No mulla oli T41 pitkään. Pari viikkoa sitten sain uuden eli T61:sen. Hyvin on pelittänyt...ja duuniakin on tullut tehdyksi.OoPee sanoi:Meillä keräillään duunissa pikkuhiljaa kaikki T30, T40 ja muistaakseni myös T41-läppärit veke, korvaavat ne X61:llä tai jos ei noin pientä halua, niin T61:llä. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin arpovat nuo kerätyt laitteet työntekijöiden kesken. Arvottomiahan ne periaatteessa jo ovat, siis ainakin firmalle, yksityiselle niistä toki on vielä iloa.
Ittellähän oli muutama aikaisemmin duuniläppärinä just tuo T41, tosin nykyisin T60. Ihan jees peli tuo T41 oli, mutta ei tietenkään enää ihan viimeistä huutoa. Kaikki on tottakai kiinni siitäkin, mitä sillä haluaa tehdä.
Mulla on nykyään T60p ja olen tyytyväinen, T61:iä meillä on myös muutama, mutta eivät oikein saaneet hyväksyntää kokonsa vuoksi. Aika jööti noin niinku leveyssuunnassa.Formulanomi sanoi:No mulla oli T41 pitkään. Pari viikkoa sitten sain uuden eli T61:sen. Hyvin on pelittänyt...ja duuniakin on tullut tehdyksi.
Kyllä tämä ainakin on sellainen leveempi malli....en oikein löytänyt mulle sopivaa resoluutiota eli oli pakko muuttaa fonttikokoa isommaksi.OoPee sanoi:Mulla on nykyään T60p ja olen tyytyväinen, T61:iä meillä on myös muutama, mutta eivät oikein saaneet hyväksyntää kokonsa vuoksi. Aika jööti noin niinku leveyssuunnassa.
Vai onko tuostakin olemassa 4:3-malleja?
OoPee sanoi:Punkkirokotus. Tai siis onhan mulla semmonen ollu jo pidempään, mutta se tarttee uusia viiden vuoden välein.
No pakko kai se on, kun asuu Itävallassa :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Hähähä, jätkä pelkää että kommunismi tarttuu kun hankki punikkirokotuksen!
Joo, kyse on FSME-rokotuksesta, ei tuokaan ihan 100% suojaa anna, mutta aika hyvän kuitenkin. Täällä tuo on aikalailla must have -juttu, sen verran paljon on täällä päin punkkia maastossa (koiristahan niitä löytyy jatkuvasti), käsitykseni mukaan suosittelevat tätä kyllä Suomessakin niille, jotka asuvat punkkialueella, joka kattaa etenkin Etelä-Suomen rannikkoalueet (en jaksa kuuklettaa, mutta aikoinaan kun Suomessa tota kyselin, meni tuo muistaakseni noin, ehkä se levinneisyys on nykyään jo suurempi).(En oikeesti tiennyt, että punkkirokotuksia on olemassa...hmmm...tarttiskohan itekin harkita)
Kuvasta en osannut päätellä, että on todella pieni. Onks tuo niinkuin lähinnä matkanettailu laite?Jacques sanoi:Tollaisen heräteostoksen tein:
Jep! Pienen kokonsa ansiosta saan tuon pakattua näppärästi pyörän laukkuihin vesitiiviisti ilman että siitä tulisi erityisen paljon lisäpainoa. Sitten voi leirintäalueilla kirjoitella matkapäiväkirjaa ja surffailla netissä.:thumbup:Zaikom sanoi:Kuvasta en osannut päätellä, että on todella pieni. Onks tuo niinkuin lähinnä matkanettailu laite?
Onko omakin?PuoliPöhkö sanoi:.
Tuli tuossa
hankittua
<- naama
"Ikävä kyllä omat naamanne ovat päässeet loppumaan varastostamme,kouvotsvoni sanoi:Onko omakin?
PuoliPöhkö sanoi:"Ikävä kyllä omat naamanne ovat päässeet loppumaan varastostamme,
mutta voimme lähettää Teille vastaavan tuotteen" :ahem: