Hauskat jutut!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
En ny sattunu löytämään vitsitoikkia, mutta tämmöinen tuli vastaan:

Erään lottoarvonnan jälkeen:
Mies meni pankkiin ja sanoi vanhemmalle, arvokkaan näköiselle pankkineidille: "Mä haluun vittu avata tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti alkoi kakomaan ja rykimään ja hieman tuohtui kuullessaan moista kielenkäyttöä.
Pankkineiti kysyi mieheltä: "Mitä te oikein puhutte??"
Mies vastasi pankkineidille: "Mä haluun vittu avata tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti tuohtui enemmän ja naama punaisena sanoi miehelle: "Minä en tuollaista kielenkäyttöä kuuntele, minä haen pankinjohtajan paikalle"
Pankinjohtajakin saapui paikalle naama totisena. "Neiti tässä kertoi, että käytätte kovin karkeaa kieltä pankissamme. Mikä on ongelmanne?" johtaja kysyi mieheltä.
Mies vastasi: "Mää voitin tossa vitun lotossa vittu 50 miljoonaa ja mä haluun vittu avata sen vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankinjohtaja sanoi miehelle: "Ja tämä vitun nutturapääkö ei ymmärtänyt noin vitun yksinkertaista asiaa?"
Vitsin ideahan kantsii paljastaa heti kärkeen eikös juu? :eek:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tarpeeks paska vitsi ni se on ihan sama onko pointti alussa, lopussa, keskellä vai peräti jossain toisessa vitsissä.
Ihan sama onko vitsi paska tai ei, koska oli niin tai näin tulee Bobbis ennen pitkää kertomaan, että vitsi on huono eikä oikeasti edes vitsi.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Eikö täällä tosiaan ole erikseen vitsitoikkia?

Ei sillä, että alkaisin "tyhjentämään varastoani". Siinä menisi kymmenkunta sivua, että saisin parhaat päältä pois.

Lunssila

Well-known member

Ei sillä, että alkaisin "tyhjentämään varastoani". Siinä menisi kymmenkunta sivua, että saisin parhaat päältä pois.
Alku on ainakin hyvä.

On täällä vitsitoikkeja, melkein vitseille ja oikeille vitseille erikseen. Puolipöhkö muistaakseni perustanut jälkimmäisen, ensin mainittu löytyy haullakin.

E: Löyty
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=25298

Örfil

Guest

On kyllä. Sen nimi on "F1 Forumin Virallinen Vitsitoikki" ja sen on perustanut yks jaska. Lempinimeltään Polka-Dot.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
En ny sattunu löytämään vitsitoikkia, mutta tämmöinen tuli vastaan:

Erään lottoarvonnan jälkeen:
Mies meni pankkiin ja sanoi vanhemmalle, arvokkaan näköiselle pankkineidille: "Mä haluun vittu avata tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti alkoi kakomaan ja rykimään ja hieman tuohtui kuullessaan moista kielenkäyttöä.
Pankkineiti kysyi mieheltä: "Mitä te oikein puhutte??"
Mies vastasi pankkineidille: "Mä haluun vittu avata tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankkineiti tuohtui enemmän ja naama punaisena sanoi miehelle: "Minä en tuollaista kielenkäyttöä kuuntele, minä haen pankinjohtajan paikalle"
Pankinjohtajakin saapui paikalle naama totisena. "Neiti tässä kertoi, että käytätte kovin karkeaa kieltä pankissamme. Mikä on ongelmanne?" johtaja kysyi mieheltä.
Mies vastasi: "Mää voitin tossa vitun lotossa vittu 50 miljoonaa ja mä haluun vittu avata sen vitun tilin tähän vitun pankkiin ja vähän vitun nopeesti."
Pankinjohtaja sanoi miehelle: "Ja tämä vitun nutturapääkö ei ymmärtänyt noin vitun yksinkertaista asiaa?"
Kuulostaa muuten vitun tutulta.