Hauskat jutut!

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kätevän oloinen tuo Youtuben automaattinen tekstitystoiminto.
Esim. tästä videosta kun laittaa tekstitykset päälle, niin voisi ulkomaalainen suoraan ottaa englanninkieliset nuotit omaan käyttöönsä ja ei tarvitsisi itse vaivautua nuotittamaan lain.

burb

.
Olen muuten melko varma että Howdyn mystinen postikorttitaho on Jjusban. En tiedä mistä tuli mieleen mutta pidän kiinni tästä mielipiteestä. Ja pääkallosalmiakeistakin pidän.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä veikkaan, että mitään 'mystistä postikorttitahoa' ei ole olemassak'.

Tai niin no joo, eihän Jjusbaniakaan oo. Että sinänsä joo.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Tästä en muista yhtään mitään mistä otin ja milloin tai kirjoitinko minä sen joskus päissäni? Löysin sen tietokoneeni uumenissa txt-tiedostosta.

Tuossa virtalähteessä on aika monietninen elkoyhteisö. Siellä on keski/yläluokan Chemi-Conneja,
sitten löytyy yksi iso Samxoni portsarina ensiön puolelta (käsittääkseni) ja lopuksi tynnyrin pohjimmaisena
löytyy Teapo-kartelli, saastaamassa yhteisön harmoniaa, valmistaen rippeliä ja salakuljettaen sitä rajan yli.

Emolevyn ja näytönohjaimen lainvartijat ovat voimattomia Teapo-kartellin järjestäytyneen rippelibisneksen
rehottaessa. Ehkäpä emolevy alkaa jossain vaiheessa lähettämään erikoissignaaleja ongelmapesäkkeeseen,
polttamaan elkopeltoja ja -labroja, missä rippeliä valmistetaan. Näytönohjaimen ja emon konkat kaiketi
piikittävät rippeliä suoraan suoneen kaduilla keskellä päivää ja koko touhu maksaa kaikille... No joo...

Tosiaankin jokin siellä varmaan vinkuu 5V standby-kadulla, jos virtalähteen off-tila vasta lopettaa äänen.
Ehkäpä joku Teapoista on vasikka ja verkkovirta kovistelee sitä siellä, tai sitten muut Teapot pieksevät vasikkaa.

"Vatikalta leikataan lakki itti." sanoi Teapo kun rippeliä puski.

Ehkäpä Teapo onkin leski, kun hänen poikansa ammuttiin kauppareissulla, ja nyt poikaelko vuotaa elektrolyyttiä
kadulla kaupan edessä. Teapo-leski on löytänyt Verkkovirrasta uuden miehen itselleen lohdutukseksi.

Teapo ei tiedä vielä, että se oli Verkkovirta, joka tappokäskyn antoi alun alkaenkin. Kaikki tosin tietävät,
että Verkkovirta pahoinpitelee Teapoa mutta Teapo puolustaa hanakasti miestään ja itkuparkuu stereotyyppisesti
"Hän lyö minua mutta vain koska hän rakastaa minua! Verkkovirta saa mut myös kuumaksi!
Hän on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut!"