etkö muuta keksinyt :nope:Dominic sanoi:Jaska vois mennä maksamaan TV-lupansa! (joo oli helppo tie) :dunno:
Niin löytävät ja Half-Life kakkosen kohdalla se ei tosiaan montaa päivää kestänytDominic sanoi:Iha vaan välikommenttina tähän, että Valve syö kyllä omaa jalkaansa tuossa Steam-valivointikikkailussa. Warettajat löytävät AINA keinon sen kiertää ja kärsijäksi jää taas se tavallinen kuluttaja. On välillä vaikea ymmärtää isojen poikien logiikkaa. :dunno:
Kyllä se on saatavana cd:lläkin, en tosin tiedä kumpi versio Suomessa on kaupan. Jokatapauksessa käsittääkseni US-versio on 5:llä cd:llä. Eli jos joku kauppa sitä myy, niin sieltä sitten tarkistamaan.Dominic sanoi:Tulipas pelailtua tuollainen reilu tunti tuota "opiskelijaversiota" ja kyllä ovat perskele saaneet taidolla ja hyvällä tyylillä tehdyn pelin kasaan. Voin vaan todeta että taitaa tulla kauppareissu Dompparille HL2:sta ostamaan.
Mites tuota, oliko näin ettei tuota toimiteta kuin DVD:llä. Mulla kun DVD-asemaa ei ole. Eli jos käyn ostamassa HL2:n kaupasta ja saan sen CD-KEY:n siinä mukana, niin onnistuuko tuon HL2:n imutus koneelle sitten Steamin kautta - kun se aito avain mulla silloin on?i
Tietääkseni ainut liike Suomessa joka on myynyt cd-versiona on Gigantti..tietääkseniOoPee sanoi:Kyllä se on saatavana cd:lläkin, en tosin tiedä kumpi versio Suomessa on kaupan. Jokatapauksessa käsittääkseni US-versio on 5:llä cd:llä. Eli jos joku kauppa sitä myy, niin sieltä sitten tarkistamaan.
Mä kuvittelin, että se opiskelijaversio oli nimenomaan netistä haettuDominic sanoi:Lisätään nyt vielä se että tuo CD-asemakin nikoittelee.Eli mielellään tuon imuttaisin netistä - jos siis on mahdollista.
Joo! Ihan samaa hehkutin tuolla sätin puolellakin. Ei Doom 3:lla ole mitään jakoa kilpaillakaan HL2:n kanssa. Kaiken lisäksi HL2 jopa pyörii tällä mun koneella - joten kuten pelattavast. Doom 3 ei ollut pelattava.OoPee sanoi:Omaani en ole vielä Kanadasta saanut (toimitusaika 8-10 viikkoa :doubtful: ), mutta pelailen sillä aikaa "backupilla"![]()
Pitkälle en oo kerinny, mutta ON SE HIANO! :eek!: :eek!: :eek!: Kyykyttää kyllä jonkun doom kolmosen ihan kuusnolla ! :ahem: :ahem: :ahem:
Jos saisit DVD-aseman edes hetkeks lainaks, niin saattas olla sulle tästä apua ja sieltä Indexistä se toinen linkki ylhäältä.Dominic sanoi:Ositn HL2 Bronce editionin.
Se vaan että son DVD:llä ja Steamin kautta ei näemmä pysty CD-KEY:llä lataamaan tota peliä. Fuck.
Noh, kaveri lupas mulla vanhan DVD-asemansa, jos tarjoon sille oluen tässä joku päivä. :thumbup: