Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyllä mä olen tota ntfs:nä heitellyt edestakaisin Windows<->Linux.
Sillon ku mä viimeks tappelin Linuxin (SuSE 9.2 tai jotain) kanssa, mulle annettiin ymmärtää, että lukeminen kyllä onnistuu, muttei kirjoitus ainakaan kovin hyvin, joku työkalu kai oli olemassa, jolla kirjoitus saattoi onnistua, mutta ei välttämättä . On vissiin sitten työkalut parantuneet, entiä, onhan tosta jo taas aikaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Sillon ku mä viimeks tappelin Linuxin (SuSE 9.2 tai jotain) kanssa, mulle annettiin ymmärtää, että lukeminen kyllä onnistuu, muttei kirjoitus ainakaan kovin hyvin, joku työkalu kai oli olemassa, jolla kirjoitus saattoi onnistua, mutta ei välttämättä . On vissiin sitten työkalut parantuneet, entiä, onhan tosta jo taas aikaa.

Joo, kyllähän se tuki siis tarttee itte virittää päälle.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, kyllähän se tuki siis tarttee itte virittää päälle.
Juujuu, mutta kun mulle annetun infon mukaan se tukikaan ei silloin aikoinaan (olisko tosta nyt pari vuotta aikaa) vielä oikein toiminu ainakaan kovin vakaasti.

Mulla olis vielä semmonen muisitkuva, että olisin tuota kokeillukkin, muttei toiminu. Tosin jäi mulla Linuxissa toimimatta sen verran monta muutakin asiaa kunnolla, että ei toi nyt sinällään enää kauheesti masentanu :D

Lukemaan siis kyllä pystyin, kirjoittamaan en.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Wilfa af-10 pöytätuuletin. Harjattua ruostumatonta terästä. Kuva ei tee sille oikein oikeutta, mutta aika makeen näkönen luonnossa tollanen retromuotoiltu terästuuletin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuli Amazonista paketti:



Huomenna rinsessalle tod.näk. tuo:

..ilman Mika Kalliota :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
10 eurolla 16 osainen astia-setti Tokmannilta. Sanoisin notta halpa..tietty ne kaikki levinneet ekassa konepesussa tms
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Wilfa af-10 pöytätuuletin. Harjattua ruostumatonta terästä. Kuva ei tee sille oikein oikeutta, mutta aika makeen näkönen luonnossa tollanen retromuotoiltu terästuuletin.

On kyllä ollut mainio peli. :ahem:

Yöksi laitan sen niin, että se puhaltaa tuuletusräppänästä kylmää ilmaa sisälle ja tehostaa vielä sitä että yön aikana asnto tulee viilentää näin kesähelteillä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
On kyllä ollut mainio peli. :ahem:

Yöksi laitan sen niin, että se puhaltaa tuuletusräppänästä kylmää ilmaa sisälle ja tehostaa vielä sitä että yön aikana asnto tulee viilentää näin kesähelteillä.
Mulla oli joskus vastaavan kokoinen tuuletin pöhisemässä mutta meinas tulla pää kipeäksi jos se oli pidempään (yli tunnin) päällä. Ehkä se oli se ilmavirta yhdistettynä tasaiseen hurinaan.
En voi kuvitellakaan pitäväni yötä tuollaista tuhisemassa, ja jos sitä piti vain hetken päällä päivällä niin eipä siitä paljon hyötyä ollut. Nyt se taitaa olla tuolla ullakkovarastossa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Mulla oli joskus vastaavan kokoinen tuuletin pöhisemässä mutta meinas tulla pää kipeäksi jos se oli pidempään (yli tunnin) päällä. Ehkä se oli se ilmavirta yhdistettynä tasaiseen hurinaan.
En voi kuvitellakaan pitäväni yötä tuollaista tuhisemassa, ja jos sitä piti vain hetken päällä päivällä niin eipä siitä paljon hyötyä ollut. Nyt se taitaa olla tuolla ullakkovarastossa.

Sen takia mä sain ton just erittäin halavalla.
Kaveri, joka ton eilen hankki, sanoi että ei häntä tuo pieni humina, varsinkaan pienimmällä puhalluksella häiritse ollenkaan, saatikka että ois pää tullut kipeeksi. Mutta kaverin muija oli ollut ihan hermona tosta huminasta vaikka se ei tosiaan ykkösasennolla iso olekaan ja oli myös valitellut pääkipua. Siksi sain sen heti tänään ostaa pilkkahinnalla pois.
Mulla ei koskaan ole noista tullut mitään tollasia oireita.

Totuuden nimissä täytyy sanoa, että mulla viimeks ollut 19 euron muovinen HongKongin halpistuuletin oli paljon äänettömämpi kuin tuo, käytännössä melkeen äänetön. Tosin se oli tehottomampikin. Kovimmalla puhalluksella se ei puhaltanut edes yhtä kovaa kuin tämä pienimmällä. Tehneekö se sitten melun suhteen asiaan jotain, että tuo on tosiaan täysin ruostumatonta terästä, potkurin lapoja myöden.

Eniten mua tossa (tietty viilennysominaisuuksien jälkeen) viehättää nimenomaan tuo 40-50-luvun retromuotoilu ja materiaali.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tämä tuli hankittua pöytäkoneen näytöksi. Voikos tuota muuten käyttää tv-näyttönä? Digiboksin voi ymmärtääkseni kytkeä HDMI-paikasta näytön DVI-paikkaan esim. tällä, mutta onkos tuo noin yksinkertaista?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sen takia mä sain ton just erittäin halavalla.
Kaveri, joka ton eilen hankki, sanoi että ei häntä tuo pieni humina, varsinkaan pienimmällä puhalluksella häiritse ollenkaan, saatikka että ois pää tullut kipeeksi. Mutta kaverin muija oli ollut ihan hermona tosta huminasta vaikka se ei tosiaan ykkösasennolla iso olekaan ja oli myös valitellut pääkipua.
Asuuhan ne jotkin rautatien/lentokentän/kirkon tms vieressäkin. Ei tainnut muija jaksaa odotella hetkeä pidempään tottumista.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mr Natural sanoi:
Tämä tuli hankittua pöytäkoneen näytöksi. Voikos tuota muuten käyttää tv-näyttönä? Digiboksin voi ymmärtääkseni kytkeä HDMI-paikasta näytön DVI-paikkaan esim. tällä, mutta onkos tuo noin yksinkertaista?
Vastaanpa sitten tähän suurta huomiota saaneeseen kysymykseeni itse: kyllä onnistuu! Hain tänään eräästä suurehkosta tavaratalosta tällaisen 49 €:lla ja johan alkoi tv-ohjelmat näkymään. Olennaista on siis että digiboksissa on joko vga- tai hdmi-output.

EDIT: sillä, että näytöstä puuttuu HDCP-tuki, ei kuulemma ole mitään merkitystä ainakaan ennen kun lähetykset siirtyvät HD-formaattiin.
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
OoPee sanoi:
Huomenna rinsessalle tod.näk. tuo:

..ilman Mika Kalliota :eek:
Tuommoinen tuli sitten hankittua rinsessalle. Niinhän siinä sitten kävi kuten pelkäsinkin, toi rinsessan fillari kun on ainakin kaks kertaa niin kallis kuin mun 12-vuotias ritsa oli uutena, joten eihän semmonen nyt mitenkään passaa ja pistin ittelleni tilaukseen tuon :eek:

Sopivahko retipyörän ja mountain biken välimuoto, halusin ehdottomasti lokasuojallisen, ettei oo kaikki ravat heti silmillä :D

Itävallassa kun ollaan, niin KTM tietty :rolleyes:

Ihan ok alennukset saatiin, kun on kaverin omistama fillarikauppa :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Nokia 6085:itosen ostin 'prinssille'.:eek:

129€
Mee tolleen nimitteleen poikaas, edes selän takana. Antaa homovaikutteita tollanen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Mee tolleen nimitteleen poikaas, edes selän takana. Antaa homovaikutteita tollanen.
Kuhtuuhan nahkapöksykin tytärtään rinsessaksi. Kai sitten meikän 'kuninkaallinen' on VÄHINTÄÄN prinssi ellei jopa kunkku.:ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Kuhtuuhan nahkapöksykin tytärtään rinsessaksi. Kai sitten meikän 'kuninkaallinen' on VÄHINTÄÄN prinssi ellei jopa kunkku.:ahem:
No et ala mua sitten syytteleen kun joku aamu löydät eteisestä vieraat miesten kengät!

Ja mieluummin kunkku kuin prinssi... :wink: Tai keisari se vasta ois jotain!
 

Kaktus

Well-known member
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4980
Ei vitsit sellainen musta hopealla kirjailtu iltapuku kun minulta katosi kaikki kyky vastustaa... oli saatava se oli saatavase. Kipeäksi sai maksaa, mutta nyt se luomus tuossa kaapissa ripustettuna odottamassa.. keksin kyllä jonkin juhlan sille. :eek!:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kaktus sanoi:
Ei vitsit sellainen musta hopealla kirjailtu iltapuku kun minulta katosi kaikki kyky vastustaa... oli saatava se oli saatavase. Kipeäksi sai maksaa, mutta nyt se luomus tuossa kaapissa ripustettuna odottamassa.. keksin kyllä jonkin juhlan sille. :eek!:
Virtuaalimööttejuhla! Puku päälle ja kuvat foorumille!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Virtuaalimööttejuhla! Puku päälle ja kuvat foorumille!
Sen verran mitä mä kanssaforumistien mielenlikkeitä olen seurannut, niin veikkaanpa varovaisesti, että huomattavasti suurempaa innostusta täällä herättäis kuvat, joissa se puku ei ole päällä :rolleyes:
 
Ylös