Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Radio-ohjattava kaara joka on pohjaansa asennetun kemiallisen imurin ansiosta kykeneveä kiitämään huushollin vertikaaleja pintoja pitkin.

Kassajonossa seistessä moisen näin ja tiesin oitis, että tuo on saatava. Maksoi mitä maksoi.

Skeptinen olin aina siihen hetkeen saakka kunnes ensikertaa vetelin solukämpän seinää omalla pikku Lancia Deltallani kuin vanha seinäajojen mestari konsanaan.

Kauppareissulla mukana olleille naisille sanoin ostavani kummipojalle joululahjaa. Just joo, että sille tätä antaisin. Itse vetelen hymyissä suin ihan päin seiniä.

Huikea laite tämä!

Öö, tuli mieleen tämä http://www.youtube.com/watch?v=4X8VHTyvuUo

Radio-ohjattava kaara joka on pohjaansa asennetun kemiallisen imurin ansiosta kykeneveä kiitämään huushollin vertikaaleja pintoja pitkin.

Kassajonossa seistessä moisen näin ja tiesin oitis, että tuo on saatava. Maksoi mitä maksoi.

Skeptinen olin aina siihen hetkeen saakka kunnes ensikertaa vetelin solukämpän seinää omalla pikku Lancia Deltallani kuin vanha seinäajojen mestari konsanaan.

Kauppareissulla mukana olleille naisille sanoin ostavani kummipojalle joululahjaa. Just joo, että sille tätä antaisin. Itse vetelen hymyissä suin ihan päin seiniä.

Huikea laite tämä!

En usko, että tommosta on olemassakaan. Jotain kännisekoiluja taas. Delirium?

Videon vaati todistukseksi!

Tuollaisen tilasin:

kalenterikansi.png

http://polinenkelit.fi/tuotteet.html

Rouvalle piti toinenkin kerta perustella, mutta kyllä se onnistui, koska *hyväntekeväisyys*

Huikea laite tämä!

Se on seuraavaan Tre-möötteen sitten mukaan. Möötethän menee muutenkin yleensä päin seiniä.

Tänään pätkähti postiluukusta:

hb6kansi9.jpg

Kerrassaan hiehoa että tuollaistakin vielä joku jaksaa harrastaa. Jossain päin häkkäriämme mahtaa olla läjittäin 90-luvun omakustannelehtiä, -lehtisiä ja -lehdyköitä.

Tuli sieltä luukusta setti ramopunk-aiheisia compact discejäkin.

Hieman hankalannäköinen käyttöliittymä, mutta se taitaakin olla jonkun insinöörin suunnittelema. Liekö tuolla saa edes tekstaria aikaiseksi, kun ei ole qwerty :rolleyes:

Hiljattain kun oli täälläkin juttua ko. bändistä, niin pitihän tämä sitten lopulta hankkia. Valitettavasti ei ole vielä saatavilla Kindleen enkä löytänyt tuota missään muussakaan ebook-formaatissa, en edes pdf:nä, joten hankin ihan perinteisessä kirjamuodossa.

ae4f51c88da0ab6e58e81210.L.jpg

Muutaman sivun ehdin lukemaan alusta ja havaitsin jo pari rivin jälkeen, että ei ole lapsille sopivaa luettavaa tämä nyt lain :o:D

Ei olle pahan hintainenkaan, Amazonista noin kympillä, tietysti englanninkielisenä, ei tommosta saksaksi viitti lukea.

Valitettavasti ei ole vielä saatavilla Kindleen enkä löytänyt tuota missään muussakaan ebook-formaatissa, en edes pdf:nä, joten hankin ihan perinteisessä kirjamuodossa.

Mitäs valitettavaa tuossa on? *uskonnollisella vimmalla e-bookeja vastaan*

Olisin myynyt saman kirjan kympillä. On tosiaan "ei lapsille" versio. En antanut sitä edes omille pojille luettavaksi etteivät opi pahoille tavoille ;)

Jostain alelaarista löysin tuon tovi sitten ja paperback versiona myös.

Tosi paljon näppäimiä tossa sun puhelimessas!
Heh, puhelin...
Hieman hankalannäköinen käyttöliittymä, mutta se taitaakin olla jonkun insinöörin suunnittelema. Liekö tuolla saa edes tekstaria aikaiseksi, kun ei ole qwerty :rolleyes:

Tota ABCD-näppäimistöä ittekin kattelin ja kaverin laskimesta kokeilin niin vittumainen oli. Ja sekin vitutti, että tuota X:ksää ei ole muualla kuin tuolla näppäimistön alimpana.