Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Se linkkaamasi on MAKSULLINEN, en ota maksullisia.
Mitäköhän se Thunder taas sekoilee?

a) tuon linkin takana ei ole yhtä yksittäistä softaa vaan lista useista tarkoitukseen mahdollisesti sopivista ilmaisista softista (mm. cute partition manager ja partition logic).
gee) pidä tunkkis.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee sanoi:
Mitäköhän se Thunder taas sekoilee?

a) tuon linkin takana ei ole yhtä yksittäistä softaa vaan lista useista tarkoitukseen mahdollisesti sopivista ilmaisista softista (mm. cute partition manager ja partition logic).
gee) pidä tunkkis.
Ai? Sori, en yleensä sekoile, heti kun klikkasin, se sisälsi maksullisen, mitään maksullisia en pidä, open free source pitäisi olla ilmainen....
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Ai? Sori, en yleensä sekoile, heti kun klikkasin, se sisälsi maksullisen, mitään maksullisia en pidä, open free source pitäisi olla ilmainen....
Voi siellä listalla joku maksullinenkin olla, en mä niitä kaikkia sun puolestas tarkistanu.

Mutta miten vaan, luulis sun ittekkin osaavan googlea käyttää?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee sanoi:
Voi siellä listalla joku maksullinenkin olla, en mä niitä kaikkia sun puolestas tarkistanu.

Mutta miten vaan, luulis sun ittekkin osaavan googlea käyttää?
Hei, oikeesti spori milhjoonasti, huomaat kai kirjoitusvirheet mutta en minä tarkoittanut silleen, se oli vaan vahinko.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Uusin (v7.10) Western and Central Europe kartta TomTomiin. Ovat Tompan kartat tammikuun loppuun saakka tarjouksessa, tuo mun ostama maksoi 59 euroa eli sain sen puoleen hintaan.

Alkuperäinen kartta oli versio 5 ja jotain ja sisälsi vain läntisen euroopan, toi Central Europe viittaa siihen, että mukana ovat entiset Itäblokin maatkin (Unkari, Puola, Tsekit, Slovakia, Viro, Liettua, Latvia jne.).

Joutu vähän viilailemaan, että sain pidettyä Kaakkois-USA:nkin kartan vielä Tompassa, tossa GO 700:ssahan on 2.5 GB:n kovalevy. Aika helpollahan noita karttoja tosin vaihteliskin, jos ei olis mahtunu.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Uusin (v7.10) Western and Central Europe kartta TomTomiin. Ovat Tompan kartat tammikuun loppuun saakka tarjouksessa, tuo mun ostama maksoi 59 euroa eli sain sen puoleen hintaan.

Alkuperäinen kartta oli versio 5 ja jotain ja sisälsi vain läntisen euroopan, toi Central Europe viittaa siihen, että mukana ovat entiset Itäblokin maatkin (Unkari, Puola, Tsekit, Slovakia, Viro, Liettua, Latvia jne.).

Joutu vähän viilailemaan, että sain pidettyä Kaakkois-USA:nkin kartan vielä Tompassa, tossa GO 700:ssahan on 2.5 GB:n kovalevy. Aika helpollahan noita karttoja tosin vaihteliskin, jos ei olis mahtunu.
Mites tarkasti tuossa on Viro ? Broidi sai uuden auton kaupantekijäisinä viime talvena Sonyn navigaattorin, jossa on vain Tallinnan kaupungin alue kartoitettu...
 

Makkonen

Guest
Tuossa muutama kuukausi sitten etsiskelin Viron karttaa TomTomiin, ja ne oli Eastern Europen karttoja.
 

Makkonen

Guest
jaska sanoi:
Mites tarkasti tuossa on Viro ? Broidi sai uuden auton kaupantekijäisinä viime talvena Sonyn navigaattorin, jossa on vain Tallinnan kaupungin alue kartoitettu...
Siinä mitä mä asensin TomTomiin, niin jossain oli notta olisi 70% peitto Viron alueella.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Mites tarkasti tuossa on Viro ? Broidi sai uuden auton kaupantekijäisinä viime talvena Sonyn navigaattorin, jossa on vain Tallinnan kaupungin alue kartoitettu...
Mites ton tarkkuuden nyt sit testais etenkään täältä käsin? :eek: Kyllä se käsittääkseni kattaa koko Viron, mutta veikkaan ettei nuo Itä-Euroopan kartat ole laadultaan ihan yhtä hyviä kuin Länsi-Euroopan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jason DeVillain sanoi:
Tuossa muutama kuukausi sitten etsiskelin Viron karttaa TomTomiin, ja ne oli Eastern Europen karttoja.
Juu, Eastern Europen kartat voi ostaa erikseenkin. Maksavat tällä hetkellä noin 39 euroa, normaalihinta taitaa olla 59 euron hujakoilla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Täsmälleen sama kun mulla paitti, ettei mulla ole K:ta lopussa (uskon silti, että on täsmälleen sama laite ja toi K lopussa lienee paikallisia merkintöjä, täällä ei K:lla varustettua mun nähdäkseni ole olemassakaan). Mä ostin siis tuon. Maksoin tosin vähemmän, 1038 € jos en väärin muista, nyt sais näköjään halvimmillaan jo snadisti alta tonnilla. OVH on just tossa vähän alle 1500 euroa.

Helvetin tyytyväinen olen, tossa on oikeestaan mukana kaikki mitä vaan voi olla, 100 Hz, 3 HDMI ja 24p-tuki. Ei ole Full-HD, mutta eipä siitä tuossa kokoluokassa ole vielä mitään iloakaan.

Ja tyylikäskin vielä, ei mikään kiiltävä pianomaalipintainen kuten Samsungit tuppaa olemaan (makuasia toki, itse en diggaa) vaan matta :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onpa helkkarin kalliita taulutöllöjä jätkät hankkineet. Toivottavasti ovat lisäksi ihan huonoja.

Nimim. pitkävihainen :mad_old:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Eikä näköjään tunen Suomen Sonykään tuota K:lla varustettua mallia, tuosta siis lienee kyse?

Joo, just toi. En niin tarkkaan kattonu ihan kaikkia kirjaimia. Mutta ainakin näin ensalkuun olen tosi tyytyväinen. Tosin rehellisyyden nimessä täytyy myöntää että entisen putkitelkkarin kuva oli aavistuksen parempi kun tarpeeks tarkkaan tutki. Kyse ei siinäkään ole Sonyn huonoudesta vaan tekniikasta kuvaputki vs. lcd.
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Tuohan se niissä aina on. Tuntui aikanaan toi 19" kans hirmukokoiselta kun vieressä oli 17" putki. Nyt se näyttää ihan nysältä tossa.
Mutsin luona olin joulun ja hällä on 24-tuumanen PB:n Maestro näyttönä ja kyllä tosiaan tuntu hirmu isolta omaan 19-tuumaseen putkeen verrattuna ja oikeesti en oikein osannut edes katsella sitä vaan piti pienentää ikkunoita että näytti tutummalta. :D
 
Ylös