burb
.
Täällä hemmot ihmettelee että mikä/kuka on Tarkin, mutta hänhän se on:
http://www.starwars.com/databank/character/grandmofftarkin/
http://www.starwars.com/databank/character/grandmofftarkin/
Mummielestä pistoolilla räiskiminen oli kyllä kahden kokeilun perusteella huomattavasti kiintoisampi kokemus kuin rynnäkköpyssyllä paukuttelu. Tunsin katu-uskottavuutenikin kohoavan silmissä ja hetken aikaa se oli vain hilkun verran pakkasella.Zaikom sanoi:Kivan näköinen lelu. Itse tosiaan en ole ampunut rynnäkkökivääriä pienemmällä aseella, niissä ei ole riittävästi katu-uskottavuutta.
Kysymys ei ollut nyt pistooli vs. rynkky/kivääri tarkkuusvertailusta. Luepa tarkemmin mitä kirjoitin:kouvotsvoni sanoi:Joko olen täys sohlo tai ampumillani revolvereilla ym ollut onnettomat tarkkuusominaisuudet. Paremmin ja pidemmälle minä tauluun osunut rynkyllä tai kiväärillä.
Runar ja Kyllikki sanoi:Ammun paljon mieluummin tuollaisilla kuin isommilla aseillani. Ovat tarkempia, ja käsi ei ole kipeänä vaikka ampuis 2-4 tuntia putkeen
Sehän sitten kuvastaa vain ja ainoastaan sinun ajatusmaailmaasi ja käsitystäsi siitä, mihin aseita tulisi käyttää.Jonkki sanoi:Mua vähän huolestuttaa tuo aseiden ylistäminen ja niistä jatkuva paasaaminen.
Tarkotatsä noita kaffepannuja ja paistinpannuja?Moe Szyslak sanoi:Kova mimmi toi Belmis kuntoilee.:ahem:
Luulin, että kysymyksessä oli kuulolaitteisiin soveltuvat induktiosilmukat.Moe Szyslak sanoi:Induktiokelpoiset kaffepannu ja paistinpannu. Levytankosarja + lisäpainoja. Just jaksoin raahata ne sisään. Kova mimmi toi Belmis kuntoilee.:ahem:
Miten ne sinne sopii?Thunder sanoi:Luulin, että kysymyksessä oli kuulolaitteisiin soveltuvat induktiosilmukat.
Ihan hyvin.Moe Szyslak sanoi:Miten ne sinne sopii?
Joo tuskin Thunderi raskaaks tulee vaikka sitä krovaan nusasisitkin.Moe Szyslak sanoi:Toimii kuin kiarukka pimpassa?
Mutta senkö takia Thunderilla on kuulossa häikkää?! HÄH!?!OoPee sanoi:Joo tuskin Thunderi raskaaks tulee vaikka sitä krovaan nusasisitkin.
täh?Mehe Rienarsuo sanoi:Mutta senkö takia Thunderilla on kuulossa häikkää?! HÄH!?!
Juuri näin. Ken jauhaa katu-uskottavuudesta ei tajua ampumaharrastuksesta edes alkeita. Hesarin yleisönosastolla oli taannoin eräs kommentti jossa kritisoitiin ruutiasein suoritettavaa ampumaharrastusta. Että miksei korkeintaan ilma-aseet riitä ko toimintaan, esitti myös siirtymistä ns 'eko-aseisiin' eli elektronisiin laitteisiin. Huomaa tuommoisista ettei hahmolla ole mitään käryä ampumisesta eikä ballistiikasta.Runar ja Kyllikki sanoi:Katu-uskottavuiuttahan näillä ei haeta vaan kehitetään ampumataitoa. Nille, joiden päätarkoitus on katu-uskottavuus, ei tulisi mun mielestä lupia antaa lainkaan. Sellaisen ihmisen asenne on täysin väärä, eikä hän sovellu aseen omistajaksi. (Siviili)Ase kuuluu vain ja ainoastaan joko radalle tai metsästykseen.
Viitaten edelliseeni.. rynkyllä ampuminen on ihan eri laji taas kuin pistoolilla ampuminen. Miun pistoolitarkkuudella ei lähetä mihkään kisoihin. Tämän vuoden palvelusammunnoissa sain hikiseen hyväksytyn tuloksen pistoolilla, kun taas rynkkytuloksella olisi ollut SM-kisoissa vitosen kärjessä..kouvotsvoni sanoi:Joko olen täys sohlo tai ampumillani revolvereilla ym ollut onnettomat tarkkuusominaisuudet. Paremmin ja pidemmälle minä tauluun osunut rynkyllä tai kiväärillä.
Enpä ole ajatellut kokeilla, ei ampuminen oikein kiinnosta. Käsittääkseni ampuminen yleensä kiehtoo ihmisiä, jotka haluavat kokea voimaintuntoa hallitsemalla väkivaltavälineen.Runar ja Kyllikki sanoi:Kokeilepa joskus.
Saatat yllättyä.
(Siviili)Ase kuuluu vain ja ainoastaan joko radalle tai metsästykseen.