Hauskoja lomamuistoja

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Kappas, Alli&Talli on löytänyt ääkköset näppikseltä. Hiehoa!
Joskus ne unohtuvat täysin, koska käytän paljon kansainvälisissä ympyröissä tietokoneita, eikä niissä ole välttämättä skandeja ollenkaan.
Ystävieni luona Tanskassa, Cuubassa, Meksikossa, Espanjassa ja mm. Brittein saarilla vietän aikaani myös enemmän kuin kotona Suomusessa.

Eikä tuolla prätkällä viitsi omia läppäreitä pitkin maailmaa kuljettaa.
Joskus ä:n ja ö:n käyttö vain unohtuu.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kerran oli lomalla hauskaa. Tallinnassa. Oltiin kaupungin ulkopuolella yötä hotlassa, ja juotiin jonkin verran vodkaa. Aamulla herättyämme lähdettiin kaupungille. Illalla juotu vodka aiheutti vielä aamullakin janon tunnetta. Kioskille. Ikkunalla oli näytillä kolmen desin limupulloja. Valitsin viittomalla kaksi pulloa juomaa, jonka etiketissä oli sitruunan kuva. Sain viitottua ne vielä kylmäkaapista otetuksi. Kylmää sittistä, nam.

Kylmä pullo auki ja naamaan. Hieman outo maku. *röyh* Toinen pullo kurkusta alas. *röyh-röyh* Edelleen erikoinen maku. Tarkempi tutkimus etikettiin. Sitruunan kuvan lisäksi siinä luki 'Sidruni' ja 12%. Kyllä lähti.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Kerran vanhempien seurassa olin etelän lomalla. Yksi vanhempien tuttava otti sitten viinaa reilummin. Ei meinannut millään päästä hotelliaulan portaita ylös. Oli nurin aina kun yritti.. huudahdellen väliin, että perkele kun viina vaikuttaa päähän. Noin seitsemän kaatumisen ja huudahduksen jälkeen eräs turisti meni ohitse, mutta pysähtyi toteamaan ".. taitaa Herralla viina vaikuttaa myös jalkoihin".
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kerran oli lomalla hauskaa. Tallinnassa. Oltiin kaupungin ulkopuolella yötä hotlassa, ja juotiin jonkin verran vodkaa. Aamulla herättyämme lähdettiin kaupungille. Illalla juotu vodka aiheutti vielä aamullakin janon tunnetta. Kioskille. Ikkunalla oli näytillä kolmen desin limupulloja. Valitsin viittomalla kaksi pulloa juomaa, jonka etiketissä oli sitruunan kuva. Sain viitottua ne vielä kylmäkaapista otetuksi. Kylmää sittistä, nam.

Kylmä pullo auki ja naamaan. Hieman outo maku. *röyh* Toinen pullo kurkusta alas. *röyh-röyh* Edelleen erikoinen maku. Tarkempi tutkimus etikettiin. Sitruunan kuvan lisäksi siinä luki 'Sidruni' ja 12%. Kyllä lähti.
Naurattiko?
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Kerran vanhempien seurassa olin etelän lomalla. Yksi vanhempien tuttava otti sitten viinaa reilummin. Ei meinannut millään päästä hotelliaulan portaita ylös. Oli nurin aina kun yritti.. huudahdellen väliin, että perkele kun viina vaikuttaa päähän. Noin seitsemän kaatumisen ja huudahduksen jälkeen eräs turisti meni ohitse, mutta pysähtyi toteamaan ".. taitaa Herralla viina vaikuttaa myös jalkoihin".
Joo joo, mutta oliko HAUSKAA?
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Kas, paskansin juuri raakatimantin. :eek:
Kannattaa vieda se raakatimanttien osto-ja myyntiliikkeeseen arvioitavaksi tai jattaa viematta ja pitaa itsella.
Kummin ajattelit tehda?

Kerran panamalaisessa viidakossa monsuunisateiden kastelemaa mutavellitieta Hondalla ajellessa kaaduin. Tai oikestaan en kaatunut vaan kaadoin pyoran hallitusti, ettei mitaan hajoa... niin kateni osui mutavellin sisalla johonkin kovaan.
Se paljastui puhdistuksen jakeen lahes mansikan kokoiseksi raakatimantiksi. (Niita kasvaa siella luonnossa)
Tuo tomantti pelasti minun ja ystavani hengen Kolumbian rajalla kun sissit hyokkasivat ryostamaan meita. Mutta se on toinen juttu se.
Paaasia etta ollaan hengissa. Eivat vieneet pyoriakaan kun neuvottelin meidan kannaltamme edullisimman mahdollisen diilin heidan kanssaan! :thumbup:

Edit: Ehka heidan peraantymiseensa vaikutti myos se ratkaisevasti, etta annoin heidan tarkoituksella "huomata" puseroni alla vyolla roikkuneen erikoisvalmisteisen 36 senttisen combat-taisteluveitsen. Ja se, etta mainitsin sivulauseessa erkille suomeksi sanan "magnum".
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Onhan noita ihania lomamuistoja ympärimaailmaa... Tässä nyt kumminkin yksi.
Olin Turkkia kierellyt pari viikkoa ja myös eri hoteillessa ja Alanyassa oltuani löysin suosikki ravintolan jossa kävin usein. Lähtöä edellisenä päivänä he olivat taiteilleet vesimeloonista minulle lentokoneen! Voi että itku tuli silloin niin... Se oli ihana ele! Tutustun reissuillani aina paljon ihmisiin, ja voi kun aina tulee ikävä heitä! Paikan omistaja oli hurmaava mies, hän lähes aina tarjosi minulle, milloin syötävää ja milloin juotavaa... Tietysti aina ulkomailla ollessani jätän aina laskun loppusummasta 50 prosenttia tippiä. Ja lähdettyäni annoinkin lahjoituksen heille vieraanvaraisuudestaan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Onhan noita ihania lomamuistoja ympärimaailmaa... Tässä nyt kumminkin yksi.
Olin Turkkia kierellyt pari viikkoa ja myös eri hoteillessa ja Alanyassa oltuani löysin suosikki ravintolan jossa kävin usein. Lähtöä edellisenä päivänä he olivat taiteilleet vesimeloonista minulle lentokoneen! Voi että itku tuli silloin niin... Se oli ihana ele! Tutustun reissuillani aina paljon ihmisiin, ja voi kun aina tulee ikävä heitä! Paikan omistaja oli hurmaava mies, hän lähes aina tarjosi minulle, milloin syötävää ja milloin juotavaa... Tietysti aina ulkomailla ollessani jätän aina laskun loppusummasta 50 prosenttia tippiä. Ja lähdettyäni annoinkin lahjoituksen heille vieraanvaraisuudestaan.
Nerokasta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Onhan noita ihania lomamuistoja ympärimaailmaa... Tässä nyt kumminkin yksi.
Olin Turkkia kierellyt pari viikkoa ja myös eri hoteillessa ja Alanyassa oltuani löysin suosikki ravintolan jossa kävin usein. Lähtöä edellisenä päivänä he olivat taiteilleet vesimeloonista minulle lentokoneen! Voi että itku tuli silloin niin... Se oli ihana ele! Tutustun reissuillani aina paljon ihmisiin, ja voi kun aina tulee ikävä heitä! Paikan omistaja oli hurmaava mies, hän lähes aina tarjosi minulle, milloin syötävää ja milloin juotavaa... Tietysti aina ulkomailla ollessani jätän aina laskun loppusummasta 50 prosenttia tippiä. Ja lähdettyäni annoinkin lahjoituksen heille vieraanvaraisuudestaan.
Mikäs lahja se semmonen muuten on, joka vasta lähdön jälkeen realisoituu? Kutisee saada tietää.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Onhan noita ihania lomamuistoja ympärimaailmaa... Tässä nyt kumminkin yksi.
Olin Turkkia kierellyt pari viikkoa ja myös eri hoteillessa ja Alanyassa oltuani löysin suosikki ravintolan jossa kävin usein. Lähtöä edellisenä päivänä he olivat taiteilleet vesimeloonista minulle lentokoneen! Voi että itku tuli silloin niin... Se oli ihana ele! Tutustun reissuillani aina paljon ihmisiin, ja voi kun aina tulee ikävä heitä! Paikan omistaja oli hurmaava mies, hän lähes aina tarjosi minulle, milloin syötävää ja milloin juotavaa... Tietysti aina ulkomailla ollessani jätän aina laskun loppusummasta 50 prosenttia tippiä. Ja lähdettyäni annoinkin lahjoituksen heille vieraanvaraisuudestaan.
Meikäläinen törmäsi Alanyassa kebabbipaikkaan jossa oli "suomenkielinen" ruokalista. Mm. alkupalaluettelossa oli "englantilainen aminainen" ja jälkiruokalistalla "jootelo". Jälkimmäinen onkin jäänyt mukaan allekirjoittaneen puhekieleen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Meikäläinen törmäsi Alanyassa kebabbipaikkaan jossa oli "suomenkielinen" ruokalista. Mm. alkupalaluettelossa oli "englantilainen aminainen" ja jälkiruokalistalla "jootelo". Jälkimmäinen onkin jäänyt mukaan allekirjoittaneen puhekieleen.
Toki jätit 50% tippiä?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kerran olin F1-kisaa katsomassa ja Alonso voitti. Tallimääräyksellä. Se oli hauska lomamuisto.
 
Ylös