OoPee
Nuori ikäisekseen
Vois kyllä muuten ittekkin melkein harkita just jotain tommosta 500 gigaista backuplaitteeks :doubtful:
Ei mulle kuulu ku ihan kauhee köpeli siitä mikistä (oletinkin, että se olis se mikkiRunar ja Kyllikki sanoi:Öööh....siis tuo sirinä/hurina tuossa tulee mikistä, koska oli pakko laittaa 20 desibelin buusti päälle, että sai edes vähän sitä aseman tuulettimen ääntä tallentumaan. Tarkkaan korvia höristämällä se tuolla taustalla erittäin hiljaa kuuluu.
Joo, mä katselin jotain ulkoista asemaa tossa runsas vuosi sitten ja 250-gigainen maksoi silloin lähemmäs 200 euroa.JayR sanoi:On ihan kivasti tullut hinta alas LaCien ulkoisissa. Ostin omani muistaakseni reilu vuoisi sitten ja maksoi saman verran kuin 500 gigan levy tällä hetkellä.
Saa kieltämättä olla aika perkuleen tarkkana, on meinaan toi hurina siinä "hiljaisellakin" hetkellä vielä aikamoista taustaääniin verrattunaRunar ja Kyllikki sanoi:Siinä 3-4 sekunnin kohdalla tuo mikin hurina menee hetkeksi alas ja sen aseman sirinän saattaa kuulla jos on tarkkana.
Ei muuten soita Mazdankaan :doubtful:Myllis sanoi:Toi toimii hyvin Nokian N91:n kanssa autossa. Nyt voi kuunnella ämpeekolmosia.... :thumbup:
(kun audin kuppanen soitin ei niita soita)
OoPee sanoi:Ei mulle kuulu ku ihan kauhee köpeli siitä mikistä (oletinkin, että se olis se mikki) ja hiljaista napsuttelua taustalla
![]()
Kentalla maksoi 29 eunua, mutta Hong Kongissa, siis siina kaupassa, oli samannakoinen mutta eri merkkinen 18 eunua. :thumbfh:OoPee sanoi:Paljon ne tommosesta pyys?
Eiks sulla oo alapuolella sellanen sama, jota saa sormilla väännettyä vähän auki? Tuskin silminnähtävästi, mutta se jo riitti saamaan aikaan ääntä, Vois kuvitella että kun se sauma on niin herkkä äänen suhteen, voisi esim. sauman teippaus tahi muu tiivistys hiljentää sun asemaas huomattavasti.JayR sanoi:Tuntuis istuvan kunnolla, en saanut sitä liikkumaan milliäkään minnekkään suuntaan.
Halpa, Amazonissa toi ihan sama (Belkin TuneCast II)maksaa 45 centtiä enämpiMyllis sanoi:Kentalla maksoi 29 eunua,
JayR sanoi:En tiedä miten avataan. tuota pohjaa kokeilin muttei liikkunut.
Ota noi tötsät pohjasta pois ja sieltä alta löytynee ruuvit. Eiku oliko ne itseasennetut? En tiä sit.JayR sanoi:En tiedä miten avataan. tuota pohjaa kokeilin muttei liikkunut.
Eijjoo. JayR on itse lisännyt noi huopatötsät tohon.Vellu sanoi:Ota noi tötsät pohjasta pois ja sieltä alta löytynee ruuvit.
Ei löydy. Laitoin itse nuo "tötsät" (huovat) siihen, eikä niiden alla ole ruuveja.Vellu sanoi:Ota noi tötsät pohjasta pois ja sieltä alta löytynee ruuvit.