Vääristeltyä totuutta. En mä sitä 50 miljoonaa lotosta voittanu...Kuulostaa muuten vitun tutulta.
Vääristeltyä totuutta. En mä sitä 50 miljoonaa lotosta voittanu...Kuulostaa muuten vitun tutulta.
Aprillipilat on aina hauskoja!Tossa ois yks hauska juttu.
Aika iso totuuden siemen oli kyllä tuossa kylvössäNo nyt on mainio keskustelu!
Tosin selkeä provohan tuo toki on. Nauratti jostain syystä silti.
Näytti taloon tulleen uusi Cosmo. Kannessa luki notta testaavat kahta tapaa iskeä mies.Onko Albert aktiivinen demittäjä?
Itse en ole ajatellutkaan asiaa noin monelta kantilta. Mahdolliseen ennalta arvattavaan läppään: En puhu kumminkaan itse yrittäväni iskeä miehiäNäytti taloon tulleen uusi Cosmo. Kannessa luki notta testaavat kahta tapaa iskeä mies.
Niin sitä vaan, että onko se toinen tapa blowjob, jos tussun tarjoaminen on se eka?:doubtful:
Kazuyan kommentti asiaa. Hautaanhan rahaa kuuluukin viedä.No nyt on mainio keskustelu!
Tosin selkeä provohan tuo toki on. Nauratti jostain syystä silti.
KUULUUPAS!
Käännös:The UK and Ireland with the Aurora Borealis, as seen from the International Space Station.
Kimmo?Kimmon kanssa revontulia nähdään alkaen kansainvälinen avaruusasema.
Twitter päivittyi jotenkin, että se kääntää ulkomaiset tekstit automaattisesti.
Näppärän oloinen noissa kielissä.
Alkuperäinen:
Käännös:
Kimmo?
Tämä oli kirjoitettu täsmälleen oikeaan keskusteluketjuun, koska kyseessä oli tosi hauska juttu!Twitter päivittyi jotenkin, että se kääntää ulkomaiset tekstit automaattisesti.
Näppärän oloinen noissa kielissä.
Alkuperäinen:
Käännös:
Kimmo?
Hauskaa, että pidit, koska on aina mukava miellyttää kaltaistasi veijaria.Tämä oli kirjoitettu täsmälleen oikeaan keskusteluketjuun, koska kyseessä oli tosi hauska juttu!
Minusta tämä ei ole sen sijaan hauskaa, joten meni väärään polkuun. Ottakaa kantaa!Tämä oli kirjoitettu täsmälleen oikeaan keskusteluketjuun, koska kyseessä oli tosi hauska juttu!
Joku kantapeikko!Kuka vei mun kannan?