Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Beretta 87 Target.
Ei sittenkään luonto antanut periksi ostaa halpisasetta, vaan piti hankkia todella laadukas ja tarkka ase, joka soveltuu radalle, practical-harjoitteluun ja jopa siluettiammuntaan.

Olen todella tyytyväinen aseeseen ekan 500 laukauksen jälkeen. Ei yhtään ainoaa syöttähäiriötä ja mitään muutakaan häiriötä ja ase on todella tarkka.

 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2134
Vesku sanoi:


18 euroo!:eek!: :ahem: 2x CD + DVD! Uusi ja kivijalkaliikkeestä! Tosin divari, että ehkä joku "lahjan palautus" ennen käyttöä... Tai sitten vedetty hyvin muovikelmu päälle!:idea:
Ostin muuten saman mutta ilman DVD-tä. :) Hyvä ostos kaikinpuolin! Antoivat julisteenkin kauapnpäällisiksi :ahem:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Il Tempo Gigante sanoi:
Mutta ei vissiin koskaan saanut Asmodista jyvälle ?
Itse asiassa aika heikosti muistaa koko tuota Yöjuttua :(. Lehden seikkailut 80-luvun alkupuolelta tuntuivat paljon mielenkiintoisemmalta. Lehti kyllä tuli vielä pitkälle 90-luvulle, kun en saamattomuuttani saanut peruttua tilausta, mutta sangen heikosti sitä tuli sitten enää luettua.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuli tommoset duunin puolesta:


ja


Jälkimmäinen on kieltämättä pirun nätti kapistus, mutta mun duunitarpeisiin helvetin epäkäytännöllinen, koska tietyt näppäimet on tehty niin, että vaativat toimiakseen Microsoftin softan, mm. juuri KVM-kytkimen pikanäppäimet. Se, että näppäimistö on litteä ja makaa kokonaisuudessana pöydällä ilman pienintäkän kallistuskulmaa on myös seikka, joka vaatisi totuttelua. Sääli.

Hintaakin tolla aikalailla törkeesti, 250 euron paikkeilla :eek!:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Palkopoika sanoi:


Ei aavistustakaan minkälainen toi on laadultaan. Mahtuu just passelisti rintataskuun joten ostin pois. Välttänee mun kuville. Niitä tulee otettua abt 20vuodessa.
Laadultaan aika paska. Kyykkäs ekan kuvan jälkeen. Valitsin ton ja Sonyn välillä, ton otin lähinnä sen takia että soli hieman paremman näköinen ja paremman kokoinen. Kaksi Kodakin digi-kameraa ollut mulla aikasemmin ja molemmat ollu ihan jees. Koitan vaihtaa ton muuhun merkkiin kyllä. Varmaa tietoa.:mad_old:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Se, että näppäimistö on litteä ja makaa kokonaisuudessana pöydällä ilman pienintäkän kallistuskulmaa on myös seikka, joka vaatisi totuttelua. Sääli.
Eihän siinä ole mitään tolkkua että se on täysin pöydän myötäisesti?!?!?
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Palkopoika sanoi:
Laadultaan aika paska. Kyykkäs ekan kuvan jälkeen. Valitsin ton ja Sonyn välillä, ton otin lähinnä sen takia että soli hieman paremman näköinen ja paremman kokoinen. Kaksi Kodakin digi-kameraa ollut mulla aikasemmin ja molemmat ollu ihan jees. Koitan vaihtaa ton muuhun merkkiin kyllä. Varmaa tietoa.:mad_old:
Eli sait kutakuinkin 2,5 viikon tarpeen edestä kuvia otettua? :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Onhan toi tietty hyva travel companion, mutta taa on paree... :thumbup:
ERROR
The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://www.coolhunting.com/images/Sextoys3huber.jpg

The following error was encountered:

* Access Denied.

Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is xxxxxxxx.
:thumbfh:
 
Ylös