Black Leopard
Pantera negra
Hiljattain pistäydyin.
Porausta ja juurihoitoa....
Porausta ja juurihoitoa....
Onnea jatkoonCinderella007 sanoi:Itsellenihän ilmestyy taas uusi viisaudenhammas. Epäilyttää kyllä kovasti sen mahtuminen nätisti riviin muiden hampaiden kanssa... Mutta, hammaslääkäriin EI mennä... :nope:
On tainut hurri nyt sekoittaa viisaudenhampaan maitohampaaseen.Cinderella007 sanoi:Itsellenihän ilmestyy taas uusi viisaudenhammas. Epäilyttää kyllä kovasti sen mahtuminen nätisti riviin muiden hampaiden kanssa... Mutta, hammaslääkäriin EI mennä... :nope:
sellasia noi hurrit on KAIKKI! :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:On tainut hurri nyt sekoittaa viisaudenhampaan maitohampaaseen.
Toivotaan...Moe Szyslak sanoi:On tainut hurri nyt sekoittaa viisaudenhampaan maitohampaaseen.
Hyvä idea, että menet mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään. Tsemppiä!CaPtEeNi sanoi:Mulla on lähtenyt palasia jokaisesta hampaastani. Ehkä yhteensä noin 45 pientä murusta tai isompaa palaa. Kaksi hammasta melkein kokonaan. Ei kuitenkaan ihan juurieen. Yksi hammas on mätänemässä, pehmeä kuin mikä. Hampaita särkee kokoajan eaatanasti. Huomenna meen hampilääkärille. :idea:
Juotko muuten kokista ?CaPtEeNi sanoi:Mulla on lähtenyt palasia jokaisesta hampaastani. Ehkä yhteensä noin 45 pientä murusta tai isompaa palaa. Kaksi hammasta melkein kokonaan. Ei kuitenkaan ihan juurieen. Yksi hammas on mätänemässä, pehmeä kuin mikä. Hampaita särkee kokoajan eaatanasti. Huomenna meen hampilääkärille. :idea:
Kyllä nyt menee myöhempään sillä kun tarkemmin lappua katsoin niin kyseessä olikin silmälääkäri!KnowHow sanoi:Hyvä idea, että menet mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään. Tsemppiä!
Silmälääkäri ilmeisesti paikallaanCaPtEeNi sanoi:Kyllä nyt menee myöhempään sillä kun tarkemmin lappua katsoin niin kyseessä olikin silmälääkäri!
PS. Kocista juon vähintään kaksi kuppia päivässä.
Ei sitä ITSE tarvitse venyttää. Kyllä ainakin julkisella puolella ne 2:ahden kuukauden jonot pitää siitä huolen.Black Leopard sanoi:Jos jotain, niin hammaslääkäriä EI IKINÄ kannata venyttää yhtään siitä eteenpäin kun pienetkin kivut alkavat.