Hankintoja!

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Kuten sanottua, en mäkään aikaisemmin, mutta tolla uudella onnistuu kyllä varsin mainiosti.
Tai taisin ilmasta itseni vähän väärin, kyllä se kaulan ja ihon hjyystäminen onnistuu, mutta karvan-perkeleet ei vaan katkea.:eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vellu sanoi:
Peesaan. Yleensä annan kasvaa 4-7 päivää, ennenkuin edes harkitsen höyläilyä.
Sama. Tosin mulla ei iho ärsyynny höyläilystä, mutta tykkään muuten vaan pitää pientä sänkeä koko ajan. Välillä jopa ajelenkin sellaisella parturikoneella, joka automaagisesti jättää pienen sängen.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jacques sanoi:
Sama. Tosin mulla ei iho ärsyynny höyläilystä, mutta tykkään muuten vaan pitää pientä sänkeä koko ajan. Välillä jopa ajelenkin sellaisella parturikoneella, joka automaagisesti jättää pienen sängen.
Me ollaan ihan samiksii partakasvun ja sen rajoittamisen suhteen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Sama. Tosin mulla ei iho ärsyynny höyläilystä, mutta tykkään muuten vaan pitää pientä sänkeä koko ajan. Välillä jopa ajelenkin sellaisella parturikoneella, joka automaagisesti jättää pienen sängen.
Naiset ei tykkää blowjobissa semmoisesta, mutta mitäs se nyt sua haittais.:rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
ettelbruck sanoi:
Paljos tollanen OoPeen uushankinta maksaa?
No mä sain ton suhtkoht halvalla, 138 euroa yhdestä nettipuljusta (postikulut tosin päälle), mutta Amazon, joka yleensä on suhtkoht edullinen, kinuaa tosta jo 187 euroa. Amazonin mukaan ovh olis 260 euroa, mutta aika hurjalta kuulostais. Tohon mun maksamaan hintaan sitä en ole mistään muualta löytänyt, hinnanseurantasivunkin mukaan seuraavaksi edullisin olis heti toi Amazon.

Vaikee sanoa, miks toi yks firma on niin paljon muita edullisempi, mutta en valita :eek:

Kuten sanottua, ledillinen versio on pikkusen halvempi, sitä mäkin ekaks olin ostamassa, mutta tuolla josta ostin, oli se hintaero enää n 15. euroa, joten päätin,että otetaan sitten digitaaleilla. Ainoa todellinen ero tossa on, että digitaalinäytöllisessä mallissa laitteen voi lukita "matkalukitukseen" (siis niin ettei käynnisty ittestään matkalaukussa ja aiheuta pommiuhkaa ja pakkolaskua :D ), ledillisessä versiossa sitä ei muistaakseni ollut, mutta liekö tuollakaan sitten todellista merkitystä, teräosa siis on jokatapauksessa ihan sama.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Onko se varma, että uusin Gillette-höyläin toimii hyvin sänkiä ajaessa? Minulla on se Machi mutta siinä on se ongelma, että vaikka käytän kuinka hyvää partavaahtoa ja höyläintä, niin silti minulla paisuu tulehdusmaisesti näppylät kaulaan kuin joku teinimulkun murkkuinen kaula. Parilta kampaaja-ammattilaisilta sain sellaisen vinkin, joka auttaa tuohon ongelmaani. Pitää laittaa kaulaan vauvantalkkia?:eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Thunder sanoi:
Onko se varma, että uusin Gillette-höyläin toimii hyvin sänkiä ajaessa? Minulla on se Machi mutta siinä on se ongelma, että vaikka käytän kuinka hyvää partavaahtoa ja höyläintä, niin silti minulla paisuu tulehdusmaisesti näppylät kaulaan kuin joku teinimulkun murkkuinen kaula. Parilta kampaaja-ammattilaisilta sain sellaisen vinkin, joka auttaa tuohon ongelmaani. Pitää laittaa kaulaan vauvantalkkia?:eek:
Mä ajankin tätä nykyä pelkästään pidempää sänkeä eli kaksi kertaa viikossa. Ja yleensä aina saunassa käydessäni, jolloin partakarva on pehmeämpää. Ei ainakaan sillon tuu mitään onkelmia, pahemmin mulla ärtyy iho jos ajaa yön vanhan parrankasvun ja kylmiltään. Ekan ajon vedän myötäkarvaa ja viimeistelyn vasten.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Lenovo ThinkPad T60.
Nuita on tullu pyöriteltyä viimeaikoia hyppysissä väsymiseen asti, kuten myös T60p:tä :dunno:

T61 on muuten tulossa ihan just nyt ulos vai joko se julkistiinkin, firmaan niitä on luvassa vissiin elokuussa, jos en väärin muista. Olis ollu modernimpaa prossusukupolvea tuo.

Enivei, ihan näppärä peli tuo T60. Vihdoinkin "IBM", jossa on myös Microsoft-näppäin :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kaspersky Internet Security 7

Vaikkakaan eihän tuota sillai erikseen tarttenu hankkia, sen kun downloadas ja asensi, Kaspersky on siitä kuluttajaystävällinen, että avaimet eivät ole versiosidonnaisia vaan aikasidonnaisia, ts. kutosen mukana tullut aain toimii ihan yhtälailla ja laillisesti seiskassakin niin kauan kuin avain on voimassa. Oikeestaan kävi vielä silleen, että seiskaan siirtyminen pidensi mun avaimen kestoaikaa noin kolmella viikolla, tiedä sitten onko bugi vaiko ihan tarkoituksella.

Jokatapauksessa toi seiska julkaistiin tänään virallisesti.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Vellu sanoi:
Peesaan. Yleensä annan kasvaa 4-7 päivää, ennenkuin edes harkitsen höyläilyä.
Aikalailla sama. Kerran kaks viikkoon ajan, Gilletellä (joko Mach3 tai sitten toi uus Fusion (molemmat vibraattoreita), riippuen kumman lavuaarin edessä sattuu olemaan). En niin sängestä välitä mutta ajo harvemmin vain ja ainoastaan oman laiskuuden takia. :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Kaspersky Internet Security 7

Vaikkakaan eihän tuota sillai erikseen tarttenu hankkia, sen kun downloadas ja asensi, Kaspersky on siitä kuluttajaystävällinen, että avaimet eivät ole versiosidonnaisia vaan aikasidonnaisia, ts. kutosen mukana tullut aain toimii ihan yhtälailla ja laillisesti seiskassakin niin kauan kuin avain on voimassa. Oikeestaan kävi vielä silleen, että seiskaan siirtyminen pidensi mun avaimen kestoaikaa noin kolmella viikolla, tiedä sitten onko bugi vaiko ihan tarkoituksella.

Jokatapauksessa toi seiska julkaistiin tänään virallisesti.
Tosta tulikin mieleen että näyttää viikon päästä menevän F-Securen lisenssi umpeen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Tosta tulikin mieleen että näyttää viikon päästä menevän F-Securen lisenssi umpeen.
Aika vähissä on kokemukset, tuosta KIS seiskasta, kun en oikeestaan kerinny kun asentamaan ja vähän asetuksia viilailemaan, mutta näin pikaisella kokemuksella väittäisin, että pyörii selkeästi jouhevammin kuin kutonen. Samankaltaisia käyttökokemuksia lueskelin Kasperskyn käyttäjäforumilta.

Tossa seiskassa olis sitten vihdoin ja viimein heuristiikkakin mukana, en tosin ole kerinnyt siihen vielä perehtymään, defaulttiasetuksilla mennään tässä vaiheessa heuristiikan suhteen.
 
Ylös