Hankintoja!

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Sen verran mitä mä kanssaforumistien mielenlikkeitä olen seurannut, niin veikkaanpa varovaisesti, että huomattavasti suurempaa innostusta täällä herättäis kuvat, joissa se puku ei ole päällä :rolleyes:
Minä uskon, että Teba ottaa onnitteluja Kaktukselta vastaan aamulla satamassa ihan hyvillä mielin, vaikka puku onkin päällä :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kovalaista sponssatakseni ostin yhden Croc's Tailin.. ja Kolumbian sissejä sponssatakseni ostin Chiquita-banaaneja, olen huono ihminen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Lisää trikoita...

Caisse d'Epargne ajopaita :ahem:



Triathlon-shortsit :ahem: :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
OoPee sanoi:
Tuommoinen tuli sitten hankittua rinsessalle. Niinhän siinä sitten kävi kuten pelkäsinkin, toi rinsessan fillari kun on ainakin kaks kertaa niin kallis kuin mun 12-vuotias ritsa oli uutena, joten eihän semmonen nyt mitenkään passaa ja pistin ittelleni tilaukseen tuon :eek:

Sopivahko retipyörän ja mountain biken välimuoto, halusin ehdottomasti lokasuojallisen, ettei oo kaikki ravat heti silmillä :D

Itävallassa kun ollaan, niin KTM tietty :rolleyes:

Ihan ok alennukset saatiin, kun on kaverin omistama fillarikauppa :thumbup:
En muuten sittenkään ostanu tuota, vaan tod.näk. sittenkin tuon (huomisaamuna soitan kaverille ja kerron saako tilata vaiko ei eli nukun vielä yön yli):

neljä hunttia kalliimpi kuin tuo, jonka jo melkein ostin. Nälkä kasvaa syödessä :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
neljä hunttia kalliimpi kuin tuo, jonka jo melkein ostin. Nälkä kasvaa syödessä :eek:
Minä en huomannut muuta eroa ulkonäöllisesti kuin lyhyemmän jalkatapin tässä kalliimmassa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Oli muuten helvetin hyvässä kuosissa tuo. Ei kiveniskuja maalipinnassa ja sisältä erittäin vähän käytön jälkiä.
Toki pientä puutetta on :
1. manuaaliloota (eikä edes quattro)
2. ratti ei ole nahkanen eikä kolmipuolainen :D
3. ei sporttipenkkejä
4. tehoa olisi voinut olla se 163 tai 190 niin ei olis tarvinnut lastuttaa
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Minä en huomannut muuta eroa ulkonäöllisesti kuin lyhyemmän jalkatapin tässä kalliimmassa.
No just se lyhyempi jalkatappihan tossa maksaa :eek:

Ei vaan, on noissa eroa vaikka huru. Toi, mitä aluks olin ostamassa, osoittautikin ns. nuorisopyöräksi. Vaikka se onkin saatavana vähän korkeammallakin rungolla, on ne mitat kuitenkin tehty pääasiassa lyhyemmille ihmisille, sitäpaitti siin on 26 tuumaisen leveät renkaat, tossa toisessa on 28 tuumaiset retkipyöräkumit.

Hintaero tulee lisäksi seuraavista:
kalliimmassa on:
- hydryuliset jarrut (paljon paremmat kuin ne tavalliset)
- enemepi vaihteita (28 vs. 24, mikä olis oikeestaan ihan se ja sama, mutta...) ja ennenkaikkea parempi vaiheisto (etuvaihtaja, takavaihtaja, vaihdevivut)
- paremmat hammaspyörät
- parempi etuhaarukka jousituksineen
- parempi ohjaustanko
- parempi satula jousituksineen

oli siellä vielä jotain muutakin, mutta en muista enkä jaksa ettiä.

P.S. Jalkatapin pituus on säädettävissä :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Aikeissa seuraavat erot..elektroniikat:
Topfieldin tikipoksi
tvt-laite
lituskanäyttö
tikikamera

Tänään jo voisi vaikkapa paikkapa käydä kattelemassa.
 
Ylös