OoPee
Nuori ikäisekseen
Se on toi sana sex tuolla osoitteessa, jää heti kiinni firman filtteriin :nope:Palkopoika sanoi:Mä sain kuvan auki. Laitoin kiinni aika äkkiä, avokonttori nääs.![]()
Se on toi sana sex tuolla osoitteessa, jää heti kiinni firman filtteriin :nope:Palkopoika sanoi:Mä sain kuvan auki. Laitoin kiinni aika äkkiä, avokonttori nääs.![]()
Mitenhän se meni täällä läpi? Normaalisti meidän filsut iskee päälle heti.OoPee sanoi:Se on toi sana sex tuolla osoitteessa, jää heti kiinni firman filtteriin :nope:
:jaska: :jaska: :jaska:OoPee sanoi::thumbfh:
Oisit vaan sanonut etta olet shoppailemassa...Palkopoika sanoi:Mä sain kuvan auki. Laitoin kiinni aika äkkiä, avokonttori nääs.![]()
Ei se tolleen sen paremmin näy.Myllis sanoi:
Ihmemeininkia....OoPee sanoi:Ei se tolleen sen paremmin näy.
Näkyis, jos tekisit attachmentin :frank:
Nyt on 750 laukausta takana ja yksi ainoa syöttöhäiriö. Kyllä laatu vakuuttaa sen verran, että seuraava ysimillinen on merkiltään Beretta.Runar ja Kyllikki sanoi:Beretta 87 Target.
Ei sittenkään luonto antanut periksi ostaa halpisasetta, vaan piti hankkia todella laadukas ja tarkka ase, joka soveltuu radalle, practical-harjoitteluun ja jopa siluettiammuntaan.
Olen todella tyytyväinen aseeseen ekan 500 laukauksen jälkeen. Ei yhtään ainoaa syöttähäiriötä ja mitään muutakaan häiriötä ja ase on todella tarkka.
![]()
Kysehän on siis edelleenkin tuosta Mylliksen postaamasta "huuberista"?Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt on 750 laukausta takana ja yksi ainoa syöttöhäiriö. Kyllä laatu vakuuttaa...
Kivan näköinen lelu. Itse tosiaan en ole ampunut rynnäkkökivääriä pienemmällä aseella, niissä ei ole riittävästi katu-uskottavuutta.Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt on 750 laukausta takana ja yksi ainoa syöttöhäiriö. Kyllä laatu vakuuttaa sen verran, että seuraava ysimillinen on merkiltään Beretta.
Kokeilepa joskus.Zaikom sanoi:Kivan näköinen lelu. Itse tosiaan en ole ampunut rynnäkkökivääriä pienemmällä aseella, niissä ei ole riittävästi katu-uskottavuutta.
Kyllähän se on mukava, että hörppäyshuonetta pimpataan:ahem:Vellu sanoi:Vaimo on hankkimassa aika pimpin kalliit työt+kalusteet ja vermeet kahteen vessaan, kylppäriin ja saunaan Bauhausista. :jaska: :jaska: :jaska:
Joko olen täys sohlo tai ampumillani revolvereilla ym ollut onnettomat tarkkuusominaisuudet. Paremmin ja pidemmälle minä tauluun osunut rynkyllä tai kiväärillä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ovat tarkempia
Tai ladulle (ampumahiihdossa).. Tai no kai siinäkin ampumapaikka lasketaan radaksi.. Mun nyt piti vaan päästä mainitsemaan tuo laji, jota olis siistiä päästä joskus kokeilemaan.Runar ja Kyllikki sanoi:(Siviili)Ase kuuluu vain ja ainoastaan joko radalle tai metsästykseen.
Joo siis on noi etäisyydeet käsiaseella ja kiväärillä ammuttaessa hieman erilaisia, eivät ole oikein vertailukelpoisia.kouvotsvoni sanoi:Joko olen täys sohlo tai ampumillani revolvereilla ym ollut onnettomat tarkkuusominaisuudet. Paremmin ja pidemmälle minä tauluun osunut rynkyllä tai kiväärillä.
Eli käsiase on tarkempi, vaikka sillä pitääkin ampua tauluun lähempää?:alppu:OoPee sanoi:Joo siis on noi etäisyydeet käsiaseella ja kiväärillä ammuttaessa hieman erilaisia, eivät ole oikein vertailukelpoisia.
Kyllä mä melkeinpä veikkaisin, että kivääri on sadankin metrin etäisyydeltä selvästi tarkempi kuin käsiasekouvotsvoni sanoi:Eli käsiase on tarkempi, vaikka sillä pitääkin ampua tauluun lähempää?:alppu: