Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Punkkirokotus. Tai siis onhan mulla semmonen ollu jo pidempään, mutta se tarttee uusia viiden vuoden välein.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Meillä keräillään duunissa pikkuhiljaa kaikki T30, T40 ja muistaakseni myös T41-läppärit veke, korvaavat ne X61:llä tai jos ei noin pientä halua, niin T61:llä. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin arpovat nuo kerätyt laitteet työntekijöiden kesken. Arvottomiahan ne periaatteessa jo ovat, siis ainakin firmalle, yksityiselle niistä toki on vielä iloa.

Ittellähän oli muutama aikaisemmin duuniläppärinä just tuo T41, tosin nykyisin T60. Ihan jees peli tuo T41 oli, mutta ei tietenkään enää ihan viimeistä huutoa. Kaikki on tottakai kiinni siitäkin, mitä sillä haluaa tehdä.
No mulla oli T41 pitkään. Pari viikkoa sitten sain uuden eli T61:sen. Hyvin on pelittänyt...ja duuniakin on tullut tehdyksi. :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
No mulla oli T41 pitkään. Pari viikkoa sitten sain uuden eli T61:sen. Hyvin on pelittänyt...ja duuniakin on tullut tehdyksi. :)
Mulla on nykyään T60p ja olen tyytyväinen, T61:iä meillä on myös muutama, mutta eivät oikein saaneet hyväksyntää kokonsa vuoksi. Aika jööti noin niinku leveyssuunnassa.

Vai onko tuostakin olemassa 4:3-malleja?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Mulla on nykyään T60p ja olen tyytyväinen, T61:iä meillä on myös muutama, mutta eivät oikein saaneet hyväksyntää kokonsa vuoksi. Aika jööti noin niinku leveyssuunnassa.

Vai onko tuostakin olemassa 4:3-malleja?
Kyllä tämä ainakin on sellainen leveempi malli....en oikein löytänyt mulle sopivaa resoluutiota eli oli pakko muuttaa fonttikokoa isommaksi. :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Punkkirokotus. Tai siis onhan mulla semmonen ollu jo pidempään, mutta se tarttee uusia viiden vuoden välein.

Hähähä, jätkä pelkää että kommunismi tarttuu kun hankki punikkirokotuksen!

(En oikeesti tiennyt, että punkkirokotuksia on olemassa...hmmm...tarttiskohan itekin harkita)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hähähä, jätkä pelkää että kommunismi tarttuu kun hankki punikkirokotuksen!
No pakko kai se on, kun asuu Itävallassa :frown:

(En oikeesti tiennyt, että punkkirokotuksia on olemassa...hmmm...tarttiskohan itekin harkita)
Joo, kyse on FSME-rokotuksesta, ei tuokaan ihan 100% suojaa anna, mutta aika hyvän kuitenkin. Täällä tuo on aikalailla must have -juttu, sen verran paljon on täällä päin punkkia maastossa (koiristahan niitä löytyy jatkuvasti), käsitykseni mukaan suosittelevat tätä kyllä Suomessakin niille, jotka asuvat punkkialueella, joka kattaa etenkin Etelä-Suomen rannikkoalueet (en jaksa kuuklettaa, mutta aikoinaan kun Suomessa tota kyselin, meni tuo muistaakseni noin, ehkä se levinneisyys on nykyään jo suurempi).

Jos et ole koskaan itteäs rokotuttanut, niin se tarkoittaa sitä, että hankit ensin kuukauden välein kaksi rokotusta ja vuoden päästä kolmannen, sen jälkeen sitten yksi rokoite viiden vuoden välein. Täällä toi rokotusväli oli aikaisemmin kolme vuotta, mutta ovat tulleet siihen tulokseen, että kerran viidessä vuodessa riittää varsin hyvin.

Jos (ja kun) säkin ilmeisesti jonkin verran liikut maastossa ja metsissä, niin melkein suosittelisin. Punkin aiheuttaman aivokuumeen seuraukset voivat olla jokseenkin ikävät ja voi aiheuttaa pysyvän halvauksen.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Li-Ion-tarvikeakku nokialaiseen. 7 euroa +postikuluja 2 euroa.

Nokialaiseen sellanen datakaapeli (CA-53), joka ei tarvii ollenkaan ajureita. Josko PCSuite toimis sillä paremmin. 5,50 euroa sis. postituskulut.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jacques sanoi:
Tollaisen heräteostoksen tein:

Kuvasta en osannut päätellä, että on todella pieni. Onks tuo niinkuin lähinnä matkanettailu laite?

Itselle tuo T41 on riittävän kompakti. Menee mihin tahansa muovikassiin tai laukkuun, mutta aparaatin koko ja näytön tarkkuus riittää myös työntekoon.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Zaikom sanoi:
Kuvasta en osannut päätellä, että on todella pieni. Onks tuo niinkuin lähinnä matkanettailu laite?
Jep! Pienen kokonsa ansiosta saan tuon pakattua näppärästi pyörän laukkuihin vesitiiviisti ilman että siitä tulisi erityisen paljon lisäpainoa. Sitten voi leirintäalueilla kirjoitella matkapäiväkirjaa ja surffailla netissä.:thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
PuoliPöhkö sanoi:
"Ikävä kyllä omat naamanne ovat päässeet loppumaan varastostamme,
mutta voimme lähettää Teille vastaavan tuotteen"
:ahem:
:eek:
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Auton etupenkkien väliin nahkapäällysteinen kyynärnojan. Kun sellaiseen on tottunut, tuo auto tuntui jotenkin "alastomalta" kun ei ollut mihin nojata.

Sellaisen hinta oli vielä viime viikolla Suomessa kangaspäällysteisenä 270 euroa. Nyt "vain" 203 euroa. Tilasin kaukoidän kopion, ihan aitoa nahkaa ja ominaisuuksiltaan parempi kuin alkuperäinen(=paljon helpompi asentaa ja sen sisällä on isompi säilytystila). Lopulliseksi hinnaksi tuli nyt laskettuna kotiin toimitettuna 38 dollaria. Tulleja ja alveja ei mennyt kun jäi alle tullausrajan.
Samassa paketissa samoilla postikuluilla tuli sellaiset kynnyslistat. Rosteria. Hinta 8,90. Suomessa alumiiniset maksaa 131 euroa.
 
Ylös