elle
-------
Linkki vie Ikeaan. Tuohan on Muuramen kopio. Hmm..Vellu sanoi:
Linkki vie Ikeaan. Tuohan on Muuramen kopio. Hmm..Vellu sanoi:
Nimenomaan DVI:lle olis tarvetta.OoPee sanoi:No mulla on tuo, ollu jo reilu pari vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen.
Voi noita olla uudempiakin malleja, en ole sen ihmeemmin seurannut, kun ei ole ollut tarvetta.
Seuraavan ostaisin ehkä 16:9-suhteella ja tällöin myös isomman, mutta sä nyt kysyit nimenomaan noita 19-tuumaisia 1280x1024 resoluutiolla
Jos ei ole tarvetta DVI:lle, niin saa varmaan halvemmallakin.
Sitä mäkin vähän kattelin. Tosin sen pohjalevyn vois laittaa niiden kiskoissa olevien reikien kautta ruuveilla kiinni, jolloin kestäis vähän paremmin.OoPee sanoi:Meillä on tota samaa sarjaa yks lipasto rinsessan huoneessa, tosin pyökinvärinen ja yhtä riviä matalampi. Menettelee, joskaan niitä laatikoita ei sitten kannata täyttää liian raskaalla materiaalilla.
Mitä hittoa? Toi OoPeen linkin saitti antaa tolle mallille vasteajaksi 20ms ja Verkkokauppa 8ms???AJ sanoi:Nimenomaan DVI:lle olis tarvetta.
Kattelin just tämmöstä. Lienee ton sisarmalli?
Samsung SyncMaster 940T
Ai niinku tämmönen:elle sanoi:Linkki vie Ikeaan. Tuohan on Muuramen kopio. Hmm..
Eri mittausmenetelmä luultavimmatusti. Kehitystäkin voi tietysti tapahtua, jos on vanha linkki. Epäilisin, että eri mittausmenetelmä (mitä niitä onkaan: grey to grey, white to white, black to black).AJ sanoi:Mitä hittoa? Toi OoPeen linkin saitti antaa tolle mallille vasteajaksi 20ms ja Verkkokauppa 8ms???
Loistosarja! Niin kuin The Officekin.toleranssisiipi sanoi:Extras - kausi 2
Noita meillä on duunissa. Office-käyttöön ihan ok, mutta pirun hidas vasteaika (20 ms). Tossa mun monitorissa sama on 5 ms. Leffa- ja pelikäytössä tuolla on merkitystä.AJ sanoi:Nimenomaan DVI:lle olis tarvetta.
Kattelin just tämmöstä. Lienee ton sisarmalli?
Samsung SyncMaster 940T
Verkkokauppa puhuu paskaa (jos siis on tosianakin sama monitori kyseessä). 20ms on oikea arvo.AJ sanoi:Mitä hittoa? Toi OoPeen linkin saitti antaa tolle mallille vasteajaksi 20ms ja Verkkokauppa 8ms???
Nätimpihän tuo sun valintas kyllä olis ollu :frank:Vellu sanoi:Sitä mäkin vähän kattelin. Tosin sen pohjalevyn vois laittaa niiden kiskoissa olevien reikien kautta ruuveilla kiinni, jolloin kestäis vähän paremmin.
Mä en tuohon lipastoon ollut niin ihastunut, olisin mielummin itse ostanut tällaisen, mutta mulla ei ollut kuulemma sananvaltaa asiassa. Otin ihan vähän nokkiini, mutten näyttänyt sitä...
Niinpä! No tilasin sit ton 931BF:n. Jäämme odottelemaan.OoPee sanoi:Verkkokauppa puhuu paskaa (jos siis on tosianakin sama monitori kyseessä). 20ms on oikea arvo.
EDIT: ohoh... Suomen Samsungin sivujen mukaan sittenkin 8ms :eek!: :eek!: :eek!:
Jaahas
No sitte.AJ sanoi:Niinpä! No tilasin sit ton 931BF:n. Jäämme odottelemaan.
Turhaan ostit, HD hyllytetään, blay-är tulee sen sijaan. Tollanen töllö on muutenkin aika turha. Itse keksin paljon parempia tapoja käyttää 1000€ kuin keräillä töllöttimiä. Esim. maksaa opintolainaa pois tai lentää huitsin nevadaan.Kie sanoi:Eilen tuli ostettua Samsung 42" full-hd töllö, kun toi 37" jäi liian pieneks. :nope:
Suosittelen tutustumaan käsitteisiin Full HD, HD DVD ja Blu-Ray ihan vähän paremmin.Zaikom sanoi:Turhaan ostit, HD hyllytetään, blay-är tulee sen sijaan. Tollanen töllö on muutenkin aika turha. Itse keksin paljon parempia tapoja käyttää 1000€ kuin keräillä töllöttimiä. Esim. maksaa opintolainaa pois tai lentää huitsin nevadaan.
En ole ollenkaan perillä noista, enkä aio tutustuakaan. Ostan noita laitteita aikaisintaan sitten, kun niiden hinnat ovat pudonneet murto-osaan, ja niille on oikeasti jotain käyttöä. Ei tulis mieleenkään maksaa nyt ylimääräistä jostain, joka saattaa toimia viiden vuoden päästä.Bobakki sanoi:Suosittelen tutustumaan käsitteisiin Full HD, HD DVD ja Blu-Ray ihan vähän paremmin.