OoPee
Nuori ikäisekseen
Vomeroa varmaankin?Knoukkari sanoi:Olipa yllättävän halpa kenkä, lähdin Niken Vomeraa hakeen
Vomeroa varmaankin?Knoukkari sanoi:Olipa yllättävän halpa kenkä, lähdin Niken Vomeraa hakeen
Kummoset?:doubtful:Sam sanoi:Pitäisiköhän minunkin ostaa uudet kengät? Viime syksynä hankin, mutta niin vain juoksu käy jalkoihin :jaska:
...siis muutenkin kuin terveellisellä tavalla.
Noillahan voi mennä jopa diskoon :thumbup:Knoukkari sanoi:Karhun uusimmat M-sarjalaiset
Muistan aina ton väärin. Mut ois ollu ehkä liian iskunvaimennettu kenkä mulle, tykkään rullaavasta menosta.OoPee sanoi:Vomeroa varmaankin?
Mitä mä sanoin: diskomiehiäKnoukkari sanoi:tykkään rullaavasta menosta.
Yahhh...i kän buugiii ool nait loong! :thumbup:Jussi sanoi:Mitä mä sanoin: diskomiehiä
Virustorjunta pettänyt kun on bugi?:doubtful:Knoukkari sanoi:Yahhh...i kän buugiii ool nait loong! :thumbup:
Runkkukuppaahan se.Moe Szyslak sanoi:Virustorjunta pettänyt kun on bugi?:doubtful:
Onneks on virus eikä käres, kummä oon niin kova kutoomaan.:ahem:Knoukkari sanoi:Runkkukuppaahan se.
Runar ja Kyllikki sanoi:Alkumutka? Siis pakosarjako? Jos, niin ei pakoputkistoa ostettaessa normaalisti pakosarjaa mukana tulekaan. Eikä kaasaria ostettaessa imusarjaa.
- 1 kpl, (#1107), Boost4you Wheypro 800g, mansikka.
- 1 kpl, (#1253), Finnmax 3-Tehokreatiini, 200 g purkki.
- 1 kpl, (#1214), Finnmax karnosiiniaktivaattori 200g, 200 g purkki.
- 1 kpl, (#1264), Sci-MX Tri-Omega EFA 80 kaps, 80 kapselin purkki.
- 1 kpl, (#1182), Self Calnesium 120 kaps., 120 kapselin purkki.
Kreatiinilla saa muutaman painokilon kivasti lisää.Knoukkari sanoi:Lisäravinteita.
Hetihän se imaisee soluihin pari litraa nestettä. Kivaa siinä on onneksi, se että se imaisee sen nesteen nimenomaan solujen sisään eli ei turvota niin pahasti. Mutta otan mä kreatiinikuurilla miltei aina noita hivenaineita että pysyis se solun nestetasapaino balanssissa niin ei tuu sitäkään vähää ongelmaa, ei muuten haittais mutta tuntuu juostessa ja terävyydessä ne imulisäkilot. Eli tota Self Calnesiumia siihen rakoon, siinä on magnesiumia, kalsiumia ja jotain muuta vitamiinia kans.JOC sanoi:Kreatiinilla saa muutaman painokilon kivasti lisää.
Jotkut Asicsit. Sivussa on pienellä teksti speva, mutta en noista tarkemmin tiedä. Ihan kuin saisin painoa liikaa jalaterän ulkosyrjään.Moe Szyslak sanoi:Kummoset?:doubtful:
raahaatko sä ton telineen johonkin radalle vai ammutko sä kotonas? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Tommonen maalitaulusysteemi, kestää ampua vaikka .44 magnumilla..tai vaikkapa .454 casullilla:
Speva on toi vaimennussysteemi. Aika outoa että tulee ulkosyrjällä painoa. Tai siis hyvä sun puolesta. Nykyajan kakkarathan on pullanilkkoja ja jalkaterä taipuu sisäänpäin eli pronatoi. Olisko sulla liiaksi pronaatiotukea kengässä? Sun pitäis ostaa neutraalimpi kenkä tai jopa subinaatiotuella???:doubtful:Sam sanoi:Jotkut Asicsit. Sivussa on pienellä teksti speva, mutta en noista tarkemmin tiedä. Ihan kuin saisin painoa liikaa jalaterän ulkosyrjään.
Tontin rajalle se tuon laittaa. Taustalla on naapurintalo.Jacques sanoi:raahaatko sä ton telineen johonkin radalle vai ammutko sä kotonas? :doubtful: