Hankintoja!

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
No mulla on tuo, ollu jo reilu pari vuotta ja olen edelleenkin tyytyväinen.

Voi noita olla uudempiakin malleja, en ole sen ihmeemmin seurannut, kun ei ole ollut tarvetta.

Seuraavan ostaisin ehkä 16:9-suhteella ja tällöin myös isomman, mutta sä nyt kysyit nimenomaan noita 19-tuumaisia 1280x1024 resoluutiolla

Jos ei ole tarvetta DVI:lle, niin saa varmaan halvemmallakin.
Nimenomaan DVI:lle olis tarvetta.
Kattelin just tämmöstä. Lienee ton sisarmalli?
Samsung SyncMaster 940T
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Meillä on tota samaa sarjaa yks lipasto rinsessan huoneessa, tosin pyökinvärinen ja yhtä riviä matalampi. Menettelee, joskaan niitä laatikoita ei sitten kannata täyttää liian raskaalla materiaalilla.
Sitä mäkin vähän kattelin. Tosin sen pohjalevyn vois laittaa niiden kiskoissa olevien reikien kautta ruuveilla kiinni, jolloin kestäis vähän paremmin.

Mä en tuohon lipastoon ollut niin ihastunut, olisin mielummin itse ostanut tällaisen, mutta mulla ei ollut kuulemma sananvaltaa asiassa. Otin ihan vähän nokkiini, mutten näyttänyt sitä...

 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
AJ sanoi:
Nimenomaan DVI:lle olis tarvetta.
Kattelin just tämmöstä. Lienee ton sisarmalli?
Samsung SyncMaster 940T
Mitä hittoa? Toi OoPeen linkin saitti antaa tolle mallille vasteajaksi 20ms ja Verkkokauppa 8ms??? :confused:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
AJ sanoi:
Mitä hittoa? Toi OoPeen linkin saitti antaa tolle mallille vasteajaksi 20ms ja Verkkokauppa 8ms??? :confused:
Eri mittausmenetelmä luultavimmatusti. Kehitystäkin voi tietysti tapahtua, jos on vanha linkki. Epäilisin, että eri mittausmenetelmä (mitä niitä onkaan: grey to grey, white to white, black to black).
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Nimenomaan DVI:lle olis tarvetta.
Kattelin just tämmöstä. Lienee ton sisarmalli?
Samsung SyncMaster 940T
Noita meillä on duunissa. Office-käyttöön ihan ok, mutta pirun hidas vasteaika (20 ms). Tossa mun monitorissa sama on 5 ms. Leffa- ja pelikäytössä tuolla on merkitystä.

On noita monitoreita 2 ms:nkin vasteajalla, mutta todellisuudessa tuota eroa ei kyllä enää huomaa. Enemmän pistäisin arvoa kuvan ja värien laadulle.

Esim. tuo kuitenkin saattais olla myös ok vaihtoehto (2 ms). Saanut ainakin hyvät käyttäjäarvosanat, itse en kyllä tuota monitoria tunne. Niijoo, 931BF:n korkeutta ei voi säätää, tuon mun taas voi eli jos korkeussäädölle on tarvetta, niin tuohon kannattaa kiinnittää huomiota.

Niin kyllä niitä hyviä monitoreita muillakin valmistajilla tottakai on, mutta mä olen ollut Samsungiin tyytyväinen. Niitä kirkkaita "peilinäyttöjä" (esim. BenQ) kannattaa pikkusen varoa, näyttävät kieltämättä pirun hyvältä, mutta jos sulla on valolähde selän takana osumassa monitoriin, niin se valo tosiaan sitten heijastuu sieltä monitorista suoraan silmille. On tosiaan melkein kuin peli eli ei mun mielestä sovellu ihan kaikkialle.
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Mitä hittoa? Toi OoPeen linkin saitti antaa tolle mallille vasteajaksi 20ms ja Verkkokauppa 8ms??? :confused:
Verkkokauppa puhuu paskaa (jos siis on tosianakin sama monitori kyseessä). 20ms on oikea arvo.

EDIT: ohoh... Suomen Samsungin sivujen mukaan sittenkin 8ms :eek!: :eek!: :eek!:

Jaahas :eek:
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Sitä mäkin vähän kattelin. Tosin sen pohjalevyn vois laittaa niiden kiskoissa olevien reikien kautta ruuveilla kiinni, jolloin kestäis vähän paremmin.

Mä en tuohon lipastoon ollut niin ihastunut, olisin mielummin itse ostanut tällaisen, mutta mulla ei ollut kuulemma sananvaltaa asiassa. Otin ihan vähän nokkiini, mutten näyttänyt sitä...

Nätimpihän tuo sun valintas kyllä olis ollu :frank:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Verkkokauppa puhuu paskaa (jos siis on tosianakin sama monitori kyseessä). 20ms on oikea arvo.

EDIT: ohoh... Suomen Samsungin sivujen mukaan sittenkin 8ms :eek!: :eek!: :eek!:

Jaahas :eek:
Niinpä! No tilasin sit ton 931BF:n. Jäämme odottelemaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sekä 931BF että 931C näyttis olevan Verkkokaupalla tarjolla. Kummankaan korkeutta ei tosin voi säätää, mutta jos tuolla ei ole merkitystä, niin tuskin nuo huonoja ovat.
 

Kie

Well-known member
Liittynyt
21.10.2007
Viestit
181
Eilen tuli ostettua Samsung 42" full-hd töllö, kun toi 37" jäi liian pieneks. :nope:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viasatin kanavapaketti 6kk -50%.
Täytyy vaan muistaa puolen vuoden päästä sanoa irti toi ettei jatku normaalihintaisena. Tai saahan se ehkä jatkuakin, sen näkee sitten.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kie sanoi:
Eilen tuli ostettua Samsung 42" full-hd töllö, kun toi 37" jäi liian pieneks. :nope:
Turhaan ostit, HD hyllytetään, blay-är tulee sen sijaan. Tollanen töllö on muutenkin aika turha. Itse keksin paljon parempia tapoja käyttää 1000€ kuin keräillä töllöttimiä. Esim. maksaa opintolainaa pois tai lentää huitsin nevadaan.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Zaikom sanoi:
Turhaan ostit, HD hyllytetään, blay-är tulee sen sijaan. Tollanen töllö on muutenkin aika turha. Itse keksin paljon parempia tapoja käyttää 1000€ kuin keräillä töllöttimiä. Esim. maksaa opintolainaa pois tai lentää huitsin nevadaan.
Suosittelen tutustumaan käsitteisiin Full HD, HD DVD ja Blu-Ray ihan vähän paremmin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Bobakki sanoi:
Suosittelen tutustumaan käsitteisiin Full HD, HD DVD ja Blu-Ray ihan vähän paremmin.
En ole ollenkaan perillä noista, enkä aio tutustuakaan. Ostan noita laitteita aikaisintaan sitten, kun niiden hinnat ovat pudonneet murto-osaan, ja niille on oikeasti jotain käyttöä. Ei tulis mieleenkään maksaa nyt ylimääräistä jostain, joka saattaa toimia viiden vuoden päästä.
 
Ylös