Tai taisin ilmasta itseni vähän väärin, kyllä se kaulan ja ihon hjyystäminen onnistuu, mutta karvan-perkeleet ei vaan katkea.OoPee sanoi:Kuten sanottua, en mäkään aikaisemmin, mutta tolla uudella onnistuu kyllä varsin mainiosti.
Tai taisin ilmasta itseni vähän väärin, kyllä se kaulan ja ihon hjyystäminen onnistuu, mutta karvan-perkeleet ei vaan katkea.OoPee sanoi:Kuten sanottua, en mäkään aikaisemmin, mutta tolla uudella onnistuu kyllä varsin mainiosti.
Sama. Tosin mulla ei iho ärsyynny höyläilystä, mutta tykkään muuten vaan pitää pientä sänkeä koko ajan. Välillä jopa ajelenkin sellaisella parturikoneella, joka automaagisesti jättää pienen sängen.Vellu sanoi:Peesaan. Yleensä annan kasvaa 4-7 päivää, ennenkuin edes harkitsen höyläilyä.
Tollasen OoPeen saat Halpahallista edullisesti 1,07 euron hintaan.:ahem:ettelbruck sanoi:Paljos tollanen OoPeen uushankinta maksaa?
Me ollaan ihan samiksii partakasvun ja sen rajoittamisen suhteen.Jacques sanoi:Sama. Tosin mulla ei iho ärsyynny höyläilystä, mutta tykkään muuten vaan pitää pientä sänkeä koko ajan. Välillä jopa ajelenkin sellaisella parturikoneella, joka automaagisesti jättää pienen sängen.
Naiset ei tykkää blowjobissa semmoisesta, mutta mitäs se nyt sua haittais.Jacques sanoi:Sama. Tosin mulla ei iho ärsyynny höyläilystä, mutta tykkään muuten vaan pitää pientä sänkeä koko ajan. Välillä jopa ajelenkin sellaisella parturikoneella, joka automaagisesti jättää pienen sängen.
Moe Szyslak sanoi:Tollasen OoPeen saat Halpahallista edullisesti 1,07 euron hintaan.:ahem:
No mä sain ton suhtkoht halvalla, 138 euroa yhdestä nettipuljusta (postikulut tosin päälle), mutta Amazon, joka yleensä on suhtkoht edullinen, kinuaa tosta jo 187 euroa. Amazonin mukaan ovh olis 260 euroa, mutta aika hurjalta kuulostais. Tohon mun maksamaan hintaan sitä en ole mistään muualta löytänyt, hinnanseurantasivunkin mukaan seuraavaksi edullisin olis heti toi Amazon.ettelbruck sanoi:Paljos tollanen OoPeen uushankinta maksaa?
Paitti Saksassa.Moe Szyslak sanoi:Joutuuhan naisetkin ajamaan kinttujaan, kainaloitaan ja tussuaan.
Ai no sitteMoe Szyslak sanoi:Tai taisin ilmasta itseni vähän väärin, kyllä se kaulan ja ihon hjyystäminen onnistuu, mutta karvan-perkeleet ei vaan katkea.![]()
Mä ajankin tätä nykyä pelkästään pidempää sänkeä eli kaksi kertaa viikossa. Ja yleensä aina saunassa käydessäni, jolloin partakarva on pehmeämpää. Ei ainakaan sillon tuu mitään onkelmia, pahemmin mulla ärtyy iho jos ajaa yön vanhan parrankasvun ja kylmiltään. Ekan ajon vedän myötäkarvaa ja viimeistelyn vasten.Thunder sanoi:Onko se varma, että uusin Gillette-höyläin toimii hyvin sänkiä ajaessa? Minulla on se Machi mutta siinä on se ongelma, että vaikka käytän kuinka hyvää partavaahtoa ja höyläintä, niin silti minulla paisuu tulehdusmaisesti näppylät kaulaan kuin joku teinimulkun murkkuinen kaula. Parilta kampaaja-ammattilaisilta sain sellaisen vinkin, joka auttaa tuohon ongelmaani. Pitää laittaa kaulaan vauvantalkkia?![]()
Nuita on tullu pyöriteltyä viimeaikoia hyppysissä väsymiseen asti, kuten myös T60p:tä :dunno:Micael sanoi:Lenovo ThinkPad T60.
Aikalailla sama. Kerran kaks viikkoon ajan, Gilletellä (joko Mach3 tai sitten toi uus Fusion (molemmat vibraattoreita), riippuen kumman lavuaarin edessä sattuu olemaan). En niin sängestä välitä mutta ajo harvemmin vain ja ainoastaan oman laiskuuden takia.Vellu sanoi:Peesaan. Yleensä annan kasvaa 4-7 päivää, ennenkuin edes harkitsen höyläilyä.
Tosta tulikin mieleen että näyttää viikon päästä menevän F-Securen lisenssi umpeen.OoPee sanoi:Kaspersky Internet Security 7
Vaikkakaan eihän tuota sillai erikseen tarttenu hankkia, sen kun downloadas ja asensi, Kaspersky on siitä kuluttajaystävällinen, että avaimet eivät ole versiosidonnaisia vaan aikasidonnaisia, ts. kutosen mukana tullut aain toimii ihan yhtälailla ja laillisesti seiskassakin niin kauan kuin avain on voimassa. Oikeestaan kävi vielä silleen, että seiskaan siirtyminen pidensi mun avaimen kestoaikaa noin kolmella viikolla, tiedä sitten onko bugi vaiko ihan tarkoituksella.
Jokatapauksessa toi seiska julkaistiin tänään virallisesti.
Aika vähissä on kokemukset, tuosta KIS seiskasta, kun en oikeestaan kerinny kun asentamaan ja vähän asetuksia viilailemaan, mutta näin pikaisella kokemuksella väittäisin, että pyörii selkeästi jouhevammin kuin kutonen. Samankaltaisia käyttökokemuksia lueskelin Kasperskyn käyttäjäforumilta.Matxi sanoi:Tosta tulikin mieleen että näyttää viikon päästä menevän F-Securen lisenssi umpeen.