Hankintoja!

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Lentolippu Tukholmasta Helsinkiin ja hytti Turusta Tukholmaan heinäkuun toisella viikolla.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Palkopoika sanoi:
Niinku sanottu, toimi just niinkun sanoit, dänks:thumbup: Tiedätkös näistä Dreamboxeista enemmänkin? Mulla olis nääs pienoinen korttiongelma:eek:
Mulla ei itsellä ole edes kortteja. Satun vain tietämään että ne kanavat joilla ei ole varsinaista nimeä eivätkä siten näy kanavalistassa saa näkyviin tuolla tavalla. Korttiongelmissa apua löytyy varmaan useilta alan forumeilta.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

OoPee sanoi:
Ostit sitten tommoset vaikunaivoihinsurvomiskuulokkeet :eek:
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos korvat pitää puhtaana, niin ei nuo mitään minnekään survo. Vaikkupäillä tietty eri juttu.
Äänihän tollasissa Kosseissa on ihan loistava ja pysyvät kunnolla paikallaan, toisin kuin useimmat korvanapit.

Eipä ole vaikkumurheita ollut kuvan esittämien juttujen kanssa. Voinen kertoa, notta käyttöä on ollut.

Nokian omat plugit tippuivat alvariinsa korvista, joten hankin tuommoset Philipsit. Olen tyytyväinen.

 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Charlie sanoi:
Mulla ei itsellä ole edes kortteja. Satun vain tietämään että ne kanavat joilla ei ole varsinaista nimeä eivätkä siten näy kanavalistassa saa näkyviin tuolla tavalla. Korttiongelmissa apua löytyy varmaan useilta alan forumeilta.
Ok:) Olen koittanut kalastella Canaldigitalia ja Viasattia, mutta tuloksetta. Niiden takia boxin hommasinkin. Tai oikeestaan sen takia että saisin normikanavat Suomesta ja Ruotsista.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
- Vanteisiin lukkopultit, M12x1,4, kierteen pituus 28 mm.
Asensin ne samalla kun vaihdoin pultit.
- Peruutustutka
- Semmonen vastaava systeemi kuin teippiharja, mutta "tahmapinta" on pestävissä ja käytettävissä uudelleen. Tuntuu olevan tosi hyvä koirankarvojen putsaamiseen vaatteista.
- Yks neljään haaroitus auton tupakinsytyttimeen.
-Koiran iloks tummennuskalvot auton takasivuikkunoihin. Asensinkin ne jo, hyvällä menestyksellä. Ostin sellasta korkealaatuista, jonka väitetään olevan naarmuuntumatonta ja suodattavan paremmin sekä UV- että lämpösäteilyn.. Noh, naarmuuntumatonta se ei tietenkään ole, mutta jos olis edes vähän kestävämpää kuin tavallinen. Sain rullan tätä parempaa edullisemmin, kuin paljon pienemmän rullaan heikkolaatuisempaa kalvoa Biltemasta.
- 700 kpl 357 magnumin hylsyjä muovirasioissa.
- Kojelaudan päälle semmonen liukuestematto. Navigaattorin GPS-lähetin pysyy hyvin sen päällä. Edellisessä autossa pidin palikkaa nopeusmittarin syvennyksessä ja se kulutti naarmut mittarin pleksiin.


Vielä tarttis löytää jostain sellanen Nokian puhelimiin tarkoitettu kännykän laturi, joka suostuis lataamaan tuota GPS-palikkaakin. Uudemmat ja kalliimmat eivät kummatkaan suostu sitä lataamaan. Vain vanhin, rupuisin ja kuppaisin laturi suostuu sitä lataamaan. On niin hankalaa aina kaivaa se prätkästä pois ja siirtää autoon kun käyttää GPS:ää autossa, että mieluummin ostais autoon omansa...kun vaan löytäis sopivan. Hassua tossa on se, että teoreettisesti nuo kaikki antaa ihan saman jännitteen ja virran ulos, mutta tuo vanhin ei ole ns. älykäs. Kaksi uudempaa ovat....ja siinä se ongelma luultavasti piileekin että uudet ovat "liian älykkäitä" lataamaan väärää laitetta.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
PuoliPöhkö sanoi:
Musta tuli näköjään pari minuuttia sitten yksi
Nokian omistajista hintaan 17,46 euroa/osake.
Tietäen strategiasi pitkälle aikavälille lienee varsin hyvä ostos!:thumbup:
Tv Nokian omistaja - tosin rahastojen kautta- yli 10 v....:eek:

EDIT: Hmmm....Asiaan ja toikkiin liittyen:

Vesku sanoi:
600 kpl Telia-Soneran osakkeita n kk sitten...:mad: :jaska:
Moe Szyslak sanoi:
10 ponkoloo tippu kurssi tänään!:D
Vesku sanoi:
No, TS taidetaan tosiaan laittaa hyvään tuloksentekokuntoon ja sitten Ruotsin valtio myykin (vähentää ) osuutensa siitä... ja hinta nousee...
Päivän uutinen mm Taloussanomat:
Taloussanomat sanoi:
Ranskalaisoperaattori France Telecom kertoo tehneensä "ystävällismielisen tunnustelun" TeliaSoneran hallitukselle sekä Suomen ja Ruotsin valtioille yhtiöiden yhdistämisestä.
No, eipä tuosta taida kummoista siivua tulla jos kohtapuoleen möisi, muutama satanen sentään osinkoineen.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitenkä noissa osakkeissa on nuo välityspalkkiot ym kulut? Pitkällä tähtäimellä Nokiaan sijoittaminen ei pöllömpi idea, vaikka kurssi onkin alaspäin näyttänyt.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
kouvotsvoni sanoi:
Mitenkä noissa osakkeissa on nuo välityspalkkiot ym kulut?
Ihan pientä erää ei kannata ostaa (esim. alle satasella), mutta tollanen tonnin kokoluokkaa oleva ostos alkaa olla jo ihan jees, eikä kaupankäyntikulut näyttele enää merkittävää osaa. Halvimmillaan tarjoushintaiset välityspalkkiot (esim Nordnetilla) on käsittämättömän alhaiset 3 euroa, mutta normaalisti ne pyörivät esim tuollaisessa tonnin ostoksessa noin 10-20 euron haarukassa.

Pitkällä tähtäimellä Nokiaan sijoittaminen ei pöllömpi idea, vaikka kurssi onkin alaspäin näyttänyt.
Juuri silloin niitä kannattaakin ostaa kun saa halvalla.
Sama juttu kahvipaketin kanssa kaupassa. Osta silloin varastoon kun saat edullisesti. Jollei kahvi ole pilaantunutta (vrt. nokian liiketoiminnassa tapahtunut negatiivisia muutoksia)

Nokia alkaa olla mun silmin katseltuna pikkuhiljaa kausitarjouksessa,
ja mä olen laatinut tietyllä kaavalla etenevät osto-ohjelman sille. Tänää toteutui automaattisesti se ensimmäinen luku ko. osto-ohjemasta.
Seuraavat Nokiat naksahtavat kassiin automaattisesti mikäli saan niitä 16,06 euron hintaan. Samalla ostettava kappalemäärä kasvaa 25%.

Aikaa Nokian kurssin ja osinkojen maksun kohentumiselle on eläkeikään saakka. Kiirettä ei ole.

Mikäli tuo taala vielä halpenee nykyisestään, niin saatan alkaa ostamaan Nokiani jenkkipörssistä (taalahintaisina), jotta saan mahdollisesti myös valuuttavipua osakkeelle.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vesku sanoi:
No, eipä tuosta taida kummoista siivua tulla jos kohtapuoleen möisi, muutama satanen sentään osinkoineen.
Kannattaa harkita sitä myyntiä vielä, jos sulla ei ole kiirettä.
Mieti onko T-S:n liiketoiminnassa tapahtunut jotain negatiivista.
Musta tuntuu että T-S:ssä piilee vielä mahdollisuus.
Itse pitäisin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PuoliPöhkö sanoi:
Juuri silloin niitä kannattaakin ostaa kun saa halvalla.
Niinhän sitä kannattaa:eek: Meinasin lähinnä tuolla kurssikehityksellä jolle ei näy loppua, että ei pikavoittojen toivossa ainaskaan kannattaisi ostaa..no toisaalta pörssikurssien ennustaminen ei ole vahvinta alaani:rolleyes:
 

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
Viime vuoden toukokuussa hankin digikameran 99 eurolla eli alle satasella! On harvinaista saada digikameran noin halvalla! Sillä digikameralla olen kuvannut kaikki YouTube-videoni.
 
Ylös