Kuva ei näy. :thumbfh:OoPee sanoi:Onks teitin firmassa kans tämmönen struktuuri? Ainakin meillä tuntuis olevan
Ei näy sen paremmin, täytyy kokeilla kotona.OoPee sanoi:
Sulla on surkea kone. Täällä näkyy vallan mainiosti!burb sanoi:Ei näy sen paremmin, täytyy kokeilla kotona.
Tosin täällä töissäkin tuo sivu latautuu muttei kuva. :thumbdown
Pate-hymiö!! :thumbup:OoPee sanoi:
Joo, tän voi heti korvata tolla!Runar ja Kyllikki sanoi:Pate-hymiö!! :thumbup:
No ehkä ne vaanei halua, että niiden orginaasiota päästäis pilkkamaan firman sisältä käsin ja ovat siksi estäneet tuonburb sanoi:Ei näy sen paremmin, täytyy kokeilla kotona.
Tosin täällä töissäkin tuo sivu latautuu muttei kuva. :thumbdown
Totta.Matxi sanoi:Sulla on surkea kone.
No minähän en tiedä mistä sä puhut koska en ole nähnyt sitä kuvaa mutta ehkäpä asia on just noin.OoPee sanoi:No ehkä ne vaanei halua, että niiden orginaasiota päästäis pilkkamaan firman sisältä käsin ja ovat siksi estäneet tuon
Hommaa kuule parempi näytönohjain ja tehokkaampi prosu niin jo alkaa näkymään!!burb sanoi:No minähän en tiedä mistä sä puhut koska en ole nähnyt sitä kuvaa mutta ehkäpä asia on just noin.
Mä en tähän työkoneeseen hommaa yhtään mitään... :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Hommaa kuule parempi näytönohjain ja tehokkaampi prosu niin jo alkaa näkymään!!
No jo nyt on perkeleburb sanoi:No minähän en tiedä mistä sä puhut koska en ole nähnyt sitä kuvaa mutta ehkäpä asia on just noin.
WANHA!! :frank:OoPee sanoi:No jo nyt on perkele
:jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:burb sanoi:WANHA!! :frank:
No mikä nyt?OoPee sanoi::jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
ok.burb sanoi:Olen paha ja kiittämätön hylkiö, jolla tuskin olisi oikeutta edes hengittää.
Jepjep.OoPee sanoi:Minä olen paskaa lintujen.