Half-Life2

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jahas. Latauksessa Source SDK. Kohta pääsee koittamaan kentän väsäystä HL2:llekin. x)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei oo tullu muuten vieläkään sitä ilmaisversiota Kanadasta :doubtful:

Mike Milk

Well-known member
Sijainti
Milkyland
Sain vasta hiljattain hankittua, ja on kyllä ihan mahtava peli. Ja vanha CS:kin sai uutta puhtia.

Jeeves

Well-known member
Muuten HL2:n DVD bronze- versiossa on sellainen bugi, että molemmat (Itse HL2 ja CS:S) pitää asentaa, muuten asennus jumittaa johonkin kuvaketiedostoon. Tai siis ainakin itselläni kävi noin. Netistä on tullut luettua, että myös se CD- paketti omaa tuon saman vian. Ilmeisesti sekin on bronze- versio.

Eittämättä hienon paketin ovat Valven jätkät kursineet kokoon. Omasta mielestäni ei tunnelmassakaan häviä ykköselle tippaakaan.

Onko kenelläkään muuten ollut ongelmia HL2:n kanssa päivityksen jälkeen. Itselläni ainakin peli toimi ennen päivitystä mainiosti, nyt joutuu kokeilemaan läpi eri ajuriversioita, että sais jotenkuten toimimaan. Ja silti jumittelee toisinaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kerran on vetäny freezen HL2/CS, mutta eipä tässä voi varma olla johtuiko tuo mun koneesta/Windowsista vaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
"The Steam servers are currently too busy to process your request."

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dear xxxxxxxxxxx,

This is to inform you that your order for the Half-Life® 2 CD has been
shipped.
Please allow 2-3 weeks for delivery.

Thank you,

ATI Half Life 2 Customer Service
North American Toll Free: 1-866-223-4955
International: 905 513-6046
:eek!: :eek!: :eek!:

Ja vielä kaikenlisäks kaks tommosta mailia. Ei se kauaa kestänykkään :rolleyes:

Essz

New member
Ei ole mikään peli koskaan ennen saanut näin "pauloihinsa"... Koko pelin ajan jatkuu samanlainen kaamea tuskanhiki uskomattoman tunnelman takia ja ärräpäitä lentelee niitten jo ykkösosassa nähtyjen kalkkunaörkkien takia.

Minulle sanottiin ettei HL2 pelitä koneellani (=näyttiksellä, Gainward GF FX 5200 64MB), mutta toisin kävi. Ainakin 1024x768-resolla wörkkii hyvin. Ja ei sitä peliä ole uskaltanut puhki pelata (oon tyttö) :)

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Essz sanoi:
Ei ole mikään peli koskaan ennen saanut näin "pauloihinsa"... Koko pelin ajan jatkuu samanlainen kaamea tuskanhiki uskomattoman tunnelman takia ja ärräpäitä lentelee niitten jo ykkösosassa nähtyjen kalkkunaörkkien takia.

Minulle sanottiin ettei HL2 pelitä koneellani (=näyttiksellä, Gainward GF FX 5200 64MB), mutta toisin kävi. Ainakin 1024x768-resolla wörkkii hyvin. Ja ei sitä peliä ole uskaltanut puhki pelata (oon tyttö) :)
Niin no riippuu miten hyvää graffaa vaatii. DX9 + 1600x1200x 4xAA 4xAF...ei välttämättä pyöri ;) enää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tuli sitten vihdoinkin Half-Life kakkonen Kanadasta tai itteasiassa peräti kaksin kappalain. Viisi zipaletta jumalattoman paskasia cd:itä, dvd-asema ei edes suostunu lukemaan, mutta polttava Nec luki. Tarkastin ton toisenkin pakaetin, ihan yhtä karmeessa kunnossa sielläkin. Joku kanadalainen molopää pakkaillu niitä ja sotkenu sormenjälkensä jokaikiseen levyyn. Jos noi nyt on edes sormista :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi luoja mikä paska! Oikein kusimunien kusimuna!

Ready to play in approximately: 483 minutes 39 seconds

:eek!: :eek!: :eek!:

Mitä helvettiä se oikein tekee, lataa koko pelin uudestaan? :confused:

Se meinaan toimi jo, mutta nyt kun käynnistin steamin uudestaan, niin tää päätti ryhtyä latailemaan.

Eikä tietenkään edes kerro mitä :jaska:

On nyt kyllä ihan hiinä ja hiinä, että asennanko warez-version uudestaan :thumbdown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eiku lukeehan siellä....

Updating Half-Life 2

Ready to play in approximately: 397 minutes 38 seconds (oli muuten aika nopeita minuutteja noi ekat 90).

Jaahas, jos kävis vaikka paskalla tässä välissä :doubtful:

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ready to play in approximately: 410 minutes 43 seconds :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: