Melinda
Sponsored by Sam
Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki? Saattaa hyvinkin olla totta.Jarna.
Moesta on selkeästi tullut/tulossa uusi Runar.
Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki? Saattaa hyvinkin olla totta.Jarna.
Porukalla vissiin startannut kilpailu Vuoden Tröpö 2009 -tittelistä. Tai sitten kaikkia vaan vituttaa kun ei oo löytynyt mitään hankittavaa. Ostasitte hyvää musiikkia! Tai edes musiikkia. :ahem:
Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki? Saattaa hyvinkin olla totta.
Moesta on selkeästi tullut/tulossa uusi Runar.
Moon ostellut kalliita silmälääkkeitä ja 'kukonheltta'-ruiskeita polviin useilla satasilla.:thumbup:
Siihen päälle vielä lääkärinmaksuja aika läjä.:ahem:
Kuten sanottu, en lukenut koko juttua. Minun puolestani saatte kaikki olla yhtä suuria syntisiä. :wink: Viittasin vain jarnaustyyliin.Hienoa että sieltä löytyi se yksi ja suurin syyllinen. Itsehän jätän täysin noteeramatta Knoukkarin ja kepunomin onnettomat yritykset jarnaan.![]()
Tuppeensahattua sais suoraan Nurmijärveltä!
Kysy Masaa!
Kieltämättä tässäkin ketjussa käydystä ajatustenvaihdosta on mieleen - asian minulle varsinaisesti kuulumatta - herännyt kysymys, että mihin Vesku tarvitsee vihamiehiä kun hänellä on Moen kaltaisia ystäviä.Moesta on selkeästi tullut/tulossa uusi Runar.
Kuten sanottu, en lukenut koko juttua. Minun puolestani saatte kaikki olla yhtä suuria syntisiä. :wink: Viittasin vain jarnaustyyliin.
Kuten sanottu, en lukenut koko juttua. Minun puolestani saatte kaikki olla yhtä suuria syntisiä. :wink: Viittasin vain jarnaustyyliin.
Tässä taidettiin käydä vähintään kaks jarnaa päällekäin, toiseen niistä ei Moella ollut osuutta eikä arpaa :frank:
Eipäs nyt vähätellä lain mun osuutta!
Selkeesti ainakin tyyli oli 'lainattu' multa tossa jarnassa. Ja jarnakaveri, eli kepunomi.:ahem:
Kieltämättä tässäkin ketjussa käydystä ajatustenvaihdosta on mieleen - asian minulle varsinaisesti kuulumatta - herännyt kysymys, että mihin Vesku tarvitsee vihamiehiä kun hänellä on Moen kaltaisia ystäviä.
No oo sitte mulkku, jos kerta haluut :doubtful:
Samaa mieltäkin avautumisen kanssa tavallaan olen, mistä kertoo muutama postaus ennen Knoukkarin avautumista, hieman erilaisella tavalla tapahtunut keljuilu:
Oot kyllä niin sairas, että pääset kohta eläkkeelle.![]()
Totta, mutta ei niin hauskaa lain.![]()
On se ainakin musiikkia. Hyvyydestä en mene sanomaan mitään kun ei silleen sivua mun musiikkimakua tuo.Kelpaako tää?
![]()
Tyhmana miehena mulla oli pinssi repussa