Hampailemisen lääkäri

Millaisia tunteita sinussa herää, kun istahdat hammaslääkärin tuoliin?

  • Otan pienet nokkaunet tuolissa hoidon aikana

    Äänet: 30 24,6%
  • Pelkään vietävästi

    Äänet: 29 23,8%
  • Pyydän aina puudutuksen, jos porataan

    Äänet: 50 41,0%
  • Mua ei voi puuduttaa

    Äänet: 13 10,7%
  • Jätän menemättä joskus lääkäriin

    Äänet: 16 13,1%
  • Minulla ei ole reikiä

    Äänet: 35 28,7%
  • Vitkuttelen lääkäriin menoa, kunnes on pakko mennä

    Äänet: 52 42,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    122

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17743
Sijainti
East of Eden
Noin vuosi sitten viimeksi kävin. Silloin juurihoitoa ja sillan rakentamista. Puudutus hoidettiin laserilla, tais lääkäri siis polttaa hermonpäät kun en tuntenut mitään.
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Eipä kummempia tuntemuksia hammasälääkärikäyntejä kohtaan. Ehkä johtuu siitä, että on koko nuoruuden ajan oiottu hampaita ja purentaa mitä erilaisimmin keinoin. Muutama reikä on, en oo antanut puuduttaa eka kerran jälkeen, koska sitten on loppu päivän naama tunnoton.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
niin joo.. itsehän kävin helmikuussa hammaslääkärillä ja yllätyksekseni, ei ollut ainuttakaan reikää. \o/
Se oli eka kerta moneen vuoteen kun selvisin pelkällä hammaskiven poistolla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viikon takaisessa suksilla kaatumisessa hampaat sai aimo tällin. Etuhampaasta lohkesi vähän palaa pois ja 'kakkukirveet' vääntyi taaksepäin.

Nyt alkaa legot olemaan palautuneet suunnilleen paikoilleen. Ärsyttävä olo, kun tuntee hampaat vinoks. :mad_old:
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Itsellenihän ilmestyy taas uusi viisaudenhammas. Epäilyttää kyllä kovasti sen mahtuminen nätisti riviin muiden hampaiden kanssa... Mutta, hammaslääkäriin EI mennä... :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Itsellenihän ilmestyy taas uusi viisaudenhammas. Epäilyttää kyllä kovasti sen mahtuminen nätisti riviin muiden hampaiden kanssa... Mutta, hammaslääkäriin EI mennä... :nope:
Onnea jatkoon :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Cinderella007 sanoi:
Itsellenihän ilmestyy taas uusi viisaudenhammas. Epäilyttää kyllä kovasti sen mahtuminen nätisti riviin muiden hampaiden kanssa... Mutta, hammaslääkäriin EI mennä... :nope:
On tainut hurri nyt sekoittaa viisaudenhampaan maitohampaaseen. :eek:
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Mulla on lähtenyt palasia jokaisesta hampaastani. Ehkä yhteensä noin 45 pientä murusta tai isompaa palaa. Kaksi hammasta melkein kokonaan. Ei kuitenkaan ihan juurieen. Yksi hammas on mätänemässä, pehmeä kuin mikä. Hampaita särkee kokoajan eaatanasti. Huomenna meen hampilääkärille. :idea:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
CaPtEeNi sanoi:
Mulla on lähtenyt palasia jokaisesta hampaastani. Ehkä yhteensä noin 45 pientä murusta tai isompaa palaa. Kaksi hammasta melkein kokonaan. Ei kuitenkaan ihan juurieen. Yksi hammas on mätänemässä, pehmeä kuin mikä. Hampaita särkee kokoajan eaatanasti. Huomenna meen hampilääkärille. :idea:
Hyvä idea, että menet mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään. Tsemppiä!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
CaPtEeNi sanoi:
Mulla on lähtenyt palasia jokaisesta hampaastani. Ehkä yhteensä noin 45 pientä murusta tai isompaa palaa. Kaksi hammasta melkein kokonaan. Ei kuitenkaan ihan juurieen. Yksi hammas on mätänemässä, pehmeä kuin mikä. Hampaita särkee kokoajan eaatanasti. Huomenna meen hampilääkärille. :idea:
Juotko muuten kokista ?
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Vastasin, että minulla ei ole reikiä, mutta todellisuudessa viimeisestä hammaslääkärikäynnistä on vierähtänyt koko tovi, ja sen jälkeen on tullut kitattua kurkusta alas jos jonkinlaista hampaansyöjää. :(
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
KnowHow sanoi:
Hyvä idea, että menet mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään. Tsemppiä!
Kyllä nyt menee myöhempään sillä kun tarkemmin lappua katsoin niin kyseessä olikin silmälääkäri! :rolleyes:
PS. Kocista juon vähintään kaksi kuppia päivässä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
CaPtEeNi sanoi:
Kyllä nyt menee myöhempään sillä kun tarkemmin lappua katsoin niin kyseessä olikin silmälääkäri! :rolleyes:
PS. Kocista juon vähintään kaksi kuppia päivässä.
Silmälääkäri ilmeisesti paikallaan :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Black Leopard sanoi:
Jos jotain, niin hammaslääkäriä EI IKINÄ kannata venyttää yhtään siitä eteenpäin kun pienetkin kivut alkavat.
Ei sitä ITSE tarvitse venyttää. Kyllä ainakin julkisella puolella ne 2:ahden kuukauden jonot pitää siitä huolen.
 
Ylös