Hankintoja!

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Mäkin tiedän, meinaan mut itteni :D Ilmoittauduin just Microsoftin MSDN Universal -ohjelmaan ja mulla on nyt sitten ihan laillinenkin pääsy palttiarallaa kaikkiin MS:n ohjelmiin. Pistin just Vista Ultimaten 32 ja 64 -bittiset versiot lataukseen (DVD Image) :eek:

Ei olis sit tarttenu sitä 28 euron officeakaan tilata, kun sen olisin sananu tuolta ihan oikeesti ilmatteks :rolleyes:


Säästyy fyrkkaa eikä tartte warettaa, kavereille noita lisenssejä en kuitenkaan lähtis kovin avokätisesti jakelemaan. Siinä voi olla äkkiä selittämistä, kun oma lisenssi löytyy torremolinoksesta :nope:
:rolleyes: Mites se mun teevee?
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
burb sanoi:
Mulla ei ole muuten ollut n. kymmeneen vuoteen kumisaappaita. Joskus olis ollut tarvetta...

Mullakin viimeksi lapsena. Nyt kypsyin kulkee litsläts-meiningillä, joten menin ja ostin sit kumpparit.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
72 sanoi:
Mullakin viimeksi lapsena. Nyt kypsyin kulkee litsläts-meiningillä, joten menin ja ostin sit kumpparit.
Höh, tasan ei käy, itelläni kolmet kumpparit, kahluusaappaat, kahluuhousut ja tolppakengät. Näinköhän näillä meriiteillä pääsee kohta Matxin ja Juskasen kerhoon..
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jupla sanoi:
Höh, tasan ei käy, itelläni kolmet ****, ****, **** ja ****. Näinköhän näillä meriiteillä pääsee kohta Matxin ja Juskasen kerhoon..
Kannattaa editoida tota viestiä, muuten alkaa satelemaan Matxilta privaa niin että foorumi poksahtaa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olipa siistiä tehdä uunissa paistia kun tökkäs paistomittarin siihen kiinni ja anto uunille mittarin lämpötilan, missä kohtaa liha on kypsää ja uuni menee pois päältä. :thumbup:

En edes minä pystynyt pilaamaan lihasklönttiä.:eek!:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver


Ei aavistustakaan minkälainen toi on laadultaan. Mahtuu just passelisti rintataskuun joten ostin pois. Välttänee mun kuville. Niitä tulee otettua abt 20vuodessa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Moe Szyslak sanoi:
Olipa siistiä tehdä uunissa paistia kun tökkäs paistomittarin siihen kiinni ja anto uunille mittarin lämpötilan, missä kohtaa liha on kypsää ja uuni menee pois päältä. :thumbup:

En edes minä pystynyt pilaamaan lihasklönttiä.:eek!:
Omassakin uunissa on toi ominaisuus, ei ole vielä tullut käytettyä. :D

Pystytpäs. Äkkiseltään tulee mieleen ainakin 2 eri mahdollisuutta mokata :
1. tökkäämällä paistimittarin luuhun kiinni (mikäli lihassa on moinen)
2. antamalla uunille vallan väärän lämpötilan!
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Uuden laturin puhelimeen. Pari kymppiä lisää niin ois saanut jo uuden puhelimenkin. :thumbfh:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Ei kun toinen on vasen ja toinen oikea samasta possusta, peelo!:nope:
Tuon kuvavihjeen perusteella niitä on kahdesta possusta, vieläpä kinkutkin identtisiä. Kahdesta klooni-possusta identtiset kinkut:alppu:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tai ehkä possulla on vain ollut kaksi vasenta jalkaa? Sattuuhan sitä, ainakin jos tanssilattioilla käyjiä on uskominen.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795


18 euroo!:eek!: :ahem: 2x CD + DVD! Uusi ja kivijalkaliikkeestä! Tosin divari, että ehkä joku "lahjan palautus" ennen käyttöä... Tai sitten vedetty hyvin muovikelmu päälle!:idea:

Oikeastaan ostin tuon vain sen takia, että kuulisin tämän "kun, siltä tuntuu"!!
http://www.youtube.com/watch?v=C66_bO_ZHeU
Jaa, laitetaanpa myösajankohtaisempi pieni pätkä, rummuissa Bonhamin poika!Siis melkein 40 vuotta myöhemmin!
http://www.youtube.com/watch?v=jJKHVOhL-CQ

Täysin toisenlaista musiikkia! Muutamalla eurolla...


 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vesku sanoi:


18 euroo!:eek!: :ahem: 2x CD + DVD! Uusi ja kivijalkaliikkeestä! Tosin divari, että ehkä joku "lahjan palautus" ennen käyttöä... Tai sitten vedetty hyvin muovikelmu päälle!:idea:
Nojaa, Amazonissa toi sama 16,95€, joten ei kai tuo nyt niin poikkeavan alhainen hinta ollut.
 
Ylös