Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Onpa helkkarin kalliita taulutöllöjä jätkät hankkineet. Toivottavasti ovat lisäksi ihan huonoja.

Nimim. pitkävihainen :mad_old:

Nää on kuule semmosia tiki daleja oikeen!! Näistä kannattaakin maksaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ja tyylikäskin vielä, ei mikään kiiltävä pianomaalipintainen kuten Samsungit tuppaa olemaan (makuasia toki, itse en diggaa) vaan matta :)
Ite tykkäsin just nimenomaan tosta suoralinjaisesta pelkistetystä ja hillitystä ulkonäöstä. Halus tai ei, niin telkkari kuitenkin on yks sisustuselementti.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, just toi. En niin tarkkaan kattonu ihan kaikkia kirjaimia. Mutta ainakin näin ensalkuun olen tosi tyytyväinen. Tosin rehellisyyden nimessä täytyy myöntää että entisen putkitelkkarin kuva oli aavistuksen parempi kun tarpeeks tarkkaan tutki. Kyse ei siinäkään ole Sonyn huonoudesta vaan tekniikasta kuvaputki vs. lcd.
Analoginen kuva oli mun mielestä vanhassa 28 tuumaisessa Philipsin putkitelkkarissa aavistuksen parempi, digitaalisessa kuvassa toi Sonyn LCD on musta ihan yhtä hyvä. Ei kuitenkaan pidä unohtaa sitä, että toi Sony on isompi kuin vanha putkitelkkari, joten ihan yks yhteen ei voi edes verrata.
 

Örfil

Guest
Vieroittakaa mut Thomannista! Edelliskerralla tilasin soittimia 1900 eurolla nyt meni 320 euroa ja taas on jo uutta listaa kehitteillä :(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
WTF?!?!?

32 tuumanen LCD 1500€? :eek!: :eek!:
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin vaikka helvetin hyvä telkkari onkin ja moninkertainen testivoittaja, niin ihan noin paljoa en ehkä olis raaskinu tuosta maksaa. Onneksi ei tarttenukkaan vaan sain melkein viishunttia halvemmalla :)

Mutta toisaalta, on niitä semmosiakin, jotka unelmoivat sikakalliista Audista, joka ei loppujenlopuksi ole kuin kulkuneuvo.... :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Vieroittakaa mut Thomannista! Edelliskerralla tilasin soittimia 1900 eurolla nyt meni 320 euroa ja taas on jo uutta listaa kehitteillä :(

Ookko käyny Albertinkadulla ampumarataa vastapäätä olevassa liikkeessä? En muista liikkeen nimee mutta tuli viimeks sielläpäin liikkuessa mieleen, että Jussia ei taitais ton ikkunan edestä saada ollenkaan pois. Sen verran oli monennäköstä hyvännäköstä musiikkikampetta ikkunassa. :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Nii, kaapeli- ja antennitikitali kaikenlisäks!
Nimenomaan! Ei tartte telkkaria vaihtaa sen takia jos kaapelitaloudesta muuttaa antennitalouteen tai päinvastoin. Se on niin hieno tikitali tää Soni!!!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nimenomaan! Ei tartte telkkaria vaihtaa sen takia jos kaapelitaloudesta muuttaa antennitalouteen tai päinvastoin. Se on niin hieno tikitali tää Soni!!!
Juu ei oo mikään Burb-LCD tää Soni lain :frank:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
PekPoy sanoi:
Itse pohdin hieman (rankasti pienemmällä budjetilla kun liikkeellä olen) notta jos tuollaista Mirai-merkkistä 32-tuumaista pitäisi ryhtyä ostamaan. Tilkkasen alle viidelläsadalla irtoais nyt.
Vaikee sanoa, kun en oo ikuna merkistä kuullukkaan, mutta ei halvemmista Samsungin malleistakaan paljoo enempää tarttis maksaa. Se on tommonen viiden huntikin telkkari kuitenkin kallis, jos siihen ei oo tyytyväinen :dunno:

Pääsisikkö tommosta johonkin koekatselemaan?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PekPoy sanoi:
Itse pohdin hieman (rankasti pienemmällä budjetilla kun liikkeellä olen) notta jos tuollaista Mirai-merkkistä 32-tuumaista pitäisi ryhtyä ostamaan. Tilkkasen alle viidelläsadalla irtoais nyt.
Olen yhden tollasen 32-tuumasen Mirain ostanut kaverin firmalle ammattikäyttöön. On rankassa ammattikäytössä Salon ehkä nimekkäimmässä kapakassa karaokemonitorina ja voin vakuuttaa, että Mirain laatu kestää ammattikäytössäkin eikä kuvassa ole valittamista.
Kaveri vakuuttui Mirain laadusta niin, että hankki sekä kotiin että työpajalle samanmoiset ja hyviä ovat olleet.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Runar ja Kyllikki sanoi:
Olen yhden tollasen 32-tuumasen Mirain ostanut kaverin firmalle ammattikäyttöön. On rankassa ammattikäytössä Salon ehkä nimekkäimmässä kapakassa karaokemonitorina ja voin vakuuttaa, että Mirain laatu kestää ammattikäytössäkin eikä kuvassa ole valittamista.
Kaveri vakuuttui Mirain laadusta niin, että hankki sekä kotiin että työpajalle samanmoiset ja hyviä ovat olleet.
Kiitoskiitos! Olin lailla OoPeen hieman skeptinen tuon merkin suhteen (vaikka olenkin siitä aiemmin kuullut). Joutuu ehkä käydä tulevina viikkoina poistamassa.
 
Ylös