Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Porukalla vissiin startannut kilpailu Vuoden Tröpö 2009 -tittelistä. Tai sitten kaikkia vaan vituttaa kun ei oo löytynyt mitään hankittavaa. Ostasitte hyvää musiikkia! Tai edes musiikkia. :ahem:

Kelpaako tää?

11356_i1.jpg

Moon ostellut kalliita silmälääkkeitä ja 'kukonheltta'-ruiskeita polviin useilla satasilla.:thumbup:

Siihen päälle vielä lääkärinmaksuja aika läjä.:ahem:

Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki? Saattaa hyvinkin olla totta.

Moesta on selkeästi tullut/tulossa uusi Runar.

Hienoa että sieltä löytyi se yksi ja suurin syyllinen. Itsehän jätän täysin noteeramatta Knoukkarin ja kepunomin onnettomat yritykset jarnaan.:o

Hienoa että sieltä löytyi se yksi ja suurin syyllinen. Itsehän jätän täysin noteeramatta Knoukkarin ja kepunomin onnettomat yritykset jarnaan.:o
Kuten sanottu, en lukenut koko juttua. Minun puolestani saatte kaikki olla yhtä suuria syntisiä. :wink: Viittasin vain jarnaustyyliin.

Moesta on selkeästi tullut/tulossa uusi Runar.
Kieltämättä tässäkin ketjussa käydystä ajatustenvaihdosta on mieleen - asian minulle varsinaisesti kuulumatta - herännyt kysymys, että mihin Vesku tarvitsee vihamiehiä kun hänellä on Moen kaltaisia ystäviä.

Kuten sanottu, en lukenut koko juttua. Minun puolestani saatte kaikki olla yhtä suuria syntisiä. :wink: Viittasin vain jarnaustyyliin.

Tässä taidettiin käydä vähintään kaks jarnaa päällekäin, toiseen niistä ei Moella ollut osuutta eikä arpaa.

...ja toiseen taasen oli Knoukkari ihan yksin syyllinen :thumbdown

Tässä taidettiin käydä vähintään kaks jarnaa päällekäin, toiseen niistä ei Moella ollut osuutta eikä arpaa :frank:

Eipäs nyt vähätellä lain mun osuutta!:mad:

Selkeesti ainakin tyyli oli 'lainattu' multa tossa jarnassa. Ja jarnakaveri, eli kepunomi.:ahem:

Kieltämättä tässäkin ketjussa käydystä ajatustenvaihdosta on mieleen - asian minulle varsinaisesti kuulumatta - herännyt kysymys, että mihin Vesku tarvitsee vihamiehiä kun hänellä on Moen kaltaisia ystäviä.

Mä luulen ettei Vesku laske mua sen ystäväksi.:thumbfh: Kun en edes kermakaakulle päässyt.

Samaa mieltäkin avautumisen kanssa tavallaan olen, mistä kertoo muutama postaus ennen Knoukkarin avautumista, hieman erilaisella tavalla tapahtunut keljuilu:

Ai taa olikin keljuilu... :D:D:D

(nain nyt ekaa kertaa ja nauroin naille kaikenmaailman kommenteille tassa valissa).

Vastaus: juu, se meni rikki ekoissa kisoissa. Tyhmana miehena mulla oli pinssi repussa ja se repaisi tuohon pienen reian. Enemman repesi juuri ennen kisaan lahtoa Makelanrinteessa kesakuussa... :thumbfh: