Sam
Muumipappa
On liian kaukana. Menisi pahasti pakkasen puolelle, ellei luontaisetuja oteta huomioon.Rälläkästä mieleen, että mulla ois vajaa 50 metriä rännikourua. Kahden metrin pätkinä. Halvalla lähtee. Nouto. Kaupan päälle syöksytorvet.
On liian kaukana. Menisi pahasti pakkasen puolelle, ellei luontaisetuja oteta huomioon.Rälläkästä mieleen, että mulla ois vajaa 50 metriä rännikourua. Kahden metrin pätkinä. Halvalla lähtee. Nouto. Kaupan päälle syöksytorvet.
Tilasin sattumoisin tänään kaksi kappaletta just noita samoja ratteja (siis ilman peliä). Halvahkolla lähtee UK-Amazonista.
Kato, perkule. Itekki muistan joskus kattoneeni tuota.Alfred J. Kwak Box (4 disc)
Just katottii kummipojan kanssa kolme jaksoa. Tää oli miun suosikki joskus ja kummipoikakin näytti tykkäävän.
Lienevät muovipinnoitettua peltiä? Millainen profiili? Minkä väriset? Onko kannakkeet myös? Missä sijaitsevat (pitäjän tarkkuus riittää)?Rälläkästä mieleen, että mulla ois vajaa 50 metriä rännikourua. Kahden metrin pätkinä. Halvalla lähtee. Nouto. Kaupan päälle syöksytorvet.
On se kone!:thumbup: Minkä merkkinen?Oma rälläkkä. Olen niin ylpeä.
.. jos nyt taipuu ratakisko ja merikontti, niin Sam saa kuvaa design-pöydästäni.
Mä muistan tän erittäin hatarasti. Viimeks varmaan noin 4-vuotiaana kattonu.Alfred J. Kwak Box (4 disc)
Just katottii kummipojan kanssa kolme jaksoa. Tää oli miun suosikki joskus ja kummipoikakin näytti tykkäävän.
Muutama vuos sitten katseltiin poikien kanssa armeijassa jakso jos toinenkin. Olikohan se seitsemäs jakso mikä kosketti aiheeltaan kovasti sen aikaista tilannettaMä muistan tän erittäin hatarasti. Viimeks varmaan noin 4-vuotiaana kattonu.
Tää on jääny mieleen jotenki http://www.youtube.com/watch?v=05fYDwpFPEY&feature=related
EDIT: Wikipediakamaa Suomessa sarja on esitetty ensimmäisen kerran vuosina 1991–1992 YLE TV2:lla ja se nähtiin uusintana vuosina 1995 ja 1997. YLE TV2 on hankkinut sarjaan uusintaoikeudet ja sarja tullaan esittämään näillä näkymin kesällä 2009. Boo yeah! Pääsee kyttäämään uusiksi 1997 varmaan telkusta katsonut, sillon olin 3 wee.
Tuo lopputekstien vieressä pomppiva muna tuntuu etäisesti tutulta, mutta itse sarjan tapahtumista en muista mitään, vaikka muistan sitä kyllä katsoneeni.Tää on jääny mieleen jotenki http://www.youtube.com/watch?v=05fYDwpFPEY&feature=related
EDIT: Wikipediakamaa Suomessa sarja on esitetty ensimmäisen kerran vuosina 1991–1992 YLE TV2:lla ja se nähtiin uusintana vuosina 1995 ja 1997. YLE TV2 on hankkinut sarjaan uusintaoikeudet ja sarja tullaan esittämään näillä näkymin kesällä 2009. Boo yeah! Pääsee kyttäämään uusiksi 1997 varmaan telkusta katsonut, sillon olin 3 wee.
Asiayhteydestä irrotettuna tuo lainaus vaikuttaa melko mielenkiintoiselta.Tuo lopputekstien vieressä pomppiva muna tuntuu etäisesti tutulta, mutta itse sarjan tapahtumista en muista mitään, vaikka muistan sitä kyllä katsoneeni.
Maalaan vähän sielunmaisemaa kertomalla, että tämä pöytä syntyy rakkaudesta ruosteiseen rautaan ja patinaiseen lautaan. Sillä on paikka vanhan kivitalon kellarissa, jonne sisustuu skandinaavisen vaalea talliviinikellari. Raudan rälläköin ruuvipenkistä ja lauta tuli talokaupan mukana. Se on tukevaa purkulautaa, jonka kääntöpuolelle on lyöty tekstiä ruotsiksi "meriteitse Sveitsiin".On se kone!:thumbup: Minkä merkkinen?
Yritän saada sieluuni kuvaa siitä, miltä voisi näyttää ratakiskosta ja kontista tehty pöytä, mutta tyhjää tulostuu!
En osaa ihan pilkuntarkasti analysoida mikä tunne mulle tuli, mutta vaikuttais selkeeltä fyysiseltä tarpeelta kosia. Huuh.Maalaan vähän sielunmaisemaa kertomalla, että tämä pöytä syntyy rakkaudesta ruosteiseen rautaan ja patinaiseen lautaan. Sillä on paikka vanhan kivitalon kellarissa, jonne sisustuu skandinaavisen vaalea talliviinikellari. Raudan rälläköin ruuvipenkistä ja lauta tuli talokaupan mukana. Se on tukevaa purkulautaa, jonka kääntöpuolelle on lyöty tekstiä ruotsiksi "meriteitse Sveitsiin".
.. niin se rälläkkä. Se on pikkumusta ja rautakaupan myyjät nyökkivät sille rivissä. Seuraavaksi kokeilen oviaukkoa ullakolle, tiiltä.
Itellä ainakin uusin ja pirun kiva ajella.IceManFani Onko uusi NFS hyvä vai täydellinen floppi.
Mitä NFS sarjan peliä muistutaa?
(olen asiantuntia)
No sepä hyvä. Ittellä on NSF sarjasta Undeground 2, Mosvandet, ja Carbon.Itellä ainakin uusin ja pirun kiva ajella.