Observer
Well-known member
Aika ison pyyttonin kerkeää tuossa ajassa vääntämään.OoPee sanoi:341 minutes 52 seconds
Aika ison pyyttonin kerkeää tuossa ajassa vääntämään.OoPee sanoi:341 minutes 52 seconds
Mä muistan ajan, jolloin virittelin Mäkkiä modeemiyhteyksiin. Nopeus oli huimat 9,6 kbps. Mietin, viitsiikö ladata megojen pelidemoja. Laitoin yöllä latauksen päälle ja kävin aamulla katsomassa lopputulosta. Joskus lataus oli jopa onnistunut.OoPee sanoi:Oli yönaikana lataantunut.
Loistavaa, upeeta, hienoa, kertakaikkiaan aivan mahtavaa!!!
Suorastaan jo täräjän innostuksesta ja odottelen, milloin seuraava update ilmestyy!!!
:eek!:
:doubtful:
:jaska: :jaska: :jaska:
Jos noi peelot antais ihmisten ladata updatet niinkuin muutkin pelifirmat, niin toihan ei olis mikään ongelma, mutta kun:ml sanoi:Mä muistan ajan, jolloin virittelin Mäkkiä modeemiyhteyksiin. Nopeus oli huimat 9,6 kbps. Mietin, viitsiikö ladata megojen pelidemoja. Laitoin yöllä latauksen päälle ja kävin aamulla katsomassa lopputulosta. Joskus lataus oli jopa onnistunut.
Suuri läpimurto oli päästä korkeakoulun verkkoon ja ladata sieltä pc:den kautta mäkkikamaa.
Luulis 1600 Kbit/s olevan ihan tarpeeks nopee :doubtful:Mike Milk sanoi:Tosin siihen saattaa vaikuttaa myös nopeahko nettiliityntä.
Voisikohan prosessorisi olla syypää? Se kun on tehoiltaan aika lähellä Duron 1,6GHz, eli on selvin jarru tuossa kokoonpanossa.Jeeves sanoi:Kertokaas minkälaisia fps-lukemia saatte pelissä. Itselläni kun ei tunnu pyörivän sitten ollenkaan kunnolla. Heti kun on vähänkin enemmän tapahtumaa ruudulla tai sattuu hivenen laakeampi kenttä(etenkin rannikko), niin peli tahmaa aivan käsittämättömästi. Ei auta, vaikka asettaa DirectX-tilaksi 7.0, noissa rannikkokentissä silti fps-lukemat pyörii tuolla 8-20 tietämissä.
Intel Celeron 2.4, Radeon 9600XT, 768mb ram, win98, directX 9.0c
Antialiasingit, Anisotropic filteringit sun muut hienoudet on pois päältä.
Ilmankos se oli niin halpa. Olin kyllä tietoinen, että L2-välimuistia on vain 128 kilotavua, mutta en osannut arvata, että vaikutus suorituskykyyn on noinkin iso. Pitänee katsella huuto.netistä korvaaja tuolle.Rusina sanoi:Voisikohan prosessorisi olla syypää? Se kun on tehoiltaan aika lähellä Duron 1,6GHz, eli on selvin jarru tuossa kokoonpanossa.
Johdatit muuten ratkaisun äärelle tuolla vinkillä. Aikaisemmin joidenkin pelien kanssa oli ollut hyytymis/muistiongelmia, mutta tuon korjauksen jälkeen ei enää. Löysin yhdeltä nettisivulta ohjeet: piti vain rajoittaa windowsin cache-tiedoston koko 512 megatavuun.Olen kuullut sellaisestakin että Windows 98 + >512Mt muistia voisi aiheuttaa ongelmia.
Mikä DirectX-tila sinulla on asetuksissa? AMD:llä taitaa olla pieni etulyöntiasema Inteliin verrattuna HL2:ssa.Dominic sanoi:Mul o AMD XP 1700+ ja Radeon 8500.. pyörittelee jotain 10-30 fps:ää muistaakseni. Mulla tod.näk. pullonkaula taas on pidemmälti tuo näytönohjain...koskapa prossun kellotus ei merkittävästi fps:ään vaikuttani... paitti CS:s:ssä.... ei oo kyl mitään tarkkoja tuloksia....arvioita lähinnä.