyllä tietoinen, että L2-välimuistia on vain 128 kilotavua, mutta en osannut arvata, että vaikutus suorituskykyyn on noinkin iso. Pitänee katsella huuto.netistä korvaaja tuolle.

Onko muuten mahdollista asentaa 533 fsb:tä tukeva prosessori 400 fbs:n emolevyyn? Jos vaikka nostan väylätaajuuden tuonne 533:een? Tosin en ole varma kestääkö emolevy sitä rääkkiä.

Olen kuullut sellaisestakin että Windows 98 + >512Mt muistia voisi aiheuttaa ongelmia.
Johdatit muuten ratkaisun äärelle tuolla vinkillä. Aikaisemmin joidenkin pelien kanssa oli ollut hyytymis/muistiongelmia, mutta tuon korjauksen jälkeen ei enää. Löysin yhdeltä nettisivulta ohjeet: piti vain rajoittaa windowsin cache-tiedoston koko 512 megatavuun.

Kiitoksia avusta.

Jeeves

Well-known member
Dominic sanoi:
Mul o AMD XP 1700+ ja Radeon 8500.. pyörittelee jotain 10-30 fps:ää muistaakseni. Mulla tod.näk. pullonkaula taas on pidemmälti tuo näytönohjain...koskapa prossun kellotus ei merkittävästi fps:ään vaikuttani... paitti CS:s:ssä.... ei oo kyl mitään tarkkoja tuloksia....arvioita lähinnä.
Mikä DirectX-tila sinulla on asetuksissa? AMD:llä taitaa olla pieni etulyöntiasema Inteliin verrattuna HL2:ssa.