Nii ja John Sinclair luotti Berettaan (eiku kaksihan sillä taisi niitä olla) kera hopealuotien.burb sanoi:Useissa akenttikirjoissa mainitaan Beretta.
Ostin muuten saman mutta ilman DVD-tä.Vesku sanoi:![]()
18 euroo!:eek!: :ahem: 2x CD + DVD! Uusi ja kivijalkaliikkeestä! Tosin divari, että ehkä joku "lahjan palautus" ennen käyttöä... Tai sitten vedetty hyvin muovikelmu päälle!:idea:
Mutta ei vissiin koskaan saanut Asmodista jyvälle ?Wilpuri sanoi:Nii ja John Sinclair luotti Berettaan (eiku kaksihan sillä taisi niitä olla) kera hopealuotien.
Itse asiassa aika heikosti muistaa koko tuota YöjuttuaIl Tempo Gigante sanoi:Mutta ei vissiin koskaan saanut Asmodista jyvälle ?
AJ sanoi:Eli siis yhteensä neljä kinkkua vai? :doubtful:
Laadultaan aika paska. Kyykkäs ekan kuvan jälkeen. Valitsin ton ja Sonyn välillä, ton otin lähinnä sen takia että soli hieman paremman näköinen ja paremman kokoinen. Kaksi Kodakin digi-kameraa ollut mulla aikasemmin ja molemmat ollu ihan jees. Koitan vaihtaa ton muuhun merkkiin kyllä. Varmaa tietoa.:mad_old:Palkopoika sanoi:![]()
Ei aavistustakaan minkälainen toi on laadultaan. Mahtuu just passelisti rintataskuun joten ostin pois. Välttänee mun kuville. Niitä tulee otettua abt 20vuodessa.
Eihän siinä ole mitään tolkkua että se on täysin pöydän myötäisesti?!?!?OoPee sanoi:Se, että näppäimistö on litteä ja makaa kokonaisuudessana pöydällä ilman pienintäkän kallistuskulmaa on myös seikka, joka vaatisi totuttelua. Sääli.
Eli sait kutakuinkin 2,5 viikon tarpeen edestä kuvia otettua?Palkopoika sanoi:Laadultaan aika paska. Kyykkäs ekan kuvan jälkeen. Valitsin ton ja Sonyn välillä, ton otin lähinnä sen takia että soli hieman paremman näköinen ja paremman kokoinen. Kaksi Kodakin digi-kameraa ollut mulla aikasemmin ja molemmat ollu ihan jees. Koitan vaihtaa ton muuhun merkkiin kyllä. Varmaa tietoa.:mad_old:
Onhan toi tietty hyva travel companion, mutta taa on paree... :thumbup:OoPee sanoi:Tuli tommoset duunin puolesta:
![]()
:thumbup:Matxi sanoi:Eli sait kutakuinkin 2,5 viikon tarpeen edestä kuvia otettua?![]()
Jonkun mielestä ilmeisesti onMatxi sanoi:Eihän siinä ole mitään tolkkua että se on täysin pöydän myötäisesti?!?!?
Myllis sanoi:Onhan toi tietty hyva travel companion, mutta taa on paree... :thumbup:
:thumbfh:ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.coolhunting.com/images/Sextoys3huber.jpg
The following error was encountered:
* Access Denied.
Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.
Your cache administrator is xxxxxxxx.
Mä sain kuvan auki. Laitoin kiinni aika äkkiä, avokonttori nääs.OoPee sanoi::thumbfh: