Hankintoja!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En ostanut, mutta sain äsken:



+

Hienot. Noilla voi kuunnella musiikkia tai vaikka kuunnelmia. Ja noihin kansioihin voi laittaa kuvia siitä, kun kuuntelee sitä musiikkia tai niitä kuunnelmia. Pienempään kansioon vähän pienempiä kuvia vaikka vähän lyhyempien kappaleiden kuuntelemisesta.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mulla on cd- ja dvd-hankinnat laitettuna taulukkolaskentaohjelmaan sekä aakkos- että ostojärjestyksessä. Arvaa saanko kuulla emännältä silloin tällöin kommentteja "hassusta ekselöivästä hamsterista". Saan :ahem:.
Hiihaa! Joku on vielä anaalimpi kuin minä (huom! anaalimpi ei tässä yhteydessä tarkoita "enempi hanurista"). Mulla on levyt vaan aakkosjärjestyksessä OpenOfficen excelissä. Hintoja ja ostopaikkoija ei ole lain.

Tuo edellisellä sivulla ilmoitettu puhelinhankinta oli osittain sen myötävaikuttama, että halusin listat helposti mukana kulkevaan muotoon.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24279
Sijainti
lappeen Ranta
Hiihaa! Joku on vielä anaalimpi kuin minä (huom! anaalimpi ei tässä yhteydessä tarkoita "enempi hanurista"). Mulla on levyt vaan aakkosjärjestyksessä OpenOfficen excelissä. Hintoja ja ostopaikkoija ei ole lain.

Tuo edellisellä sivulla ilmoitettu puhelinhankinta oli osittain sen myötävaikuttama, että halusin listat helposti mukana kulkevaan muotoon.
Kehtaako tässä mainitakaan, että mulla on melkeen ekselissä (open officen taulukkolaskentaohjelma) listattu levyt esittäjien kotimaat, vaihtelevaa triviatietoa julkaisuista (onko digipak, tupla-kolmois-nelois-jne... levy, ym. tosi tarpeellista), Rateyourmusic-sivustolla kyseiselle levylle antamani tähdet ja muutama muu jutska. Useamman levyn kun ostan niin menee tietojen päivittämiseen suurinpiirtein yhden levyn kuuntelun verran aikaa.

Joku kämmentietokone tms. olis kyllä ihan kätevä levylistan mukanakuljettamiseen. Nykyisin käyttämäni A4 kokoinen tuloste on kanssa kätevä, mutta aika pientä kirjainkokoa joudun käyttämään siinä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Rateyourmusic-sivustolla kyseiselle levylle antamani tähdet ja muutama muu jutska.
Noihin arvostelusivustoihin en ole piiiitkään aikaan jaksanut kirjoitella itse enää.ä

Joku kämmentietokone tms. olis kyllä ihan kätevä levylistan mukanakuljettamiseen. Nykyisin käyttämäni A4 kokoinen tuloste on kanssa kätevä, mutta aika pientä kirjainkokoa joudun käyttämään siinä.
Mulla ton listan ongelma on ollut se, että printattuna se on ollut joku 50-60 A-nelosta. Nyt ei varmaan enää tuokaan riitä. Hankintalista on tosin lyhyempi.

Tässä ote informaatiosta, joka omasta listastani löytyy. Värikoodaukset eivät näy, tosin.

HTML:
Viikate
Kuu Kaakon Yllä	                Gatefold	                Album	2009	Ranka	RA160LP	LP
Marraskuun Lauluja	        2lp, Gatefold, kalenteri	Album	2007	Longplay Music	Long-021	LP
Unholan Urut	                Gatefold, White Vinyl    	Album	2005	Longplay Music	Long015	LP
Surut Pois ja Kukka Rintaan	Gatefold	                Album	2003	Longplay Music	Long008	LP
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Kehtaako tässä mainitakaan, että mulla on melkeen ekselissä (open officen taulukkolaskentaohjelma) listattu levyt esittäjien kotimaat, vaihtelevaa triviatietoa julkaisuista (onko digipak, tupla-kolmois-nelois-jne... levy, ym. tosi tarpeellista), Rateyourmusic-sivustolla kyseiselle levylle antamani tähdet ja muutama muu jutska. Useamman levyn kun ostan niin menee tietojen päivittämiseen suurinpiirtein yhden levyn kuuntelun verran aikaa.

Joku kämmentietokone tms. olis kyllä ihan kätevä levylistan mukanakuljettamiseen. Nykyisin käyttämäni A4 kokoinen tuloste on kanssa kätevä, mutta aika pientä kirjainkokoa joudun käyttämään siinä.
Itsehän koodasin joskus tommosen levylistasysteemin php:llä :eek:

http://nikita.tnnet.fi/~samij/musiikki.php
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Kehtaako tässä mainitakaan, että mulla on melkeen ekselissä (open officen taulukkolaskentaohjelma) listattu levyt esittäjien kotimaat, vaihtelevaa triviatietoa julkaisuista (onko digipak, tupla-kolmois-nelois-jne... levy, ym. tosi tarpeellista), Rateyourmusic-sivustolla kyseiselle levylle antamani tähdet ja muutama muu jutska. Useamman levyn kun ostan niin menee tietojen päivittämiseen suurinpiirtein yhden levyn kuuntelun verran aikaa.
This I like. Itsekin kyllä tykkään taulukoida kaikkea, usein myös kaikkea turhaa. JA tottakai OpenOffice.orgin excelillä.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Kolme kappaletta mattoja. Käytävämatto, keittiöön matto ja olohuoneeseen kanssa yksi iso matto. Hinta 107 € :ahem:
 

Örfil

Guest
Kaksi 2A "hidas" mallia olevaa lasiputkisulaketta. Tarinan jatko-osa toisaalla.
Maksoi 1e.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tikipoksi uudistui vakuutusyhtiön suosiollisella avustuksella.
Myyjä väitti, ettei näitä ole tullut takaisin kauppaan takuukorjaukseen kuten aiempaa mallia TF500.
Ans kattoo ny.




Topfield TF520PVRT HDMI
Murruin painostuksen alla ja hommasin samanlaisen.:eek::thumbfh:

Maksoi 339 sisältäen hydmin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viimeksi muokannut moderaattori:

Örfil

Guest
Mullahan oli avattarena tuo yksi kuva noista jonkun aikaa. Eikä silloin, kun Nomi postasi saman sivun tullut bannia lain!:frank:

Missä sä olet oikein ollut, kun täällä on tapahtunut???:doubtful:
Jaahas, kouvo on hereillä; kuva muuttui linkiksi tuossa "yllättäen" :D
 
Ylös