PuoliPöhkö
Well-known member
Pökät
OoPee sanoi:Ostit sitten tommoset vaikunaivoihinsurvomiskuulokkeet
Juuri näin.Runar ja Kyllikki sanoi:Jos korvat pitää puhtaana, niin ei nuo mitään minnekään survo. Vaikkupäillä tietty eri juttu.
Äänihän tollasissa Kosseissa on ihan loistava ja pysyvät kunnolla paikallaan, toisin kuin useimmat korvanapit. :ahem:
Kysymys on vaan, että millä sä pidät korvas täysin vaikuttomina? Et millään :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos korvat pitää puhtaana, niin ei nuo mitään minnekään survo. Vaikkupäillä tietty eri juttu.
Paineilmalla puhaltaa toiselta puolelta läpi!:ahem:OoPee sanoi:Kysymys on vaan, että millä sä pidät korvas täysin vaikuttomina? Et millään :nope:
Paitti pulloharjalla :frown:
:ahem: :ahem: :ahem:Moe Szyslak sanoi:Paineilmalla puhaltaa toiselta puolelta läpi!:ahem:
Vaikken tupakkimiehiä olekaan, niin mulla on tuohon 'läpipuhalteluun' olemassa aika nasta sytkäritaikatemppu.:ahem: :ahem:Vellu sanoi:säännöllinen huuhtominen auttaa. Eriasia, kuka viitsii säännöllisesti huuhtoa.
Äh, Moe esittikin jo paremman vaihtoehdon :ahem:
Järjestätteko kart-kisan möötten yhteydessä? Tarvitsetteko TFIA:n apua? :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Pitää näyttää jossakin möötteesä joskus Kuopiosssa.
Mut sormia on 9, ku koittosormi meni.Jussi sanoi:Mulla on nyt 2 akustista, 3 sähkistä ja yks basso. Käsiä ei ole kuin yks pari, joten joku nyt mättää
Niinku sanottu, toimi just niinkun sanoit, dänks:thumbup: Tiedätkös näistä Dreamboxeista enemmänkin? Mulla olis nääs pienoinen korttiongelmaCharlie sanoi:Kokeilepa painaa kaukosäätimen vihreää nappulaa silloin kun olet sillä Sport Portal -kanavalla.
Neulamäen paanalla!:thumbup:Jussi sanoi:Järjestätteko kart-kisan möötten yhteydessä? Tarvitsetteko TFIA:n apua? :thumbup:
kouvotsvoni sanoi:11,45€ maksanut olut
Njo.Runar ja Kyllikki sanoi:Siis yks kalja makso noin paljo? :eek!: :doubtful: