Ennen olivat mäkihyppääjät sentään heteroja:Vähän mäkihyppelyyn verrattavissa oleva tilanne, ei kelpaa 20. sijat enää kun on justiinsa kilpailtu kullista.
Moneenko toikkiin meinasit laittaa saman viestin ?Ennen olivat mäkihyppääjät sentään heteroja:
http://www.youtube.com/watch?v=j7R2Jcq95Xs
Lemmy meidän, joka olet aineissa. Pyhitetty olkoon sinun bändisi. Tulkoon sinun örinäsi. Soikoon sinun biisisi niin radiossa, kuin levyillä. Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen viskimme, ja anna meille meidän syntimme, niin kuin mekin annamme niille, jotka ovat meidän kanssamme juhlineet. äläkä saata meitä paskaan musiikkiin, vaan päästä meidät keikoillesi, sillä sinun on rock 'n' roll, ämmät ja viski iankaikkisesti. Amen.
Olihan vaikea osua siihen "Get the details" -nappulaan, mutta viimeinkin osuin. Ihan hyvät ehdotuksethan sillä oli.
Mä todella toivon, että noi kirjoittajat ovat vitsillä liikenteessä. Jos he ovat tosissaan, niin noiden hörhöjen lapset ovat vaarassa.Tästä ei keskustelu parane.
Tuon jälkeen olen nähnyt kaiken ja voin antaa silmäni tarpeettomina romunkeräykseen.
Näin me ollaan kotona suunniteltu. Lapsille on kerrottu että maailmanloppu tulee ja me kuollaan kaikki. Taivaan isä ottaa meidän sielut taivaaseen ja elämme siellä paratiisissa ikuisesti. Ensin lapset itki,mutta ei enää.Onhan ne tietysti vähän surullisia ja kyselevät miten Mustille käy,kuka siitä huolehtii jne.
Mutta se minua ihmetytti että miksi opettaja soitti koulusta ja pyysi käymään siellä, onkohan lapset tehneet jotain askarteluja maailmanlopun -päivän kunniaksi,kiva mennä katsomaan.
Eikä pelkästään lapset. Kyllä se maailmanloppu koskee myös aikuisia.Mä todella toivon, että noi kirjoittajat ovat vitsillä liikenteessä. Jos he ovat tosissaan, niin noiden hörhöjen lapset ovat vaarassa.
Nuo Vauva-, Kaksplus- ja Meidän Perhe-palstat meni ihan piloille sen jälkeen, kun niissä alkoi olla enemmän provoajia kuin kotiäitejä ja provot on liian selkeitä. Wanhoina hyvinä aikoina siellä vielä mammat otti täydestä joka tekstin.Tästä ei keskustelu parane.
Tuon jälkeen olen nähnyt kaiken ja voin antaa silmäni tarpeettomina romunkeräykseen.
Kumpi teistä on virkailijatar ja kumpi pankinjohtaja? Mä veikkaan, että jompikumpi.Kiitos, kun et paljastanut meidän kummankaan nimeä.
Ilmoittaudu kiciin. Laita hiukset nutturalle, niin pakoputki ei polta.Kumpi teistä on virkailijatar ja kumpi pankinjohtaja? Mä veikkaan, että jompikumpi.