Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tilasin just Amazonista TomTom Go 920T:n.

Vaimon autoonhan tässä hiljattain murtauduttiin ja samalla katos mun vanha TomTom Go 700. Ilmoitus tallessa olleiden kuittien kera vakuutusyhtiöön ja maksoivat tuosta plus muutamasta lisäkartasta yli 730 euroa. Tompan uusin lippulaiva maksa tätänykyä enää n. 430 euroa. Siihen parillakympillä TomTomin kantokassi (700:ssa oli vielä vakiona mukana). Karttoja ei tartte ostiskella lisää, koska tossa 920T:ssähän on jo mukana Länsi- ja Itä-Eurooppa, USA ja Kanada.

Kävipä paska tuuri :frank:
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tilasin ja sain Heikki Kullan Uskomattoman Mestaruuden. Vaikuttaa hyvältä. Ja todella hienoja kuvia ja juttuja lehdistöhuoneesta.:ahem:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vesku sanoi:
600 kpl Telia-Soneran osakkeita n kk sitten...:mad: :jaska:
Ostohinta kevään osingoille on ainakin joillakin putiikeilla nyt halpaa kuin B-luokan makkara.
Mä olen hankkinut tässä viimeisessä alamäessä 200 Uponoria (a' 16 e), 500 Componentaa (a' 7.1 e) ja 400 Laroxia (a' 9.3 e)
Saapa nähdä mitä tuleman pitää - kaik on ainakin toistaseksi tukevahkosti plussalla ja ainakin kevään osinkotuotto tulee olemaan mehevä.


Tämän päivän hankinnat sitävastoin olivat tällaiset työssä tarvittavat, alvivähennyskelpoiset kalut:


Digitaalisanelin


Salama työkameraan
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vesku sanoi:
Niinpä. meinasin napata kevään hyvät osingot pois lyhyen ajan pidolla ja myydä sitten suurin piirtein samalla hinnalla... :eek: Siitä lähti se 10 %, mikä on melkein osingon osuus.
No, TS taidetaan tosiaan laittaa hyvään tuloksentekokuntoon ja sitten Ruotsin valtio myykin (vähentää ) osuutensa siitä... ja hinta nousee...:frank:
Toisaalta saattaa vielä pörssin yleinen kurssikehitys olla laskeva, niin tuommoinen USAsta täysin irrallaan oleva jokapäiväistä hyödykettä tarjoava firma saattaisi olla "turvasatama" vielä kevään aikana... *toiveajattelua*
Kun ei sulla ole mitään kiirettä noita kaupata pois niin pitele vaikka hautaan saakka. Osinkokertymä saattaa hyvinkin maksaa hankintasi takaisin 15 vuoden sisällä. Sen jälkeen kaikki mitä tapahtuu on puhdasta plussaa :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tarttis ostaa prätkän akku. Ens kuussa todennäköisesti jo ajellaan. Toki tässäkin kuussa ois jo voinut ja esim. ekat kyykkypyörät on Turussa bongattu. Stadissa en vielä ole nähnyt, mutta eiköhän jokunen ole sielläkin jo mutterilla käväissyt.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
-tuhkanpoistolaatikko

-death proof dvd
http://www.imdb.com/title/tt1028528/
-28 viikkoa myöhemmin dvd
http://www.imdb.com/title/tt0463854/
-hunajapomeloita
http://helenalauttanen.blogspot.com/2007/11/eteln-uusi-hedelm-luulen.html
-prodepatukoita


ja paljon muuta kivaa ja tarpeellista. Ja vähän tarpeetontakin. Ai niin, aamulla kävin Tikkurilan renkaassa valittelemassa renkaan tyhjenemistä. Vaihtoivat pyynnöstä uuden venttiilin. Todennäköisesti ei auttanut mitään. Eivät löytäneet renkaasta reikää eikä vuotokohtaa, mutta todennäköisesti siellä sellainen on :-(
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kuluttajan kannaltahan tuo on pirun hyvä juttu että toinen tullee poistumaan jo nyt markkinoilta.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Meillä on tota samaa sarjaa yks lipasto rinsessan huoneessa, tosin pyökinvärinen ja yhtä riviä matalampi. Menettelee, joskaan niitä laatikoita ei sitten kannata täyttää liian raskaalla materiaalilla.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tarttis hankkia 19-tuumainen LCD monitori 1280x1024 resoluutiolla. Kokemuksia/ehdotuksia?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Näin perjantaina Anttilassa tommosia horrorpokseja ja mietin hiljaa mielessäin, että hohhoijaa, kukahan tommosiakin ostaa. Nyt tiedän.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Ok. Entä malli?
No mulla on tuo, ollu jo reilu pari vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen.

Voi noita olla uudempiakin malleja, en ole sen ihmeemmin seurannut, kun ei ole ollut tarvetta.

Seuraavan ostaisin ehkä 16:9-suhteella ja tällöin myös isomman, mutta sä nyt kysyit nimenomaan noita 19-tuumaisia 1280x1024 resoluutiolla

Jos ei ole tarvetta DVI:lle, niin saa varmaan halvemmallakin.
 
Ylös