Hauskat jutut!

Nurtsi

Registered Loser
Riemurasian kommenteista:

Lemmy meidän, joka olet aineissa. Pyhitetty olkoon sinun bändisi. Tulkoon sinun örinäsi. Soikoon sinun biisisi niin radiossa, kuin levyillä. Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen viskimme, ja anna meille meidän syntimme, niin kuin mekin annamme niille, jotka ovat meidän kanssamme juhlineet. äläkä saata meitä paskaan musiikkiin, vaan päästä meidät keikoillesi, sillä sinun on rock 'n' roll, ämmät ja viski iankaikkisesti. Amen.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Huumorin aatelia:
Näin me ollaan kotona suunniteltu. Lapsille on kerrottu että maailmanloppu tulee ja me kuollaan kaikki. Taivaan isä ottaa meidän sielut taivaaseen ja elämme siellä paratiisissa ikuisesti. Ensin lapset itki,mutta ei enää.Onhan ne tietysti vähän surullisia ja kyselevät miten Mustille käy,kuka siitä huolehtii jne.
Mutta se minua ihmetytti että miksi opettaja soitti koulusta ja pyysi käymään siellä, onkohan lapset tehneet jotain askarteluja maailmanlopun -päivän kunniaksi,kiva mennä katsomaan.

jjv

Arschloch
Tästä ei keskustelu parane.

Tuon jälkeen olen nähnyt kaiken ja voin antaa silmäni tarpeettomina romunkeräykseen.
Nuo Vauva-, Kaksplus- ja Meidän Perhe-palstat meni ihan piloille sen jälkeen, kun niissä alkoi olla enemmän provoajia kuin kotiäitejä ja provot on liian selkeitä. Wanhoina hyvinä aikoina siellä vielä mammat otti täydestä joka tekstin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
En ny sattunu löytämään vitsitoikkia, mutta tämmöinen tuli vastaan:

Erään lottoarvonnan jälkeen:
Mies meni pankkiin ja sanoi vanhemmalle, arvokkaan näköiselle pankkineidille: "Mä haluun vittu avata tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti alkoi kakomaan ja rykimään ja hieman tuohtui kuullessaan moista kielenkäyttöä.
Pankkineiti kysyi mieheltä: "Mitä te oikein puhutte??"
Mies vastasi pankkineidille: "Mä haluun vittu avata tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti tuohtui enemmän ja naama punaisena sanoi miehelle: "Minä en tuollaista kielenkäyttöä kuuntele, minä haen pankinjohtajan paikalle"
Pankinjohtajakin saapui paikalle naama totisena. "Neiti tässä kertoi, että käytätte kovin karkeaa kieltä pankissamme. Mikä on ongelmanne?" johtaja kysyi mieheltä.
Mies vastasi: "Mää voitin tossa vitun lotossa vittu 50 miljoonaa ja mä haluun vittu avata sen vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankinjohtaja sanoi miehelle: "Ja tämä vitun nutturapääkö ei ymmärtänyt noin vitun yksinkertaista asiaa?"

DW

2009-2016
Kiitos, kun et paljastanut meidän kummankaan nimeä.

DW

2009-2016
Kumpi teistä on virkailijatar ja kumpi pankinjohtaja? Mä veikkaan, että jompikumpi.
Ilmoittaudu kiciin. Laita hiukset nutturalle, niin pakoputki ei polta.

E. Eiku sähän huiteletkin huivin kanssa...

Viimeksi muokattu: