Hankintoja!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Voi vittu, missä ne Don Rosan kirjoja voi hankkia? Tilissäni ylitarjontaa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
OoPee sanoi:
Pärkkeles, niin paljon on tuota Sopranos-sarjaa kehuttu (myös täällä), että ostin eBaysta (uutena) samantien sekä ensimmäisen että toisen tuotantokauden. Lukuunottamatta hyvin lyhyttä pätkää jotain osaa, jonka näin sattumalta jenkeissä, en ole sarjaa koskaan nähnyt, joten siinä mielessä tuli kyllä ostettua sika säkissä :eek:

Ei ollu paha hinta, ykköskausi makso vähän yli 15 euroa, kakkoskausi vähän yli 14 euroa, kumpaankin postikulut (2,99€ per boxi) päälle :ahem: Saksalainen versio (Die Sopranos), mutta on näköjään samat levyt kuin suomalaisessakin, koska löytyy myös suomalaiset tekstitykset.
Dodiih, edelleenkään en ole nähnyt yhtäkään osaa (en ole ehtinyt), mutta siitäkin huolimatta luottamus on sen verran kova, että ostinpa eBaysta lisäksi tuotantokaudet 3-5. Hintaa oli snadisti alle 14 euroa per kausi, tosin vajaa 5 euroa postikuluja per zipale lisäksi. Siitäkin huolimatta sanoisin, että halpa.

Enää ei sit puuttuis kuin tuotantokausi 6, joka on näköjään pakattau kahteen erilliseen DVD-boxiin. Pakko kai ne kaks viimeistäkin boxia on jossain vaiheessa hankkia.

Kieltämättä snadisti vois harmittaa, jos yllättäen en diggaakkaan tuosta sarjasta :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Uncle Mike's Sidekick Hip Holster sekä Uncle Mike's Slip On Grip For Large Frame Glocks. 45 egee yhteensä. :thumbup:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Runar ja Kyllikki sanoi:
Uncle Mike's Sidekick Hip Holster sekä Uncle Mike's Slip On Grip For Large Frame Glocks. 45 egee yhteensä. :thumbup:
Mullon kans Uncle Mike's Slip On Grip For Large Cocks ja Uncle Mike's Sidedick Holster :thumbup:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
En edes kehtaa laittaa kuvaa, enkä muuten osaisikaan mutta meidän perheessä on nyt ehkä turhakkeiden turhake eli viinikaappi. No odotellaan josko se muuttuu tarpeelliseksi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Mullon kans Uncle Mike's Slip On Grip For Large Cocks ja Uncle Mike's Sidedick Holster :thumbup:
Tilasin aikoinaan noi samat, mutta oli liian pienet, pakko palauttaa. Sääli :(
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Mullon kans Uncle Mike's Slip On Grip For Large Cocks ja Uncle Mike's Sidedick Holster :thumbup:
Meillä on Uncle Ben'sin Pitkää riisiä ja Basmati-riisiä.:thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eiks ookin paljon tukevampi olo kun käyttää noita? :ahem:

Ennestäänhän mulla oli jo tämäntyyppiset sekä vertical että horizontal shoulder holsterit, mutta tuolla mettäradoilla (joissa en siis koskaan jätä pyssyä ampumapöydälle ihan turvallisuussyistä) vyökotelo on paljon kätevämpi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ennestäänhän mulla oli jo tämäntyyppiset sekä vertical että horizontal shoulder holsterit, mutta tuolla mettäradoilla (joissa en siis koskaan jätä pyssyä ampumapöydälle ihan turvallisuussyistä) vyökotelo on paljon kätevämpi.
Olen selvästikin ymmärtänyt jotain hieman väärin Runariin & Kyllikkiin liittyen. :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Olen selvästikin ymmärtänyt jotain hieman väärin Runariin & Kyllikkiin liittyen. :rolleyes:

Öhhh...ei tuo kuva minua esitä. Ei mulla tissejä ole. :D Onpa vaan jostain kuvastosta napattu kuva malliks siitä millanen kotelo mulla itelläni oli ennen tuota vyökoteloa mettäradoilla käytössä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
^Melissa sanoi:
Meinasin tulla sanomaan, että itse kyllä yhdistän ampumisen kuin ampumisen väkivaltaan.

<clip clip clipeti clip>
Päätin siis, etten vastaa mitään. Tätä postausta ei siis ole koskaan kirjoitettu, eikä etenkään lähetetty.
Hyvä ettet kirjoittanut tuota, koska sellaisen kirjoittaminenhan olisi vain todistanut ettet ole tervepäinen ihminen.

Jos olisit tuon kirjoittanut, olisin vastannut jotakuinkin, että jos tervepäiselle ihmiselle lyödään käteen vaikkapa tässäkin toikissa mainittu tarkkuusase Beretta Neos tai vaikkapa Walther, ei hän ensimmäiseksi ala funtsia, että sillähän voisi tappaa ihmisen. Tai ala miettiä väkivaltaa ylipäätään.
Ei.
Tervepäinen ihminen miettii korkeintaan aseen tarkkuutta ja ehkä sitä miten ase toimii ja mitä se maksaa ja jos hän on harrastanut rata-ammuntaa, sitä, saisiko kyseisellä aseella radalla heti ekalla yrityksellä vaikkapa 45 pisteeen rajan rikki.
Päästään viallinen ihminen sen sijaan alkaa funtsia että "Hei!! Tällähän saa tapettua ihmisen!" ja alkaa sitten omien ajatustensa takia vaatia tervepäisiltäkin ihmisiltä aseiden kieltämistä.

Mielestäni esim. Janina Andesson on kieltovaatimuksineen todistanut itsestään sen, että hänelle tulee mieleen tappaminen tarkkuusaseen nähdessään. Tervepäiselle ihmiselle ei moisia ajatuksia tule. Niinpä esim. Janina Andersonin kaltaisille ihnisille ei tulisi edes lupia myöntääkään. Lupia tulee myöntää vain päästään terveille ihmisille jotka käyttävät aseita oikein ja joiden päässä ei edes pyöri ajatuksia siitä, että esim. tarkkuusaseilla voisi tappaa ihmisiä.

Päästään viallisille ihmisille tulee mieleen tappamisajatuksia myös nähdessään vaikkapa jousipyssyn tai määrätyllä tavalla muotoillun veitsen. Tiedä vaikka heille tulisi moisia ajatuksia kirveestäkin. Tervepäisellehän tietenkin tulee kirveestä mieleen halonhakkuu, vaikka kirves alunperin tappoase onkin ollut. Veitsestä tervepäiselle saattaa tulla mieleen vaikkapa kalanperkuu, veistely tms. Päästään vialliselle tulee mieleen, että veitsellähän voisi tappaa ihmisen.

Aseista huolestuneiden ihmisten asekieltovaatimukset kertovat vain ja ainoastaan heidän omasta sisäisestä kieroutuneesta ajatusmaailmastaan, ei aseiden vaarallisuudesta. Käsisehan on vain pala metallia ja mahdollisesti muovia tai puuta, joista sitten on muokattu erittäin yksinkertainen mekaaninen laite.

Mutta koska et siis koskaan vastannut mitään tuohon aiempaan postaukseen, tätäkään vastinetta ei ole koskaan kirjoitettu.
 
Viimeksi muokattu:

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Koska kukaan tässä toikissa ei ole koskaan keskustellut aseista tai ainakaan niiden vaarallisuudesta, ajattelin mainita että:
Ei ne aseet ole väkivaltaisia tai tapa ketään.
Eikä tappamiseen tarvita asetta.
Pumpulillakin on tapettu, eikä siitä(kään) keskustella täällä vaaralisena ja väkivaltaisena tuotteena.

Oudot joulupuheet mulla :eek!:

Ainiin, hankin minä eilen joulukuusen. Tinkasin 3 euroa listahinnasta (25 eur) kun oli vähän toispuoleinen.
 
Ylös