Hankintoja!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Se on toi sana sex tuolla osoitteessa, jää heti kiinni firman filtteriin :nope:
Mitenhän se meni täällä läpi? Normaalisti meidän filsut iskee päälle heti.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Palkopoika sanoi:
Mä sain kuvan auki. Laitoin kiinni aika äkkiä, avokonttori nääs.:eek:
Oisit vaan sanonut etta olet shoppailemassa... :D

Nyt sulla onkin sitten kiirus klikata pois tasta toikista.... :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Beretta 87 Target.
Ei sittenkään luonto antanut periksi ostaa halpisasetta, vaan piti hankkia todella laadukas ja tarkka ase, joka soveltuu radalle, practical-harjoitteluun ja jopa siluettiammuntaan.

Olen todella tyytyväinen aseeseen ekan 500 laukauksen jälkeen. Ei yhtään ainoaa syöttähäiriötä ja mitään muutakaan häiriötä ja ase on todella tarkka.

Nyt on 750 laukausta takana ja yksi ainoa syöttöhäiriö. Kyllä laatu vakuuttaa sen verran, että seuraava ysimillinen on merkiltään Beretta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vaimo on hankkimassa aika pimpin kalliit työt+kalusteet ja vermeet kahteen vessaan, kylppäriin ja saunaan Bauhausista. :jaska: :jaska: :jaska:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt on 750 laukausta takana ja yksi ainoa syöttöhäiriö. Kyllä laatu vakuuttaa sen verran, että seuraava ysimillinen on merkiltään Beretta.
Kivan näköinen lelu. Itse tosiaan en ole ampunut rynnäkkökivääriä pienemmällä aseella, niissä ei ole riittävästi katu-uskottavuutta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
Kivan näköinen lelu. Itse tosiaan en ole ampunut rynnäkkökivääriä pienemmällä aseella, niissä ei ole riittävästi katu-uskottavuutta.
Kokeilepa joskus.
Saatat yllättyä.
Nuo ovat kaikkein mukavimpia vehkeitä ampua. Ammun paljon mieluummin tuollaisilla kuin isommilla aseillani. Ovat tarkempia, ja käsi ei ole kipeänä vaikka ampuis 2-4 tuntia putkeen. (= n. 250 - jopa 500 laukausta) Lisäks kuulon a rekyylin kannalta paljon miellyttävämpiä.
Sitäpaitsi kustannukset ovat ihan eri luokkaa.
Esim. ensi viikolla ammun jokusen sarjan paljon järeämmällä aseella kuin rynkky. Patit maksaa 3 euroa kappale. Sillä hinnalla saa Berettaan hyviä panoksia 75 kappaletta.

Katu-uskottavuiuttahan näillä ei haeta vaan kehitetään ampumataitoa. Nille, joiden päätarkoitus on katu-uskottavuus, ei tulisi mun mielestä lupia antaa lainkaan. Sellaisen ihmisen asenne on täysin väärä, eikä hän sovellu aseen omistajaksi. (Siviili)Ase kuuluu vain ja ainoastaan joko radalle tai metsästykseen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Vaimo on hankkimassa aika pimpin kalliit työt+kalusteet ja vermeet kahteen vessaan, kylppäriin ja saunaan Bauhausista. :jaska: :jaska: :jaska:
Kyllähän se on mukava, että hörppäyshuonetta pimpataan:ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ovat tarkempia
Joko olen täys sohlo tai ampumillani revolvereilla ym ollut onnettomat tarkkuusominaisuudet. Paremmin ja pidemmälle minä tauluun osunut rynkyllä tai kiväärillä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
(Siviili)Ase kuuluu vain ja ainoastaan joko radalle tai metsästykseen.
Tai ladulle (ampumahiihdossa).. Tai no kai siinäkin ampumapaikka lasketaan radaksi.. Mun nyt piti vaan päästä mainitsemaan tuo laji, jota olis siistiä päästä joskus kokeilemaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Joko olen täys sohlo tai ampumillani revolvereilla ym ollut onnettomat tarkkuusominaisuudet. Paremmin ja pidemmälle minä tauluun osunut rynkyllä tai kiväärillä.
Joo siis on noi etäisyydeet käsiaseella ja kiväärillä ammuttaessa hieman erilaisia, eivät ole oikein vertailukelpoisia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Joo siis on noi etäisyydeet käsiaseella ja kiväärillä ammuttaessa hieman erilaisia, eivät ole oikein vertailukelpoisia.
Eli käsiase on tarkempi, vaikka sillä pitääkin ampua tauluun lähempää?:alppu:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Eli käsiase on tarkempi, vaikka sillä pitääkin ampua tauluun lähempää?:alppu:
Kyllä mä melkeinpä veikkaisin, että kivääri on sadankin metrin etäisyydeltä selvästi tarkempi kuin käsiase :rolleyes:
 
Ylös