Hankintoja!

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Pixmanian 24"-näyttö. Kehuttu hintalaatusuhteeltaan murossa erinomaiseksi, sitä se on ehdottamasti lyhyen kokeilunkin perusteella.
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Muutama diiviidii tuli hommattua.

Kummeli - Lääkärit tulessa
Medusan Sinetti
F1 2007 kausikooste
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Talouteen hankittiin 22" Asus VW222U ja joulukauden ensimmäinen kinkku.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Wilpuri sanoi:
Talouteen hankittiin 22" Asus VW222U ja joulukauden ensimmäinen kinkku.
22" ihan hyvä kokoinen, mutta aika "järkytys" oli tsekata 24"-näytön julmettu pinta-ala.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
JOC sanoi:
22" ihan hyvä kokoinen, mutta aika "järkytys" oli tsekata 24"-näytön julmettu pinta-ala.
En muropakettia yleensä lue, mutta tuon monitorin hankinnan vuoksi tuli selailtua tuotevinkkejä. Osui myös tuo Pixmania-monitorin topikki silmään. Olin katsellut Suomestakin jotain 24-tuumaisia, mutta hinta-asian vuoksi olisi pitänyt päätyä ilman DVI-D -liitäntää olevaan monitoriin ja tuossa koossa kai kuvanlaadussa alkaa näkymään DVI-D -liitännän vahvuudet VGA-liitäntään nähden.

Oli "pakko" suorittaa tilaus viime viikolla ja tuolloin ei tuosta Pixmania-monitorista näkynyt vielä muropaketissa henkilökohtaisia kokemuksia, vaan ainoastaan speksien hehkutusta ja huhupuheita. Paperilla moni tuote on huikea mutta käytäntö saattaa osoittaa toista ja en välittänyt ottaa sitten riskiä. Jos olisi ollut palava hinku 24" -kokoluokkaan, niin ehkä sitten. Korkeampi resoluutio kyllä kutkutti.

Lisäeste itselleni on tuo tuota tuotetta myyvä kauppa. Monestihan sieltä tavara tulee vauhdilla, mutta itselleni on sattunut kahdesta tilauksesta yhteensä kaksi ongelmatapausta. Toisella kertaa sain tavarat ja toisella kertaa sain kuin sainkin rahat useampien viikkojen odottelujen jälkeen tuotteen loputtua määrämättömäksi ajaksi heidän varastostaan. Sittemmin ilmeisesti homma alkanut pelaamaan (ehkä) paremmin, mutta paha maku on suussa edelleen.

Ihan kiva kuulla, että tuo Pixmania-monitori osoittautui teknisiltä ominaisuuksiltaan riittävän hyväksi. Olisi ikävä ostaa huonolaatuinen monitori, jonka ainoa lohtu olisi se, että onhan tämä ainakin iso ja kokoonsa nähden halpa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
JOC sanoi:
22" ihan hyvä kokoinen, mutta aika "järkytys" oli tsekata 24"-näytön julmettu pinta-ala.
Kohta 3kk ollut 24":nen käytössä eikä milliäkään ole liian pieni.
Toisaalta tuolle puolen metrin katseluetäisyydelle ei paljon suurempikaan enää voisi olla.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Tuota mä olen kovin ihmetellyt että miksi edes täysin digitaaliseen (eikös littu sitä ole) näyttöön tungetaan enää nykypäivänä analogisia liittimiä. En itse ostaisi mitään TFT-näyttöä VGA-liittimellä.

Aikanaan itse päädyin maksamaan sen tuplahinnan siitä kahdesta lisätuumasta sen kohonneen resoluution takia.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Matxi sanoi:
Tuota mä olen kovin ihmetellyt että miksi edes täysin digitaaliseen (eikös littu sitä ole) näyttöön tungetaan enää nykypäivänä analogisia liittimiä. En itse ostaisi mitään TFT-näyttöä VGA-liittimellä.
Esimerkiksi siksi, että näin saadaan VGA-liitinkoneiden omistajat himoitsemaan ja haalimaan litteitä näyttöjä. Itsellä on Benq T221WA ja tyytyväinen olen ollut. Ja väylä on VGA. Kuva on hyvä eikä värise, mikäs hyöty jostain erilaisesta liittimestä olisi?
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Zaikom sanoi:
Esimerkiksi siksi, että näin saadaan VGA-liitinkoneiden omistajat himoitsemaan ja haalimaan litteitä näyttöjä. Itsellä on Benq T221WA ja tyytyväinen olen ollut. Ja väylä on VGA. Kuva on hyvä eikä värise, mikäs hyöty jostain erilaisesta liittimestä olisi?
Mun kaks vuotta vanhassa acerin läppärissä ei itse asiassa edes ole muuta kuin vga-liitäntä. Tommosta benq:n monitoria itekkin oon harkinnut ostavani tohon läppärin viereen, oon vaan kahen vaiheilla että pitäiskö hankkia tosta samasta monitorista se hdmi-liittimellä varustettu versio.:dunno:
 

Örfil

Guest
Ostin pojalle 8" ja 10" tomit, splash telineen, kapuloita, lehmänkellon ja telineen, uuden haitsutelineen, China pellin ja ittelleni pari kitarapiuhaa, octaverin ja efekti hum reducerin. Niitä alkaa olla jo liikaa rivissä ;)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jussi sanoi:
Ostin pojalle 8" ja 10" tomit, splash telineen, kapuloita, lehmänkellon ja telineen, uuden haitsutelineen, China pellin ja ittelleni pari kitarapiuhaa, octaverin ja efekti hum reducerin. Niitä alkaa olla jo liikaa rivissä ;)
Luupääpeli on kuulemma muotia. Sellainen kandeis ostaa.

Itsehän toivoisin saavani erän tapettia.
 
Ylös