burb sanoi:
Mulla oli joskus vastaavan kokoinen tuuletin pöhisemässä mutta meinas tulla pää kipeäksi jos se oli pidempään (yli tunnin) päällä. Ehkä se oli se ilmavirta yhdistettynä tasaiseen hurinaan.
En voi kuvitellakaan pitäväni yötä tuollaista tuhisemassa, ja jos sitä piti vain hetken päällä päivällä niin eipä siitä paljon hyötyä ollut. Nyt se taitaa olla tuolla ullakkovarastossa.
Sen takia mä sain ton just erittäin halavalla.
Kaveri, joka ton eilen hankki, sanoi että ei häntä tuo pieni humina, varsinkaan pienimmällä puhalluksella häiritse ollenkaan, saatikka että ois pää tullut kipeeksi. Mutta kaverin muija oli ollut ihan hermona tosta huminasta vaikka se ei tosiaan ykkösasennolla iso olekaan ja oli myös valitellut pääkipua. Siksi sain sen heti tänään ostaa pilkkahinnalla pois.
Mulla ei koskaan ole noista tullut mitään tollasia oireita.
Totuuden nimissä täytyy sanoa, että mulla viimeks ollut 19 euron muovinen HongKongin halpistuuletin oli paljon äänettömämpi kuin tuo, käytännössä melkeen äänetön. Tosin se oli tehottomampikin. Kovimmalla puhalluksella se ei puhaltanut edes yhtä kovaa kuin tämä pienimmällä. Tehneekö se sitten melun suhteen asiaan jotain, että tuo on tosiaan täysin ruostumatonta terästä, potkurin lapoja myöden.
Eniten mua tossa (tietty viilennysominaisuuksien jälkeen) viehättää nimenomaan tuo 40-50-luvun retromuotoilu ja materiaali.