Half-Life2

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jaska vois mennä maksamaan TV-lupansa! (joo oli helppo tie) :dunno:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Iha vaan välikommenttina tähän, että Valve syö kyllä omaa jalkaansa tuossa Steam-valivointikikkailussa. Warettajat löytävät AINA keinon sen kiertää ja kärsijäksi jää taas se tavallinen kuluttaja. On välillä vaikea ymmärtää isojen poikien logiikkaa. :dunno:
Niin löytävät ja Half-Life kakkosen kohdalla se ei tosiaan montaa päivää kestänyt :rolleyes:

Aeuk

Well-known member
Jep. Tuo Steam-pelleily on niin syvältä, että ... kävi mielessä sellainenkin idea, että pitäiskö polttaa (tai jotenkin muuten näyttävästi tuhota) alkuperäis'HL2, kotelo & DVD, sekä taltioida tapahtuma sopivan dramaattisilla kuvilla tms ... Sitten netissä julkistaa tyyliin "peli oli loistava, mutta kuvasarja kuvastaa suhdettani Steam'iin ja siihen kuinka pelin ostajia Steam'in kautta kohdellaan" ... :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tulipas pelailtua tuollainen reilu tunti tuota "opiskelijaversiota" ja kyllä ovat perskele saaneet taidolla ja hyvällä tyylillä tehdyn pelin kasaan. Voin vaan todeta että taitaa tulla kauppareissu Dompparille HL2:sta ostamaan.

Mites tuota, oliko näin ettei tuota toimiteta kuin DVD:llä. Mulla kun DVD-asemaa ei ole. Eli jos käyn ostamassa HL2:n kaupasta ja saan sen CD-KEY:n siinä mukana, niin onnistuuko tuon HL2:n imutus koneelle sitten Steamin kautta - kun se aito avain mulla silloin on?i

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Tulipas pelailtua tuollainen reilu tunti tuota "opiskelijaversiota" ja kyllä ovat perskele saaneet taidolla ja hyvällä tyylillä tehdyn pelin kasaan. Voin vaan todeta että taitaa tulla kauppareissu Dompparille HL2:sta ostamaan.

Mites tuota, oliko näin ettei tuota toimiteta kuin DVD:llä. Mulla kun DVD-asemaa ei ole. Eli jos käyn ostamassa HL2:n kaupasta ja saan sen CD-KEY:n siinä mukana, niin onnistuuko tuon HL2:n imutus koneelle sitten Steamin kautta - kun se aito avain mulla silloin on?i
Kyllä se on saatavana cd:lläkin, en tosin tiedä kumpi versio Suomessa on kaupan. Jokatapauksessa käsittääkseni US-versio on 5:llä cd:llä. Eli jos joku kauppa sitä myy, niin sieltä sitten tarkistamaan.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
OoPee sanoi:
Kyllä se on saatavana cd:lläkin, en tosin tiedä kumpi versio Suomessa on kaupan. Jokatapauksessa käsittääkseni US-versio on 5:llä cd:llä. Eli jos joku kauppa sitä myy, niin sieltä sitten tarkistamaan.
Tietääkseni ainut liike Suomessa joka on myynyt cd-versiona on Gigantti..tietääkseni

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lisätään nyt vielä se että tuo CD-asemakin nikoittelee. :p Eli mielellään tuon imuttaisin netistä - jos siis on mahdollista.

Tosin aikakin ja innostus yleensä on vähän niin kortilla että son hiinä ja hiinä lopulta kannattaneeko tuota ostamaan lähteä... pitäis olla kaks elämää, tai kolme oikeestaan. Yhdessä hoitais kouluasiat/duunit, toisessa omat harrastukset ja kolmannessa pelkästään pelais. Ei riitä saakuti aika kaikkeen, eikä pysty keskittymään. :p

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Lisätään nyt vielä se että tuo CD-asemakin nikoittelee. :p Eli mielellään tuon imuttaisin netistä - jos siis on mahdollista.
Mä kuvittelin, että se opiskelijaversio oli nimenomaan netistä haettu :rolleyes:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nimenomaan hei, mutta jos haluaa ihan sitä aitoa versiota pelata, niin olisi sellainen mukava imuuttaa ihan Steamin kautta nääs, nääs.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
OoPee sanoi:
Omaani en ole vielä Kanadasta saanut (toimitusaika 8-10 viikkoa :doubtful: ), mutta pelailen sillä aikaa "backupilla" ;)

Pitkälle en oo kerinny, mutta ON SE HIANO! :eek!: :eek!: :eek!: Kyykyttää kyllä jonkun doom kolmosen ihan kuusnolla ! :ahem: :ahem: :ahem:
Joo! Ihan samaa hehkutin tuolla sätin puolellakin. Ei Doom 3:lla ole mitään jakoa kilpaillakaan HL2:n kanssa. Kaiken lisäksi HL2 jopa pyörii tällä mun koneella - joten kuten pelattavast. Doom 3 ei ollut pelattava.

Absolut

Private member
Pitäisköhän tuota pohtia sit ostavansa lain. Doom 3 oli Aaa) Hidas Pee) Huono, en jaksanut varmaan kuin himpan reilun tunnin. Hemmetin yksioikoiset kentät, yhtä käytävää juostaan niin edes kuin takaisinkin. Sucked.

HL2 vois rokata, mutta toisaalta tekis mieli ostaa Call of Duty, kun sitäkään ei vielä ole tullut hankittua. Hidden & Dangerous 2 sain kotva sitten päätökseen, joku tommottinen hidastempoisempi sotailu vois ehkä jyllertää enämpi.

Eikös tuo Half Life ole aika ronskitempoista mättöä? Nyt on kyllä oikeasti paljon hyviä pelejä mitkä pitäis hankkia; Richard Burns Rally, CoD (plus ekspansionit), Flatout, HL2 noin ensihätään. Jostain pitäis lisäks muuttua PS2:ksi ja saada GTA:San Andreas siihen.

Tämän lisäks vuorokauteen tarvitsisi aikalailla reilusti lisää tunteja. Vois ehkä lopettaa nukkumisen?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pikasella HL2 testauksella ja pidemmälle HL1-kokemuksella, sanoisin että HL ei ole kauheata mättöä, muttei ole kyllä sieltä hitaammastakaan päästä. Tuossa on tuollaista pähkäilyäkin välillä että kuinka tästä tilanteesta edetään, jne.

Olen myös H&D-sarjan fani. :thumbup:

Observer

Well-known member
Ne naamalle hyppivät facehuggerit (tai miksi niitä HL:ssä sanotaan) on kyllä yhdessä AVP:n originaaliversioiden kanssa kauheimpia ökkimönkiäisiä mitä olen missään FPS-pelissä tavannut. :eek!: :nope: :mad_old:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ositn HL2 Bronce editionin. :eek:

Se vaan että son DVD:llä ja Steamin kautta ei näemmä pysty CD-KEY:llä lataamaan tota peliä. Fuck.

Noh, kaveri lupas mulla vanhan DVD-asemansa, jos tarjoon sille oluen tässä joku päivä. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Ositn HL2 Bronce editionin. :eek:

Se vaan että son DVD:llä ja Steamin kautta ei näemmä pysty CD-KEY:llä lataamaan tota peliä. Fuck.

Noh, kaveri lupas mulla vanhan DVD-asemansa, jos tarjoon sille oluen tässä joku päivä. :thumbup:
Jos saisit DVD-aseman edes hetkeks lainaks, niin saattas olla sulle tästä apua ja sieltä Indexistä se toinen linkki ylhäältä.

Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Tuttu osti HL2:n ja ei saa sitä sitten toimimaan :D
Steam kusee: Aina kun steam yrittää ottaa jonnekkin yhteyttä, niin koko kone menee jumiin. Steam.exe ottaa 99% prossuajasta ja mitään ei tapahdu. Joskus pääsee yhden askeleen eteenpäin, mut lopulta tulee Winsock-erroria Steam.exe ohjemassa :D..